Kalsarikänniketju

• 5 309 866
  • 66 757

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt on muuten parvekkeellakin jo ihan kesän tuntua auringonpaisteessa.

Kylmä lonkero tosin viilentää hiukan, nam!

Eilen näin saatana kesän ekat hyttyset, mutta tapoin ne.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos joku pitää kalsarikänniketjua jotenkin ala-arvoisena paikkana, niin voi joskus lähteä minun kanssa seinieni ulkopuolle, niin näkee, että mihin kaikkialle sitä voi joutua. Täytyy sanoa, että härdelliä pukkasi, ei mitään väkivaltaista mutta monenlaista. Kyttäautossakin sain pienen tovin istua mutta sitten ottivat sen oikean tyypin kiinni, minä olin täysin viaton ja syytön, niin kuin olinkin. Missä lie pippaloissa olin jossain rivitalossa, ketään niistä en tuntenut. Aamusella vielä kello kahdeksan jälkeen tutustuin netin kautta yhteen mallitason brasilaiseen lääkisopiskelijaan ja soitin tunnin webcam-puhelun Sao Paoloon!

Se brassitar laittoi mulle musiikkilinkin. Tässäpä se teillekin, Youtube olkoot hyvä: Luiza Possi

Veikkaan, että laulussa lauletaan rakkaudesta.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jostain syystä väsytti eilisen jäljiltä sen verran, että joutui turvautumaan kunnon päiväuniin, mutta nyt maistuu valkkari.

Eilisistä tölkeistä tuli 10,10€, kun pistin kierrätykseen.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tuli eilen oltua aika tuhannen päissään, muutama desi viskiä heilahti rajusti kupoliin niiden n:n oluen ohessa. Nyt olen rauhallisesti nappaillut olutta ja tarkoitus ei ole ainakaan yli kahden promillen lukemia kolkutella.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Join alkuun valkkaria ja nyt olis kahta erilaista punkkua tarjolla. Oluttakin toki löytyisi.

Saa nähdä meneekö tämä viininmaistelu, kuten Lapinlahden Lintujen sketsissä konsanaan.

Ei kyllä kauheesti toistaiseksi tänään maistu, kun eilen tuli juotua kaksin käsin.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nyt tuli stoppi. Ei maistu olut joten en juo olutta ja kun muutakaan alkoholipitoista ei ole nyt saatavilla niin olen sitten juopottelemati. Ehkä aamulla onnittelen itseäni tästä.

Nyt tuli stoppi. Ei maistu olut joten en juo olutta ja kun muutakaan alkoholipitoista ei ole nyt saatavilla niin olen sitten juopottelemati. Ehkä aamulla onnittelen itseäni tästä.

Minä onnittelen jo nyt, onnea. Viina on viisasten juoma, mutta eikös se mahdu vähän tyhmempäänkin päähän? Meinaan vaan sitä, että tuossa olisi kahdeksan olutta kumottavana.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ovatko kaikki jossain helvetin terasseilla housut jalassa?

Punaista viiniä lisää parin olusen jälkeen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taidan humaloitua ensimmäisen kerran sunnuntaipäivänä sitten viime kesän. Onhan tässä jotain harrasta. Pääsiäinen, Tuomo Ruutu, riehuva venäläinen.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Taidan humaloitua ensimmäisen kerran sunnuntaipäivänä sitten viime kesän. Onhan tässä jotain harrasta. Pääsiäinen, Tuomo Ruutu, riehuva venäläinen.

Ei se aina ole niin päivän päälle. Aloitin tässä itsekin harrastamisen, olisko tämä nyt viides nollakolmekolmonen olut lenkin jälkeen. Lenkki oli 10,17 km ja aikaa siihen meni 50 minuuttia. Katselen paskaa striimiä ottelusta Bolton-Arse ja kohta lyön saunan tulille.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei se aina ole niin päivän päälle.

Ei se olekaan, mutta maanantai on harvinaisesti vapaapäivä niin saa tenutella oikein urakalla.

Maistoin tänään ensimmäistä kertaa rapua, siis sellaista murhaajan näköistä sakset omaavaa ameebaa. Yhden onnistuin syömään, ja saatan olla juntti, mutta taisi jäädä viimeiseksi kerraksi. Viini ja viinakaan ei jostain syystä isommin helpottanut tuon lapsia ravinnokseen syövän hirviön tuhoamista. Miten helvetin iso vaiva täytyykään nähdä saadakseen pieni pala ravunlihaa. Helpommin tuota saa, kun ostaa katkarapuja pakastealtaasta. No selvitin rapuongelman siirtymällä paistin ja valkosipuliperunoiden kimppuun.

Telkkarissa Tsekki ja Ruotsi hakkaavat kiekkoa.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jaahas, tuolla puiston penkillä näyttäisi taas olevan samat tutut naamat. Uskaltaakon niiden ohitse selvin päin kulkea? Vaan aika omissa oloissaan tuntuvat olevan. Tarjoaisinko munaa?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään rällätään. Otetaan muuta kuin omena kädessä opettajan luo -luonnekuvauksia. Juodaan parahultaisesti kuolemaa uhmaten, syntymää muistaen. Muistellaan Unkarin kansannousua ja Prahan kevättä sekä Schengenin sopimusta. Historian liikkeet ovat niin suuret, ettei niitä tietenkään huomata.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mongerrusta karttakaamme. Puhukaamme eksakteja lauseita. Annan esimerkin:

Annan esimerkin mukaisesti annan esimerkin, jonka luoma arvo on Arvo Luoman.

Arvo oli hieno mies. Ei tosin ollut Luoma. Joidenkin mielestä Jahven luoma oli Arvo, jonka arvon ymmärrän, vaikken koskaan tavannut, koska teki liian viiltävän analyysin ranteilleen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naapurissani asunee ihmissusi. Ulvoo se perkele iltaisin. Olen naapurinsa, mutta en naapurini. Ihmemies hän ei liene. Richard Dean Anderson ulvoo amerikaksi.

Suomalainen yhtye laulaa: Miljoonasade - Kerjäläisen tarina

Taidan käydä vaihtamassa vaipat, että saan jälleen kusta housuuni.

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä muuten vasta neljäs olut menossa. Ei uskoisi ellei olisi pääsiäinen!

Olisi Kotiteollisuus Oulussa. Ajattelin ajatella menemistä sinne keikkatapahtumien keskiöön. Vaan kun en tiedä moneltako aloittavat. Jos aloittavat aikaisintaan kello 23, niin voisi mennäkin vaan jos ennen, ei voisikaan. Mistä tämän asian selvitän. Soitanko tiepalvelumiehille, ne osaavat kaiken ja vähän päälle.

Linkkejä. Hinkkejä. Hinkkilinkkivinkkejä. Poika sai ja meni. Meni ja sai. Rakkoja tuli, rakko tyhjeni kun kusi hunajaa, hintaa maksoi. Apteekkari: atooppinen iho valkoposkisella albaanilla. Pojan posket punikiksi. Atopia omatunnolle rauhattoman rauhan. Hetken oli mies.

Niin kuoli poika eikä runoilla osannut. Sitä itki kun mato söi. Madolle masennus, bulimia, siitä laulun teki Mamma Mia, yh, 16-vuotiaana kolme lasta.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jeesus kuoli ristillä minun syntieni takia.
Mitä sitten? Nyt maistuu olut makia!

Onko syntiä se,
että juon kaikki ne
oluet mi löytyy talosta
täältä kaupungista Natsien polttamasta jalosta

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heti jos ei sakemanneja vahdi, niin ovat koiruudet ja kuijjuunit mielessä polttamassa maita ja kaupunkeja. Vähintäänkin jankki-jussit pidetään siltaimme vahteina, jotta pysyy roti ja järjestys mielemme maissa, etteivät ole mielemme maissa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mökkinaapurin silloinen mies, elettiin 80-lukua, oli virvelöimässä. Kyseessä siis oli saku. Minä olin lapsi ja isäni kanssa saunassa. Saku juoksi isääni hakemaan saunalta, kertoi huonolla suomella saaneensa ankeriaan. Isäni ajatteli, että mitävittua, ei täältä ankeriaita saa. Munasillaan isä naapuriin juoksi ja silloinhan selvisi, että mistä on kyse. Oli saku heittänyt vieheensä läheiseen saareen ja sieltä oli kyljestä tarttunut koukkuun kyy. Isäni moralisoi kyyn airolla. Saku oli ihmeissään, mutta isäni kehotuksista huolimatta tuo ei sitä grillannut.

Palon Markojen lisäksi myös kyyt ovat häviävä luonnonvara ainakin mökillämme.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy