Kalsarikänniketju

  • 5 212 486
  • 66 655

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vitun sisäköt! Aina niistä on riesaa.

Niin just. Kävin viimeks viimeviikolla yt:t päävittupään kanssa ja se saatanan pääpiru alkoi vittu avautumaan mulle. Olen muka puristelu yhden persettä ja puhunut yhdelle rivoja. Vittu. Edellisen kerran, kun nämä oli tapetilla, oli kaikille selvää, ettei ti, to ja la häiritä mua. On se vitun vaikeaa pitää kledjut puhtaana ja yksi *Jalluflinda viileässä. Yhden saatanan perkeleen kulut on kuitenkin kk kohden reilut 3 t, ei ole saatana vaatimuksia kuitenkaan, kunhan osaa persettä keinuttaa ja tissit näyttää hyvältä.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Niin just. Kävin viimeks viimeviikolla yt:t päävittupään kanssa ja se saatanan pääpiru alkoi vittu avautumaan mulle. Olen muka puristelu yhden persettä ja puhunut yhdelle rivoja. Vittu. Edellisen kerran, kun nämä oli tapetilla, oli kaikille selvää, ettei ti, to ja la häiritä mua. On se vitun vaikeaa pitää kledjut puhtaana ja yksi *Jalluflinda viileässä. Yhden saatanan perkeleen kulut on kuitenkin kk kohden reilut 3 t, ei ole saatana vaatimuksia kuitenkaan, kunhan osaa persettä keinuttaa ja tissit näyttää hyvältä.

Konsernisi strategiaa saattaa olla syytä hieman täsmentää. Nämä kotimaiset sisäkkötyöntekijämarkkinat ovat sos.dem. syistä melko kapiset joten suosittelen konsernin siirymistä Aasian talousalueelle jossa sisäköt ovat halvempia ja hiljaisempia ja ammattiliitot lapsenkengissä. Toki jos rohkea olet niin menet suoraan Afrikkaan, joka on uusi Aasia.

Sandels, sauna ja Samarin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sandels, sauna ja Samarin.

Vaikka välittävä persoona olenkin, en tässä helvetissä voi samaistua. Väärä rytmi siellä jossain pohjolan perukoilla! Ensin Santtu, sitten samarin jos tarvii... mutta sauna nostaa uuteen päivään!

Tuostapa Kissalle juutuubin välityksellä: Gloria Gaynor - I Will Survive (paska versio toki ja esittäjästä esitän myös epäilykseni).
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...joten suosittelen konsernin siirymistä Aasian talousalueelle jossa sisäköt ovat halvempia ja hiljaisempia ja ammattiliitot lapsenkengissä. Toki jos rohkea olet niin menet suoraan Afrikkaan, joka on uusi Aasia.

Käyty, tsekattu ja ongelma edelleen sama; "sulla on rahaa, ei se sulla tunnu missään". Olen koittanut pitää porukan thaikkuvoittoisena, ettei tarvitsisi vääntään siitä, että kuuluuko suihinotto aamupalaan, mutta näinä ankeina aikoina nuo perkeleet ovat alkaneet vaatia ja vaatia yhä enemmän. Viimeisin villitys oli se, että palkkaan sisältyisi kausikortti IFK:n matseihin, mihin vittu villiinnyin täysin. En mä ny vittu ala noiden vessanpesijöiden kanssa samassa mestassa oleen yhtäaikaa.

Jotain meni ohi..

Normaalia oulussa. Hirrrrrveesti sille aina niin ihannalle käyttäjänimettömälle terveisiä. Sen mitä espanjaa ymmärrän, niin tuo kolumpialainen valkopyykkivastaava sano, että käyttäjänimettömällä on isoin ja tehokkain mela ikinä missään.

... mistäs tuo kasipäkki tuli!?

Laitahan vähän lilaa luomiin ja tuo se tänne ylälauteelle!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
En ole eläissäni Samarinia ottanut koska närästys on minut säästänyt kiroiltaan (kop kop), mutta kirjoitin sen tuohon koska se rimmasi.

Pitkäperjantai. Hyvä syy ryypätä. What would Jesus do? He would drink Sandels, I suppose.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En ole eläissäni Samarinia ottanut koska närästys on minut säästänyt kiroiltaan (kop kop), mutta kirjoitin sen tuohon koska se rimmasi.
No Kissan, Santun kanssahan saattaisi rimmata loppu?

Pitkäperjantai. Hyvä syy ryypätä. What would Jesus do? He would drink Sandels, I suppose.
Treläiseinä voinet jo kaivaa sen vähän komiikan Kummelilta, joka viittaa vahvasti PP:hin.

Eikä Jesse kieliä puhuisi, sillä onhan se paskanpuhe jo käännetty suomeksi! Jesse heittäisi tähän väliin:"ai Santtua, no Perkele!"... ja unohtaisi Life Of Brianin -tapaan ristinsä kannettavaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä kirjaillaan kolumbiaa ja rimmataan.

Mistä tietää, että mies on ihastunut? Siitä, että se treffeille lähtiessään trimmaa perskarvansa. Sitten, kun nainen on rakastunut, niin perskarvoja ei mies trimmaa.

Meloessa täytyy muistaa, että kylmä vesi pienentää melaa. Optikolta saa suurentavia vesiä, pitää muistaa se oma korjauskerrointarve, että onko miinusta vaiko plussaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mees ny amatööri nurkkaas häpeämään. Tää on miesten baari!
Käyde 718, tamppoonikuski: 485.

Kyllä tässä on kännissä, kun tuo neljäs punkkupullo on jo menossa ja jonkusen ison tuopinkin join eilen. Sitten vielä luulin täällä olevan naisia, vaan se olikin tamponikuski pinkissä minihameessaan ja huulipunissaan.

Onneksi nuo linkit pitää kuvailla, en saatana yhtäkään ole avannut. Paitsi sen Shangrilaan.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kyllä tässä on kännissä, kun tuo neljäs punkkupullo on jo menossa ja jonkusen ison tuopinkin join eilen. Sitten vielä luulin täällä olevan naisia, vaan se olikin tamponikuski pinkissä minihameessaan ja huulipunissaan.

Minä jo eilen meinasin sulle sanoa että 4 (neljällä) punkkupullollako meinasit nämä pyhät pärjätä! Tekemätön paikka.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Niin suuta jo napsais.

Vieraita alkaa tuleen vasta neljältä, mutta jos kuitenkin ihan yhden tai kaks ottais ajankuluks kalsareissa?

Ei yhdestä tai kahdesta olusesta humalaan tuu, jos ei kymmenestäkään gepardista. Hyvin voi vielä ottaa vieraita vastaan niidenkin jälkeen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä jo eilen meinasin sulle sanoa että 4 (neljällä) punkkupullollako meinasit nämä pyhät pärjätä! Tekemätön paikka.
Kysyntä luo tarjonnan ja tarjonta kysynnän. Paitsi se irlannin pottutilanne silloin joskus osoitti toisin mutta olkoot poikkeus. Giffenin hyödykkeen jos joskus googlaatte ja koetatte älytä.

Veteen piirretään mukarajoja. Siinä ne lilluvat, pilluvat kutsuvat, lilluvat lainehtuvat saaristoille.

Saaristo on huoltoasema ja meidän lajin naaras. Niiden mukaan edetään muna geepeeässänä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin pizzalla ja ostin samalla reissulla paskaa kaljaa. Pullo punkkua ja 8 olutta. Kyllä näillä tämän päivän loiventaa.

Tässä ketjussa mainitsen, että nimimerkki Viljuri yritti viime vuonna kalsarikänniketju-argumenttia jonkusen kerran ja tungin sen ad hominemin takaisin hänen näppäimistöönsä. Sitten se suuttui itselleen, kun tajusi oman perseilynsä eli argumentaatiovirheensä eikä enää ole kirjoittanut tälle palstalle. Olen ihan iloinen tästä saavutuksestani. Päänahka roikkuu tuossa takan yllä.

Otanpa siis kalsarikänniketjulle.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Otanpa siis kalsarikänniketjulle.

Otetaan sille. Tässä ketjussa häärää monia hienoja sanan säilän sankareita. Erityismaininta Uleåborgirille, sinne jonnekin, lykkyä pyttyyn!

Täällä Pohjoisnavallakin aurinko paistaa ja tarkenee olla ulkona terassilla. Viskiäkin löytyi kaapista mutta melko vajavainen oli varasto kun kohta se jo loppuu. Nyt ohjelmassa grillaamista ja pian pääsee oikein kunnon puulämmitteiseen saunaan. Ei paskempi pitkäperjantai! Kippistä vaan kalsonkiketjun uljaat soturit!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viittikkö käyttis soittaa, kun sulle sopii.
Mulle ei kyllä sovi, exit only, mutta soita ite, mulle sopii tänään milloin tahansa. Hyvät suojakännitkin tässä, niin kestää kuulla sitä etelän ihmisten tsiigaatsetti-kieltä tämän normaalin porokielen sijaan. No okei, juon vielä pari tuntia, soita sitten.

Mikä vitun kontaktipalsta tästäkin on tullut, täh!?

Vielä koittanee sekin päivä, kun joku tämän palstan kautta saa oikeaa pillua. Yhdet treffit oli silloin kerran. Oiskohan se antanut jos oisin kysynyt. Tuskin ainakaan siinä yliopiston kahvilassa. Ainakaan siihen aikaan päivästä.
 
Juhlapyhät on perseestä. Mutta ryypätkää ja naurakaa samalla vaikka minulle. Ihan vitun sama olenko kännissä, ette te kuitenkaan minua tule lyömään naamaan, vaikka on paha virhe kirjoittaa tähän ketjuun selvinpäin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Vitun sisäköt! Aina niistä on riesaa.



Olinpaikkani on Oulusta noin 140 kilsaa kohti Pohjoisnapaa. Täytyypä alkaa ryyppäämään että jaksaa käydä lauantaina Alkossa. Niin huomennakos on lauantai, tässähän on ajantaju kadonnut kun on näin pohjoiseen joutunut.

Eipä ole ALKO huomenna auki ja sekös vituttaa tykittävää Jutilaa. 2 litraa viiniä ja 7 kaljaa, niistä on minut vittu pääsiäinen tehty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös