Kalsarikänniketju

• 5 309 753
  • 66 757

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vai että amatööri? Eilen aloitin tinttaamisen Tampereella iltapäivästä ja nyt aamulla heräsin 700 kilometriä pohjoisempana vitunmoisessa krapulassa enkä oikein meinaa muistaa mitä siinä välissä tapahtui. Auttaiskohan olut muistinvirkistyksessä?

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vai että amatööri? Eilen aloitin tinttaamisen Tampereella iltapäivästä ja nyt aamulla heräsin 700 kilometriä pohjoisempana vitunmoisessa krapulassa enkä oikein meinaa muistaa mitä siinä välissä tapahtui. Auttaiskohan olut muistinvirkistyksessä?
Määrittele 700km Tampereelta pohjoiseen nopeasti, sillä sinunhan se pitäisi tietää.

Sentenced - My Sky Is Darker Than Thine... tuo tuli pohjoisemmasta ensimmäisenä mieleen.

EDIT: Linkki...

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Määrittele 700km Tampereelta pohjoiseen nopeasti, sillä sinunhan se pitäisi tietää.

Sentenced - My Sky Is Darker Than Thine... tuo tuli pohjoisemmasta ensimmäisenä mieleen.

EDIT: Linkki...

Poronhoitoaluetta tämä on ja lunta on maassa joten olen varmaankin jossain jänkhällä.

Sandelssin kolmonen auttoi hieman heräämisessä, nelonen olisi toki ollut parempaa. Onkos Alkot auki lauantaina?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onkos Alkot auki lauantaina?

TÄytyy kyllä rehellisesti sanoa Kissa, että ei harmainta ajatustakaan tästä. Mä olen noin 3-viikkoa sitten jo sanonut sisäköille, että takkahuoneeseen ei ole sitten asiaa IFK:n mestaruuden ratkettua, kahteen viikkoon ja että baarikaapin on oltava kunnossa. Ja hinnoistakaan en tiedä, määräykset annan litroissa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Poronhoitoaluetta tämä on ja lunta on maassa joten olen varmaankin jossain jänkhällä.
700km Tampereelta suoraan pohjoiseen ei ole jänkhää nähänykkää. Tarkkana siellä! Paljastas nyt juuresi tai olinpaikkasi rehellisesti.

Sandelssin kolmonen auttoi hieman heräämisessä, nelonen olisi toki ollut parempaa. Onkos Alkot auki lauantaina?
On ne lauantaina, mutta tässä 400km Tre:ltä pohjoiseen saat seuraavan 12 tunnin aikana Santun nelosta, jos paikalle vain ehdit.

Nimimerkillä jääkaapissa on, eikä Ranualla lunta nähty edellisen 17h aikana.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
TÄytyy kyllä rehellisesti sanoa Kissa, että ei harmainta ajatustakaan tästä. Mä olen noin 3-viikkoa sitten jo sanonut sisäköille, että takkahuoneeseen ei ole sitten asiaa IFK:n mestaruuden ratkettua, kahteen viikkoon ja että baarikaapin on oltava kunnossa. Ja hinnoistakaan en tiedä, määräykset annan litroissa.

Vitun sisäköt! Aina niistä on riesaa.

700km Tampereelta suoraan pohjoiseen ei ole jänkhää nähänykkää. Tarkkana siellä! Paljastas nyt juuresi tai olinpaikkasi rehellisesti.

On ne lauantaina, mutta tässä 400km Tre:ltä pohjoiseen saat seuraavan 12 tunnin aikana Santun nelosta, jos paikalle vain ehdit.

Nimimerkillä jääkaapissa on, eikä Ranualla lunta nähty edellisen 17h aikana.

Olinpaikkani on Oulusta noin 140 kilsaa kohti Pohjoisnapaa. Täytyypä alkaa ryyppäämään että jaksaa käydä lauantaina Alkossa. Niin huomennakos on lauantai, tässähän on ajantaju kadonnut kun on näin pohjoiseen joutunut.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olinpaikkani on Oulusta noin 140 kilsaa kohti Pohjoisnapaa. Täytyypä alkaa ryyppäämään että jaksaa käydä lauantaina Alkossa. Niin huomennakos on lauantai, tässähän on ajantaju kadonnut kun on näin pohjoiseen joutunut.
Matkallisestihan olisit El Dorado:ssa. Mutta tuskin olet... kun et edes sen vertaa kehtaa!

Juuriaan häpeäville en ota yhtäkään, mutta yhdelle HIFK:n mestaruudelle voi ottaa vaikka nuo edelliset ja nämä seuraavat!

Heitänpä tähän väliin musiikkia, josta saa itse kukin keskenänsä poimia mitä haluaa: http://www.youtube.com/watch?v=mBrbpWwWafQ (linkki tuubiin, Roy Orbisonin viimeseen hittiin).

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vitun sisäköt! Aina niistä on riesaa.

Niin just. Kävin viimeks viimeviikolla yt:t päävittupään kanssa ja se saatanan pääpiru alkoi vittu avautumaan mulle. Olen muka puristelu yhden persettä ja puhunut yhdelle rivoja. Vittu. Edellisen kerran, kun nämä oli tapetilla, oli kaikille selvää, ettei ti, to ja la häiritä mua. On se vitun vaikeaa pitää kledjut puhtaana ja yksi *Jalluflinda viileässä. Yhden saatanan perkeleen kulut on kuitenkin kk kohden reilut 3 t, ei ole saatana vaatimuksia kuitenkaan, kunhan osaa persettä keinuttaa ja tissit näyttää hyvältä.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Niin just. Kävin viimeks viimeviikolla yt:t päävittupään kanssa ja se saatanan pääpiru alkoi vittu avautumaan mulle. Olen muka puristelu yhden persettä ja puhunut yhdelle rivoja. Vittu. Edellisen kerran, kun nämä oli tapetilla, oli kaikille selvää, ettei ti, to ja la häiritä mua. On se vitun vaikeaa pitää kledjut puhtaana ja yksi *Jalluflinda viileässä. Yhden saatanan perkeleen kulut on kuitenkin kk kohden reilut 3 t, ei ole saatana vaatimuksia kuitenkaan, kunhan osaa persettä keinuttaa ja tissit näyttää hyvältä.

Konsernisi strategiaa saattaa olla syytä hieman täsmentää. Nämä kotimaiset sisäkkötyöntekijämarkkinat ovat sos.dem. syistä melko kapiset joten suosittelen konsernin siirymistä Aasian talousalueelle jossa sisäköt ovat halvempia ja hiljaisempia ja ammattiliitot lapsenkengissä. Toki jos rohkea olet niin menet suoraan Afrikkaan, joka on uusi Aasia.

Sandels, sauna ja Samarin.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sandels, sauna ja Samarin.

Vaikka välittävä persoona olenkin, en tässä helvetissä voi samaistua. Väärä rytmi siellä jossain pohjolan perukoilla! Ensin Santtu, sitten samarin jos tarvii... mutta sauna nostaa uuteen päivään!

Tuostapa Kissalle juutuubin välityksellä: Gloria Gaynor - I Will Survive (paska versio toki ja esittäjästä esitän myös epäilykseni).

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
...joten suosittelen konsernin siirymistä Aasian talousalueelle jossa sisäköt ovat halvempia ja hiljaisempia ja ammattiliitot lapsenkengissä. Toki jos rohkea olet niin menet suoraan Afrikkaan, joka on uusi Aasia.

Käyty, tsekattu ja ongelma edelleen sama; "sulla on rahaa, ei se sulla tunnu missään". Olen koittanut pitää porukan thaikkuvoittoisena, ettei tarvitsisi vääntään siitä, että kuuluuko suihinotto aamupalaan, mutta näinä ankeina aikoina nuo perkeleet ovat alkaneet vaatia ja vaatia yhä enemmän. Viimeisin villitys oli se, että palkkaan sisältyisi kausikortti IFK:n matseihin, mihin vittu villiinnyin täysin. En mä ny vittu ala noiden vessanpesijöiden kanssa samassa mestassa oleen yhtäaikaa.

Jotain meni ohi..

Normaalia oulussa. Hirrrrrveesti sille aina niin ihannalle käyttäjänimettömälle terveisiä. Sen mitä espanjaa ymmärrän, niin tuo kolumpialainen valkopyykkivastaava sano, että käyttäjänimettömällä on isoin ja tehokkain mela ikinä missään.

... mistäs tuo kasipäkki tuli!?

Laitahan vähän lilaa luomiin ja tuo se tänne ylälauteelle!

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
En ole eläissäni Samarinia ottanut koska närästys on minut säästänyt kiroiltaan (kop kop), mutta kirjoitin sen tuohon koska se rimmasi.

Pitkäperjantai. Hyvä syy ryypätä. What would Jesus do? He would drink Sandels, I suppose.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy