Kalsarikänniketju

• 5 309 753
  • 66 757
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ilmeisesti, näin hiljasta ei ole ollut kyllä aikoihin. No en mäkään rupee häiritsemään oikeita ihmisiä kun ei kenestäkään kuulu missään mediassa mitään. Varmaan mököttävät kukin samallalailla tahoillaan.

Jääkapissa sentään muutama kaveri. hiljasia nekin tosin.
Kyllä, poikkeuksellisen hiljaista tuntuu täälläkin olevan. Mutta mukavasti tässä yksinkin pärjäilee, kun olen enemmän kalsareiden ystävä enkä mikään baareissajuoksija.

Hiljaiset jääkaappikaverit ovat aina luotettavia. Todellisia ystäviä.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No helkkari, eikös nousuhumala tule heti seuraavaksi Jeesuksen ylösnousemuksesta tai toisinpäin?? Nyt on ainakin meikäläisellä ihan hyvä yritys päällä, hiukan ehkä takaraivossa jarruttelee ajatus siitä, että huomenna pitäisi olla ajokunnossa ja matkalla mökille. No, onneksi backuppina löytyy aina emäntä, joka voi hoitaa tuon välimatkan seuraavalle humalalle... :)

Juhlimista riittää; HIFKin mestaruus, tutkintopaperit ja pääsiäinen.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No helkkari, eikös nousuhumala tule heti seuraavaksi Jeesuksen ylösnousemuksesta tai toisinpäin??
Eikös tuokin jutku viiniä lipittänyt, että eiköhän se ihan sama ole kummin päin se menee. Tosin tänään en ajatellut ylösnousemusta harrastaa, mutta nousuhumalaa siitäkin huolimatta.

Nyt on ainakin meikäläisellä ihan hyvä yritys päällä, hiukan ehkä takaraivossa jarruttelee ajatus siitä, että huomenna pitäisi olla ajokunnossa ja matkalla mökille. No, onneksi backuppina löytyy aina emäntä, joka voi hoitaa tuon välimatkan seuraavalle humalalle... :)

Juhlimista riittää; HIFKin mestaruus, tutkintopaperit ja pääsiäinen.
Mieshän ei autoa aja lauantaina, ellei ole töitä. Laitettakoon siis nainen rattiin, ja toivotaan että pääsette ehjänä perille. Onnittelut kaikista saavutuksista. Varsinkin IFK:n mestaruudesta, se varmasti maistuu vuosien tauon jälkeen.

Olenko muuten ainoa, jota on oikeastaan jo vähän alkanut säälittämään Jokereiden puuhastelu? Joka vuosi vitunmoiset odotukset, mutta silti jo ennen kautta kaikki tietää miten tulee käymään. Samaan aikaan kun me helvetin sympaattiset maalaiset (ja IFK) vie pystit.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ehtoollisella se pitkätukka jotain viiniä kuulemma jakeli kaikille halukkaille, todisteita siitä, että olisi itse ratkennut ryypylle ei kaiketi ole??

Joo, eiköhän tuo parempi puolisko meidät perille saa onnillesesti, matka ei kuitenkaan ole kauhean pitkä... Jos nyt sitten alan keskittymään ihan tähän olennaiseen. Pääsiäinen on jostain syystä Alkolla paras sesonkimyynti, pyhäpäivät tekee tehtävänsä. Kyllä suomalaiset osaa paastota oikeissa asioissa.

Ja kiitos onnitteluista, nyt voi mennä neuvottelemaan pomon kanssa paremmasta liksasta, vaikka ei sitä kuopassa tässäkään vaiheessa oltu...

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ehtoollisella se pitkätukka jotain viiniä kuulemma jakeli kaikille halukkaille, todisteita siitä, että olisi itse ratkennut ryypylle ei kaiketi ole??
"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meininki." Noh, kai tuon voi sitten allekirjoittaa. Melko harvoin pelkästä viinistä on tullut humalaa juotua.

Pääsiäinen on jostain syystä Alkolla paras sesonkimyynti, pyhäpäivät tekee tehtävänsä. Kyllä suomalaiset osaa paastota oikeissa asioissa.
Kummallista, että näin kristillisessa maassa muka pääsiäinen voi olla paras sesonki. Kai se sitten viini tekee niin paljon...

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Pääsiäinen

Pääsin viimein eroon vaimosta ja lapsesta kun ne menivät nukkumaan. Pääsin tänään saunaan kun olin rakennellut koko päivän. Pääsin rakentelun verukkeella tissuttelemaan koko päivän. Pääsin kalsarikänniketjuun. Siinäpä pääsiäistä näin alkuun, toivottavasti vielä pääsen hakemaan olutta lisää kellarista ja ehkä viinakaapille..

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pääsin viimein eroon vaimosta ja lapsesta kun ne menivät nukkumaan. Pääsin tänään saunaan kun olin rakennellut koko päivän. Pääsin rakentelun verukkeella tissuttelemaan koko päivän. Pääsin kalsarikänniketjuun. Siinäpä pääsiäistä näin alkuun, toivottavasti vielä pääsen hakemaan olutta lisää kellarista ja ehkä viinakaapille..
Perkele, tuleehan sitä eloa tännekin välillä! Sinäkös se muuten olit, joka sen lapsen sai tuossa kuukausi-pari sitten? En muista tarkasti, mutta jonkun Stevens-nimimerkin kanssa semmosista tuli keskusteltua.

Mutta pääsiäisiä sinnekin, ja joka paikkaan, vaikka ristukset ei niin lähellä sydäntä olekaan. Tärkeintä että päästään.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo kyllä silloin noin kuukausi sitten lapsen sain, sen jälkeen on kalsarikännäily ollutkin vähän hiljaisempaa. Tänään tosiaan olen tämän ansainnut kun koko päivän olen nikkaroinut(tissutellut). Grillikausikin tuli tänään korkattua, kyllä grillimakkara vaan oluen kanssa on jotain mitä koko talvi on odotettu

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siinäpä pääsiäistä näin alkuun, toivottavasti vielä pääsen hakemaan olutta lisää kellarista ja ehkä viinakaapille..

Hiivi kuin intiaani, kusi sukassa...

Saunan päälle muutama olut, sitten ehkä hengailen ristillä ja nautin punaviiniä. Täytyy kyllä myöntää, että kkk aiheuttaa meikäläiselle suuria vaikeuksia: jossain vaiheessa tulee pakko alkaa puhelinrumba ja kävellä baariin. Mitenköhän tästä selviäis kuivin jaloin?

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kyllä mäki täällä hakkaan F5sta, mutta ainakun tänne ilmoittaudun, niin ketju kuolee kokonaan.

Kello lähenee yhtätoista ja alkaa olla "hiljentymisen" aika. Pitänee nyt kuitenkin vielä nautiskella hyvästä musiikista ja tissutella tähän tasaiseen tahtiin. Tätä kun kerran riittää.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täytyy kyllä myöntää, että kkk aiheuttaa meikäläiselle suuria vaikeuksia: jossain vaiheessa tulee pakko alkaa puhelinrumba ja kävellä baariin.

Pari viimekertaa kun olen baarissa käynyt on mieleen tullut että mieluummin istuisin kotona kalsarit jalassa. En tiedä mistä johtuu mutta viimeaikojen paras ryyppyreissu oli kun velimiehen luona olin saunomassa. Istuttiin alakerrrassa pyyhe vyötäisillä 5tuntia ja parannettiin maailmaa, välillä käytiin toki saunassakin. Jos tulee tilanne että paariin pitää mennä niin sitten menen paikalliseen ja jätän tiskot muille

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kello lähenee yhtätoista ja alkaa olla "hiljentymisen" aika. Pitänee nyt kuitenkin vielä nautiskella hyvästä musiikista ja tissutella tähän tasaiseen tahtiin. Tätä kun kerran riittää.
Jaa nyt ihmeessä meillekin hyvää musiikkia, ettei nyt tarvitse hiljaa istua.

Pari viimekertaa kun olen baarissa käynyt on mieleen tullut että mieluummin istuisin kotona kalsarit jalassa. En tiedä mistä johtuu mutta viimeaikojen paras ryyppyreissu oli kun velimiehen luona olin saunomassa. Istuttiin alakerrrassa pyyhe vyötäisillä 5tuntia ja parannettiin maailmaa, välillä käytiin toki saunassakin.
Sama homma. Ei vaan jaksa nuo baarit nykyään iskeä sillä tavalla kun aiemmin. Ja veljestäkin voin olla samaa mieltä, parhaat viime aikojen humalat on tullut otettua veljen kanssa savusaunaa lämmittäen. Se on muuten hieno homma. Toinen grillaa syötävää, akat kantaa kaljaa ja toinen lämmittää saunaa.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meinasin linkittää hienon biisin, mutta totesin etten osaa linkittää

Kyseessä oli Lapinlahden lintujen biisi: Edes kerran
Juutuupista löytyy, ei ihan uusi biisi

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Jaa nyt ihmeessä meillekin hyvää musiikkia, ettei nyt tarvitse hiljaa istua.

Itsepähän pyysit :) Teflon Brothers - In Tolu

Kyllä tämä on joskus hankalaa tämä kaikki. En tiedä pitäisikö tästä siirtyä Naisasiat -katjuun kohta purnaamaan asioista, vai lörpöttelisikö samointein kaiken vain tänne.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Meinasin linkittää hienon biisin, mutta totesin etten osaa linkittää

Kyseessä oli Lapinlahden lintujen biisi: Edes kerran
Juutuupista löytyy, ei ihan uusi biisi
Ei tässä ketjussa tarvitse linkkien kanssa hienostella, kopioit vaan osoiteriviltä ja liität tänne.

...ja nyt kadun pyyntöäni. :D Ei vaan, annetaan kaikkien kukkien kukkia ja sitä rataa. Mutta tähän väliin on laitettava kaikkien aikojen parhaan bändin uusimmän levyn paras biisi: IrMa - The Talisman.

