Kalsarikänniketju

  • 5 211 986
  • 66 655
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eikös varvassukat oo pirun kylmät?

Ei välttämättä, jos pitää jalkoja patterin päällä. Ei täällä niin kylmä ole, vielä. Hyvin pärjää. Eikö villasukat ole liian kuumat, jos patterikin on päällä?

Mikäs tässä koti-iltaa vietellessä. Kynttilät palaa, pöydällä on olutta, sekä talouspaperirulla ja äänilevyltä tulee Harmony sistersin "Kodin kynttilät".

http://www.youtube.com/watch?v=tTsfK7Np8ss
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Morijens. Täälläkin koti-ilta takana, appiukolle ja sille toiselle väänsin takuumureaa sisäpaistia ja uunijuureksia. Kylkeen mustapekka vai mikä se oli kastike. Mamma väänsi saladoksen.

Pikkasen saunaa ja 12v whiskiä ja pari karjalaa, kaikki hyvin. Gui siel?
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Morijens. Täälläkin koti-ilta takana, appiukolle ja sille toiselle väänsin takuumureaa sisäpaistia ja uunijuureksia...

Nam. Herkulliselta kuulostaa. Teikäläisellä tuntuu olevan kokkaaminen hallussa...


Villasukat jalassa muiden palstalaisten tavoin iltaa vietellään musiikkia kuunnellen ja sandelsia kumoten. Olutta tuntuu tosin nykään menevän niin perkeleesti...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pöh. Hiljaista. Missä se paska jauhautuu?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäinen ostamani levy, silloin tuoreeltaan vuonna -81. Olin 8 vee. Voisi sanoa, että Ismon syy jotta rokkiin innostuin.

Isäni osti sinua jokusen vuotta nuoremmalle ja minua vanhemmalle isosiskolleni GnR:n kasetin. Vuosikymmen oli noin 80-luku. Kyseessä oli syntymäpäivälahja. Itse hieman epäilen siskoni tarinaa, koska hän väitti olleensa 8-vuotias. No saattoihan tuo olla joku demokin. Siskoni ja myös minun mielestä hauskinta hommassa on se, että isämme joka on ainoastaan rockin ylikuuntelija, "löysi" kyseisen bändin Suomeen ja kertoi vielä lapselleen, että kyseessä on helvetin kova juttu.

Minä en koskaan välittänyt oikeastaan, kuin bändin muutamasta biisistä. Silti pukeuduin pyöräiyshorteihin ja olin ruma lapsi. Onneksi olen nyt kaunis sekä kalju aikuinen.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Villasukat jalassa muiden palstalaisten tavoin iltaa vietellään musiikkia kuunnellen ja sandelsia kumoten. Olutta tuntuu tosin nykään menevän niin perkeleesti...

Heitäppä tännekkin yks sandelssi! Ittellä ei oo kun karjalaa ja olis mukava saada vähän muutakin makua yöhön. Saat vaihdossa pari pulloo tota. Ja totta, olutta menee vähä perkeleesti nykyään! Toisaalta ei kaljamaha nypi kun selvinpäin, nyt se ei vois vähempi kiinnostaa. Toivottavasti kasvatan mahdolliset tulevat lapsenikin yhtä tunnollisesti.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heitäppä tännekkin yks sandelssi! Ittellä ei oo kun karjalaa ja olis mukava saada vähän muutakin makua yöhön.

Vielä, kun heitän Kukon niin saat kokoon pyhän kolminaisuuden. Karhun tuohon, kun lisää niin menee jo liian hyväksi. Viime aikoina on tullut Karhun sijaan juotua Karjalaa, sekä Kukkoa. Hyviä jokainen, kaikki tyynni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
olin ruma lapsi.
"Olethan sie ruma ja paskainen lapsi, mutta istu isin syliin."

Muistan tarkasti viisi ensimmäistä levyäni, ja niistä voi kyllä vetää aika hyvät linjat loppuelämäni musiikkimakuun. Ne olivatten: Rumat Sävelet, Sabbath Bloody Sabbath, Duran Duranin Rio, Motörheadin Ace of Spades ja Bob Marleyn Exodus. Aika huimaa, kun 9-vuotiaalla jätkällä on 5 levyä hyllyssä ja ne on nuo. Ei voi valittaa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Voi vittu, kun stadiin muutin pohjoisesta, niin heti tulee joku vuosisadan kylmin marraskuu. =) Joutuu kalsarit jalassa vetään bissee.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Olethan sie ruma ja paskainen lapsi, mutta istu isin syliin."

Muistan tarkasti viisi ensimmäistä levyäni, ja niistä voi kyllä vetää aika hyvät linjat loppuelämäni musiikkimakuun.

Vaikka musiikimakumme mitä ilmeisimmin ovat tässä ketjussa kohdannet jo useasti niin en kykene ensimmäisiä levyjäni muistamaan. Olen niitä joilla on ainoastaan isosiskoja. Ajoin heidän vanhoilla pyörillään, pukeuduin vanhoihin vaatteisiinsa ja mikä pahinta, kuuntelin musiikkiaan. No muutama hyvä sieltä jäi, kuten Pearl Jam sekä pari biisiä U2:a. Muuten olen itseoppinut perseelleen. Isänikin taisi laskea potentiaalin, koska ei ostanut levyjä vaan opetti kuinka "kiinalainan" räjäytetään kädessä, nahkarukkasen kera.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi vittu, kun stadiin muutin pohjoisesta, niin heti tulee joku vuosisadan kylmin marraskuu. =) Joutuu kalsarit jalassa vetään bissee.

Maailman isoin pikkukaupunki - Stadi.

On tullut saman illan aikana ollut Roskapankissa sekä DTM:ssä. Melko saman näköistä porukkaa kummassakin baarissa. Tuli hyvinkin hetero-olo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
muutama hyvä sieltä jäi, kuten Pearl Jam sekä pari biisiä U2:a.
Mulla pikkusisko kuunteli näitä. Yhden suosikkinsa se sai mullekin läpi: Alice In Chainsin. Ensin ajattelin, että se on näitä vitun ruikuttajia kuten Cobain, mutta sitten mulle kirkastui että AIC on Jerryn bändi ja Jerry on sukupolvensa Tony Iommi. Alicehan on välillä Sabbathimpi kuin Sabbath ite, eikä sillä ole muuta yhteyttä näihin elämäntuskissa ryösiviin ruutupaitarunkkuihin kuin kotikaupunki.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Vielä, kun heitän Kukon niin saat kokoon pyhän kolminaisuuden. Karhun tuohon, kun lisää niin menee jo liian hyväksi. Viime aikoina on tullut Karhun sijaan juotua Karjalaa, sekä Kukkoa. Hyviä jokainen, kaikki tyynni.

Kukko on boikotissa kun ne bb:ssä juo sitä, mutta karhu maistuis vähä pirusti kyllä ny kun aloit sillä kiusaan eli vihjaileen. Ei olis pitäny tehdä olutkastiketta siitä ainoasta tummasta lagerista, kaduttaa. Mutta totta, kaikki hyviä!


Paitövei, omistaako kukaan teistä juopoista xbox360, NHL11 ja peli-intoa? Jos hakkailis pelin tai pari omilla sm-liiga tiimeillä ja si kuumat ANALysoinnit tänne.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Voi vittu, kun stadiin muutin pohjoisesta, niin heti tulee joku vuosisadan kylmin marraskuu. =) Joutuu kalsarit jalassa vetään bissee.

No nyt kun otit puheeks niin taidankin vetästä tykit jalkaan ja painella savukkeelle.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alicehan on välillä Sabbathimpi kuin Sabbath ite, eikä sillä ole muuta yhteyttä näihin elämäntuskissa ryösivien ruutupaitarunkkujen kanssa kuin kotikaupunki.

Tuossa pari viikkoa sitten ketjussa taisimme yöllä asiasta jutella, mutta minulle AIC on kovin bändi koskaan. Eikä se ole minulle Jerryn bändi vaikka hänen bändinsä onkin. Minä arvostan eniten laulajista parhaimpaa eli Layne Staleyta. Hieno laulaja, persoona sekä muusikko.

Niin ja sen Cobainin ruikutuksestakin pidän näiden muiden flanellipaitojen ohella.

Koskaan en alkuperäisessä kokoonpanossa AIC:ta nähnyt, mutta uudelleen koottua en edes katsonut vaikka mahdollisuus oli.

Musiikkia:
Alice In Chains - Would?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikä se ole minulle Jerryn bändi vaikka hänen bändinsä onkin.
Minulle se on siinä mielessä, että alkuperäinen AIC, Jerryn soolot ja uusi Black Gives... ovat aika lailla samaa jatkumoa. Kyllä tuosta kuulee kuka se primus motor on koko ajan ollut - Staleyta väheksymättä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle se on siinä mielessä, että alkuperäinen AIC, Jerryn soolot ja uusi Black Gives... ovat aika lailla samaa jatkumoa. Kyllä tuosta kuulee kuka se primus motor on koko ajan ollut - Staleyta väheksymättä.

Niin bändistä toki huomaa kenen se on ollut ja kenen on tälläkin hetkellä. Toisaalta AIC ei olisi ollut mitään ilman Staleyta. Parastahan bändistä teki Cantrellin ja Staleyn stemmat. Tässä hyvä esimerkki: AIC - Brother.

Tekipähän muuten Cantrell suurimman osan biiseistään Staleysta. Väittävät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös