Maanantain, mikä ihana tekosyy. Varsinkin kun tänään tuli vedettyä helvetin pitkä päivä ja huomenna on vapaata. Tai siis eilen tuli tehtyä ja tänään on vapaa, onhan tuo kello jo aivan helvetisti. Tajunnanvirtaa tulee minkä kerkeää, pitäisi vain opetella kirjoittamaan nopeammin tai tajuamaan hitaammin.
Juuri katselin tuossa Vareksen, melko hyvä filmi. Tissejä oli yllättävän paljon, mutta ei tarpeeksi. Tämän takia piti käydä avautumassa johokin - muista enää mihin - ketjuun Kiira Korvesta. Kiiralta kun ei ole tissejä näkynyt yhtään ja parhaimmillaankin (tatuoituna verkkokalvolle) niistä ei saisi tarpeeksi.
Huomasin muuten, että en sitten jaksanut iskeä uutta lakaa punkkaan kun vanha lähti pesuun. Noh, onneksi voi aina nukkua sohvalla. Vielä jos avaisi kortsupaketin, täyttäisi vaikka hammastahnalla ja heittäisi lattialle. Voisi huomenna sitten miettiä kuinka joku lyyli tarjosi rakkautta, katosi aamulla ja itse herrasmiehenä annoin tämän matamin nukkua omassa sängyssäni. Saatanan ryöväri, vei jopa lakanan.
edit. Taidan kääntyä juutalaiseksi. Jostai syystä oli avoinna Israelia käsittelevä artikkeli. Silmäilin artikkelin läpi ja yhtäkkiä sain päähäni käydä jääkapilla. Jahve oli tuonut uuden oluen! Jos vielä yhden ja tällä kertaa mahdollisesti viimeisen ottaisi. Voisi sitten painua viideltä nukkumaan ja vanhojen merkkien perusteella herätä yhdeksän aikoihin johonkin turhaan puheluun. Toivottavasti edes mainokset saisi ilman postiluukun järkyttävää runkkausta. Voisi olla bisnesideaa tarjota postinkantajille (tai mainoksenjakajille varsinkin) koulutusta itse toiminnasta. Nuo saatanan kätyrit yleensä herättävät juuri tällaisina aamuina, kun haluaisi nukkua jurrin, darran ja väsymyksen pois. Työ- tai kouluaamuina sitten pamahtaa joku hikinen postikortti jos sitäkään, tietenkin silloin kun itse ei enää ole edes kotona. Varmaan illumnatin, NWO:n tai jonkun salaliitto.