Kyllä tämä on joskus hankalaa tämä kaikki. En tiedä pitäisikö tästä siirtyä Naisasiat -katjuun kohta purnaamaan asioista, vai lörpöttelisikö samointein kaiken vain tänne.
Anna tulla vaan, me kuuntelemme. On täällä itekin tullut vinguttua vaikka mistä.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisista on aina ongelmaa, niistä ei koskaan tiedä mitää

Kalsarikännit voi olla naisen aiheuttamaa joten naisasiat voi kuulua tänne ketjuun. Toisaalta niillekin on oma ketju, joten jos tarkoitus on purnata niin sinne mutta jos haluat asiaan "Al Bundy -tyylistä" mukana elämistä ja hyviä neuvoja niin voit kirjoittaa tännekin. Pitkiä tekstejä ei täällä varmaan jaksa/osaa lukea kukaan

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ääniä päässä on tullut kuunneltua, ilmoittivat nimikseen Wyshynski & Pizzo, Kaarle & Erno. Jälkimmäiset loihtivat mitä mainioimman tunnelman pääsiäiskeleihin. Yhdessä vaiheessa veri vallitsi, mestaaja saapui paikalle, mutta ei hätää: Jeesus pelastaa.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Anna tulla vaan, me kuuntelemme. On täällä itekin tullut vinguttua vaikka mistä.

Pitkiä tekstejä ei täällä varmaan jaksa/osaa lukea kukaan

No tilanne lyhykaisyydessään on se, että olen vanhemman naisen kanssa tässä jonkin aikani jo säätänyt ja nyt alkaisi olla hetki jolloin pitäisi viheltää koko homma poikki. Viimeyö taas armotonta puumailua, mutta eihän tätä voi jatkaa.

Olutta, olutta. Sillä on monet ongelmat ratkaistu. Luojankiitos tänään ei tullut lähdettyä mihinkään. On tämä kalsarointi kaikinpuolin ihanampaa.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
On se muuten sellanen homma että kun oikein hiljaa hiljaa yrittää hiipiä kellariin hakemaan olutta niin kaikki ovet narisee, rappuset narisee ja kaikki äänet kuuluu todella kovina. Onnistuin kuitenki hakemaan olut ilman että vaimo heräsi (tai sitten se heräsi ja kuulen asiasta vasta aamulla, mutta sehän ei ole ongelma)

Tuohon puuma -asiaan voisin todeta, että se on ongelma vasta sitten kun se alkaa häiritä nuorten tyttösten iskemistä. Eli vaikka tilanne tuntuu hankalalta niin älä ainakaan tee sitä ratkaisua että jäät kokonaan ilman, pikkuhiljaa vaihdat nuorempaan ja nuorempaan, lain sallimissa rajoissa

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Kyseinen levy menee omalla kohdalla satsiin "pakko hankkia kun on klassikko". Eihän se tietysti niin mene että ennakko-odotusten perusteella löytää tiensä sydämeen vaan nimenomaan toisinpäin. Sillon tällön tulee luukutettua, tosin eipä sitä enää nykyään tuu hirveesti pitkäsoittojen tai cd-levyjen kanssa oltua tekemisissä. Alotusbiisi täyttä legendaa, sitten osasta biisejä ei hirveesti kuulokuvia, Hesus, Postimies ja Puolukkamehusade taas aivan täyttä parhautta. Levy pituudeltaan ja rakenteeltaan on semmonen, että kuuntelee kivasti vaikka tiskauksen tai punttitreenin yhteydessä. Kivuttomasti.

Lamb of God, Devildriver, Kvelertak - siinä viimesen kolmen vuoden aikana iskeneet kevyttä musiikkia hieman painavemmilla plektraniskuilla työstävät musiikkiyhtyeet. Jälkimmäinen siitä harvinaisuus että blokkasin jo ennen ns. valtamediaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo totta puhuen on noi naisasiat joskus melko kinkkisiä. Yhden tytön kanssa asutaan nyt erillään kun homma ei oikein toiminut saman katon alla, mutta katsellaan nyt rauhassa miten tää tästä etenee..

Pari hauskaa tapausta tulee mieleen. Kaverit jaksaa vieläkin vitsailla siitä kun toi tyttö valitteli mulle kerran, että "miks sun joka toinen viikonloppu pitää ravata siellä Tallinnassa ja mulkku tahmeana tuut takaisin". Ja kerran kun olin taas ollut viikonlopun reissussa ja tulin kotiin, niin eteisessä huusin "moi", mutta mitään vastausta ei kuulunut. Näin kyllä tyttökaverin istumassa sohvalla. Mä sitten menin jääkaapille tyhjentämään kaljoja repusta, ja hetken päästä kuuluikin että "noh, oliko hyvä pano?". Mä vastasin ihan pokkana takaisin että "ihan ok". Kyllä se seuraavana päivänä sitten hieman leppyi..

Nyt hiljalleen kaljaa mahaan. Kuusi vaan ostin tälle illalle kun maanantaista lähtien oon ottanut. Onneksi Kampin lidl oli auki niin sai halpaa.

Eikun hetkinen, nyt toi leffa loppui. Pitäisikö lähteä Kallion baariin parille nopealle. Kait ne bussit kulkee tänään normaalisti..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy