... pyydän jo valmiiksi anteeksi äänenlaatua!
Onhan se hyvä, että kaapeleita on vedety Ouluun asti, mutta se ei selitä kaikkea.
Kingston wall soi nyt.
... pyydän jo valmiiksi anteeksi äänenlaatua!
Onneksi voi valita kytkennän, sillä KW on erinomaista downeria. Melkein voisi kysyä, että miten voi mestaruutta juhlivan lautasella olla Töölön kirkkoa... se siitä!Onhan se hyvä, että kaapeleita on vedety Ouluun asti, mutta se ei selitä kaikkea.
Onneksi voi valita kytkennän...
Suomenmestaruus 2011!
Määrittele 700km Tampereelta pohjoiseen nopeasti, sillä sinunhan se pitäisi tietää.Vai että amatööri? Eilen aloitin tinttaamisen Tampereella iltapäivästä ja nyt aamulla heräsin 700 kilometriä pohjoisempana vitunmoisessa krapulassa enkä oikein meinaa muistaa mitä siinä välissä tapahtui. Auttaiskohan olut muistinvirkistyksessä?
Ja minä veikkasin monologia esittäväksi eksyväni. Onnekei joku mestaruusmagneetti tekee sen puolestain.Tää...
Määrittele 700km Tampereelta pohjoiseen nopeasti, sillä sinunhan se pitäisi tietää.
Sentenced - My Sky Is Darker Than Thine... tuo tuli pohjoisemmasta ensimmäisenä mieleen.
EDIT: Linkki...
Onkos Alkot auki lauantaina?
700km Tampereelta suoraan pohjoiseen ei ole jänkhää nähänykkää. Tarkkana siellä! Paljastas nyt juuresi tai olinpaikkasi rehellisesti.Poronhoitoaluetta tämä on ja lunta on maassa joten olen varmaankin jossain jänkhällä.
On ne lauantaina, mutta tässä 400km Tre:ltä pohjoiseen saat seuraavan 12 tunnin aikana Santun nelosta, jos paikalle vain ehdit.Sandelssin kolmonen auttoi hieman heräämisessä, nelonen olisi toki ollut parempaa. Onkos Alkot auki lauantaina?
TÄytyy kyllä rehellisesti sanoa Kissa, että ei harmainta ajatustakaan tästä. Mä olen noin 3-viikkoa sitten jo sanonut sisäköille, että takkahuoneeseen ei ole sitten asiaa IFK:n mestaruuden ratkettua, kahteen viikkoon ja että baarikaapin on oltava kunnossa. Ja hinnoistakaan en tiedä, määräykset annan litroissa.
700km Tampereelta suoraan pohjoiseen ei ole jänkhää nähänykkää. Tarkkana siellä! Paljastas nyt juuresi tai olinpaikkasi rehellisesti.
On ne lauantaina, mutta tässä 400km Tre:ltä pohjoiseen saat seuraavan 12 tunnin aikana Santun nelosta, jos paikalle vain ehdit.
Nimimerkillä jääkaapissa on, eikä Ranualla lunta nähty edellisen 17h aikana.
Matkallisestihan olisit El Dorado:ssa. Mutta tuskin olet... kun et edes sen vertaa kehtaa!Olinpaikkani on Oulusta noin 140 kilsaa kohti Pohjoisnapaa. Täytyypä alkaa ryyppäämään että jaksaa käydä lauantaina Alkossa. Niin huomennakos on lauantai, tässähän on ajantaju kadonnut kun on näin pohjoiseen joutunut.
http://www.youtube.com/watch?v=mBrbpWwWafQ (linkki tuubiin, Roy Orbisonin viimeseen hittiin).
Eiköhän tuolla iällä pitäisi.. ai niin! Mestaruus ja kaikkea!Mulle jäi epäselväksi, että koska Roi on tehnyt hittejä.
Mestarit 2011!!!!
Vitun sisäköt! Aina niistä on riesaa.
Niin just. Kävin viimeks viimeviikolla yt:t päävittupään kanssa ja se saatanan pääpiru alkoi vittu avautumaan mulle. Olen muka puristelu yhden persettä ja puhunut yhdelle rivoja. Vittu. Edellisen kerran, kun nämä oli tapetilla, oli kaikille selvää, ettei ti, to ja la häiritä mua. On se vitun vaikeaa pitää kledjut puhtaana ja yksi *Jalluflinda viileässä. Yhden saatanan perkeleen kulut on kuitenkin kk kohden reilut 3 t, ei ole saatana vaatimuksia kuitenkaan, kunhan osaa persettä keinuttaa ja tissit näyttää hyvältä.
Jotain meni ohi, joten tässäpä helmi sialle: Jotain oikeaa Metallicaa juutuubissa.'
Anytime!
Sandels, sauna ja Samarin.
...joten suosittelen konsernin siirymistä Aasian talousalueelle jossa sisäköt ovat halvempia ja hiljaisempia ja ammattiliitot lapsenkengissä. Toki jos rohkea olet niin menet suoraan Afrikkaan, joka on uusi Aasia.
Jotain meni ohi..
... mistäs tuo kasipäkki tuli!?