Kalsarikänniketju

• 5 309 753
  • 66 757
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vitusti tekstiä
RiB on todellakin loistava levy. Mielestäni siltä ei löydy Slayerin parhaita biisejä (kuten Dead skin mask ja South of Heaven), mutta ylivoimaisesti paras kokonaisuus. Ja livenä kun lähtee Angel of Death, niin on se aina oma fiiliksensä. Tietää, että keikka loppuu siihen, ja itselläni seuraavan keikan odottaminen alkaa.

En kyllä ajatellut teikäläisen kuuntelevan Slayeria kun sinua lainasin, mutta hienoa olla joskus väärässäkin.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Otin siemauksen punaviiniä ja kahden minuutin kuluttia naksahti: baariin. Tosin en nyt heti jaksa rientää, sillain että pari kerkee ottaan ja haistelemaan tunnelmat.

Verjnuarmu: Kuuven Sylen Syvvyyvessä

Kyllähän ton tyylinen osasto putoaa ja onhan Slayerissä sitä jotain - tän joku voi ottaa vuosituhannen pahimpana understatementina. Seasons in the Abyss avautui aikanaan. Vuosituhannen alussa Bloodline teki vaikutuksen biisinä ja videona, en tosin tiedä mitä pitkän linjan fanit tykkää modernimmasta tuotannosta.

Ps. ekan demon nauhoittamatta jäänyt otto oli vittu paras!

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Joo totta puhuen on noi naisasiat joskus melko kinkkisiä. Yhden tytön kanssa asutaan nyt erillään kun homma ei oikein toiminut saman katon alla, mutta katsellaan nyt rauhassa miten tää tästä etenee...
Joo, sama homma. Toistaiseksi asutaan taas neiti NB:n kanssa eri puolilla maapalloa. Toivottavasti vaan hän saisi opiskelupaikan helsingin yliopistosta niin oltaisiin taas vähän lähempänä toisiamme. Tosin lupasin että muutan samalla Helsinkiin, mutta miten vitussa tällainen juntti siellä pärjää.

Kyllähän ton tyylinen osasto putoaa ja onhan Slayerissä sitä jotain - tän joku voi ottaa vuosituhannen pahimpana understatementina. Seasons in the Abyss avautui aikanaan. Vuosituhannen alussa Bloodline teki vaikutuksen biisinä ja videona, en tosin tiedä mitä pitkän linjan fanit tykkää modernimmasta tuotannosta.

[/SIZE][/FONT]
Haha, itse olen varmaan sitä "eka demo oli paras!" -porukkaa, mutta Slayer toimii silti jokaisella levyllä. Mutta silti ihmettelen tuota ajatusta, että minkä takia "eka demo oli paras" olisi jotenkin väärin? Sillä ekalla demolla on yleensä biisit, joita on hiottu vuosia. Levyillä taas on biisejä jotka on tehty siksi, että saadaan levy täyteen.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Otin siemauksen punaviiniä ja kahden minuutin kuluttia naksahti: baariin. Tosin en nyt heti jaksa rientää, sillain että pari kerkee ottaan ja haistelemaan tunnelmat.

Verjnuarmu: Kuuven Sylen Syvvyyvessä

Rehellisesti pitää myöntää että ekan kappaleen ymmärsin mutta loppu meni täysin ohi.

Ohi se varmaan oli tarkotettukin..

Otetaan sille!Otetaan sille!

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mutta silti ihmettelen tuota ajatusta, että minkä takia "eka demo oli paras" olisi jotenkin väärin? Sillä ekalla demolla on yleensä biisit, joita on hiottu vuosia. Levyillä taas on biisejä jotka on tehty siksi, että saadaan levy täyteen.

Käänteistä psykologiaa. Tai siis, mistä kulmasta asiaa katsotaan. Ei ehkä liity Slayeriin. Tai AC/DC:n - Metallican kohdalla nillitystä saattaa tulla enempikin, mutta ehkä aiheestakin. Ihan siis viittaan tähän bändin ikääntymisen tuomaan vääjäämättömään muutokseen ja monipuolistumiseen, joka ei kaikille alkuaikojen diggareille ole mieleen.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tässä vaiheessa on selkeästikkin ihan normaalia, ettei yksinkertaisesti keskittyminen riitä lukemaan lähes sivua teidän suoltamaa KKK-juttua. Lähinnä tsekkasin että onko minua lainattu ja mitä on puhuttu tästä naisasia-jutusta. Epä-yllättävästi ei mitään suurempia. Kuitenkin hyviä pointteja!

Se, jos yrittää olla mahd. hiljaa, niin onhan se varma, että suurin ääni syntyy niistä möhläyksistä mitä matkalla syntyy. Itselläkin tässä kämppis vieressä, joka vetää varmaan aina vihkoon ruksin, kun tuosta oluen haen/käyn kusella/tupakalla. Vaikka kuin hiljaa yrittää, niin ei vain nämä opiskelijaluksuksuksien äänieristeet riitä. Noottia tulee sitten huomenna.

No mutta, KaijaKoon parhaat tässä nyt on soinut jo pitkänaikaa Spotifyn kautta. Itse koetan täällä ketjussa välttää pitkiä tekstejä ja hetihän sellainen tästä syntyi..

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
nyt on sellanen tilanne, että tarvisin hyviä ideoita illan jatkamiseksi

Tällä hetkellä taustalla soi Turos Hevi Gee ja päivitän äfvitosella kalsarikänniketjua
Muuta aktiviteettia tässä ei juuri ole ja kun kirjoittelu tänne on harvassa niin jotain pitäs keksiä

Mielelläni vielä istuisin jonkun aikaa..

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Käänteistä psykologiaa. Tai siis, mistä kulmasta asiaa katsotaan. Ei ehkä liity Slayeriin. Tai AC/DC:n - Metallican kohdalla nillitystä saattaa tulla enempikin, mutta ehkä aiheestakin. Ihan siis viittaan tähän bändin ikääntymisen tuomaan vääjäämättömään muutokseen ja monipuolistumiseen, joka ei kaikille alkuaikojen diggareille ole mieleen.
Totta joo. Mutta Metallica on aika ruma esimerkki, koska nykyäänhän heidän työskentelyyn kuuluu, että tehdään muutama biisi, ja loput biisit tehdään studiossa. Tuota ainakaan minä en osaa arvosta, mutta silti One, Whiplash ja muutamat muut ovat aivan vitun kovia.

Onneksi Iron Maiden ei koskaan petä. Maailman kovin bändi, kaikin puolin.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mies iloittautuu. Mikään ei muutu. Olut vaihtuu, muttei mikään muu muutu. KaijaKoota aloitin ajat sitten kuuntelemaan ja jatkuu ja jatkuu ja....

Mitäs se Noose?

ace

Jäsen
Rock Rock!

Täällä ja hereillä! Asioita pyörii päässä. Niistä enemmän nais-asiat ketjussta.

Näillä kuitenkin fiilistellään:

http://www.youtube.com/watch?v=BFuIc2sRFxs&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=BLvPNt2KsAU&feature=related

Kyynel tulee ison miehen silmään näitä kuunnellessa. Ihan en oo rehellinen, puolet tästä kännistä on baarissa hankittu.

Ehkä yksi vielä ja sitten nukkumaan. Tai nuo linkit pitää vielä ainakin neljä kertaa kuunnella...

Kännissä, vaikkei pitäny...

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mies iloittautuu. Mikään ei muutu. Olut vaihtuu, muttei mikään muu muutu. KaijaKoota aloitin ajat sitten kuuntelemaan ja jatkuu ja jatkuu ja....
Kaija Koo... Maailman suurin syöpä Tero Vaaran ja Jusun jälkeen. Vielä on Kesää jäljellä (live).

Mitäs se Noose?
Nyt täytyy olla varuillaan. Meksikolainen nainen yms... Sinne pitänee kohta muuttaa. Tai jenkkeihin, tuo kun on "vähän" liian fiksu stereotyyppiseksi meksikolaiseksi.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kaija Koo... Maailman suurin syöpä Tero Vaaran ja Jusun jälkeen. Vielä on Kesää jäljellä (live).

No mutta sanoithan jo ajat sitten, ettei minun biisivalinnat kolahda. Kunhan ei erehdytä karaokea pauhaamaan, niin etköhän sinä web's-linkit kestä.

Nyttemmin olen saanut tässä tekstiviestin; "äänestin keskustaa". Kaveri tiesi, että itse olen vasemmistomiehiä loppuunasti ja pakko oli laitella sparrausviesti. Mutta siitä syntyikin pieni puhelu ja hauska jutella vanhan kaverin kanssa.

Nyt passaa taas jatkaa. Mutta kyllä se nukkumaanmenokin jo kiehtoo. Viimeyönä kuitenkin tuo nukkuminen jäi hieman vähäiseksi (isku-hymiö).

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä haluan kanssa meksikolaisen naisen, tai edes jostakin sieltä päin. Mistä niitä oikein löytää? Vieläköhän se sir vili elää? Setäkö se puhui joskus siitä, olikohan se joku tuttu tai jotain, en mä muista..

Noh, su ja ma selvinpäin, ehkä huominenkin, koska ti ja ke pitää olla skarppina tinttaa lisää..

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No mutta sanoithan jo ajat sitten, ettei minun biisivalinnat kolahda. Kunhan ei erehdytä karaokea pauhaamaan, niin etköhän sinä web's-linkit kestä.

Nyttemmin olen saanut tässä tekstiviestin; "äänestin keskustaa". Kaveri tiesi, että itse olen vasemmistomiehiä loppuunasti ja pakko oli laitella sparrausviesti. Mutta siitä syntyikin pieni puhelu ja hauska jutella vanhan kaverin kanssa.
Tottakai, hyvähän toikin siis oli. Antaa tulla mitään vaan. Paitsi Kari-Tapion Juna kulkee. Siitä oon nähny niin ruman poikien videon, että ei enää voi sitä kuunnella.

Mä haluan kanssa meksikolaisen naisen, tai edes jostakin sieltä päin. Mistä niitä oikein löytää?
Ensin pitää olla nörtti, ja sitten pitää ottaa kiinni. Ei se niin hankalaa ole.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nosebleed...

Mistä meksikolaisista naisista täällä puhutaan? True-womanit ovat syntyperältään ehtoja kreikkalaisia arkeologisine arvoituksineen. Meksikolaiset muijat ovat jotain lanteita paukuttavia selluliittipersereikiä, älkää edes sylkekö niitä päin.
Noh, ny saatana! Iso lantio, mutta kaikki siellä välillä onkin isoa aarretta. <3

Vielä kun tuo otus tykkäisi musta huomennakin.

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
...mutta kaikki siellä välillä onkin isoa aarretta. <3

Tämä pätee oikeastaan kaikkiin naisiin. Paitsi Johanna Tukiaiseen. Henna Kalinaiseen. Mervi Nykäseen. Jocelyn Wildensteineen. Kelis Rogersiin. Courtney Loveen. Donatella Versaceen. Amy Winehouseen. Ronaldinhoon. Kelly Osbourneen. Tori Spellingiin. Rosie O'Donnelliin. Rachel Dratchiin.

Googlettakaa, älkää masturboiko.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kävin baarissa parilla. Tappelivat. Tulin takaisin. Punkkia lasissa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eilisiä ei voi kalsarikänneiksi laskea, kun oli vieraiden vuoksi housut jalassa ja tuli jopa käytyä baarissa jotain kikkeliheviä kuuntelemassa Turisaksen jatkoklubilla.

Tänään sit vois jatkaa kalsareissa. Parvekkeella on nyt niin lämmin, että huh ja huh.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Eilen illalla tänne hoodeille saapui lapsia joten enää ei voi tenutella kovin railakkaasti. Jospa sitä kohta kuitenkin vaivihkaa nappaisi pari olutta. Kävin juoksemassa reilun 10 kilometrin lenkin tuossa äsken, vähän kyllä tuntui eiliset juomingit kintereissä. Sää on mitä mainioin, niin lenkkeilyyn kuin kalsarikännäilyynkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy