Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 334 507
  • 66 666

scholl

Jäsen
Otin Nokian panimon Münchener Premium Keisari -oluen. Tuo on mielestäni hieman Märzen tyyppinen olut. Vähän laihaa, mutta on siinä oikeata väriä ja vähän tuoksuakin. Sopii tähän hetkeen ihan hyvin. Tosin jos minulta kysytään niin olisin kirjoittanut Münchner.

No me ames
No me ames porque piensas que paresco diferente. ¿Scholl es diferente? ¿Pero diferente a quien? Joo-o.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkiekon MM-kisat tulivat aikoinaan PTV:ltä. Ainakin noin vuosien 1992-1993 kisat. Mika Nieminen pelasi muistaakseni ainakin. Kulli ei vilahdellut vielä tuolloin ruudun kummallakaan puolella.

Anssi Kukkonen noita taisi tuolloin selostaa.
Äidiltäni löytyy vieläkin VHS-kasetti jolle olen Suomi-Norja ottelua nauhoittanut. Riihijärvi ja Varvio taitavat esiintyä tuolla videolla Veikon kullia useammin.

Yrttisuon perhepuistossa oli aikoinaan muuten ihan oikeita suihkuja käytössä. Siis ihan virka-aikaan. Semmoisia, joissa pystyi kastautumaan.

Nuo suihkut tuli testattua, kuin myös grillipaikat sekä biljadipöytä. Nukuimme kavereiden kanssa teltassa kesäyönä ja karkasimme Yrttärille. Äitini kuuli asiasta ja suuttui. Onneksi tuo ei ole pitkävihainen niin sain anteeksi tuossa viime Jouluna. 90-luku, sen alku ja Kuokkala. Voiko olla parempaa? Siis keskioluen lisäksi.

Miksi Petri Nygård on ylivoimaista kännimusaa?

Petri tietää mikä elämässä on tärkeää.

Anssi Kukkonen noita taisi tuolloin selostaa.
Äidiltäni löytyy vieläkin VHS-kasetti jolle olen Suomi-Norja ottelua nauhoittanut. Riihijärvi ja Varvio taitavat esiintyä tuolla videolla Veikon kullia useammin.

Nuo suihkut tuli testattua, kuin myös grillipaikat sekä biljadipöytä. Nukuimme kavereiden kanssa teltassa kesäyönä ja karkasimme Yrttärille. Äitini kuuli asiasta ja suuttui. Onneksi tuo ei ole pitkävihainen niin sain anteeksi tuossa viime Jouluna. 90-luku, sen alku ja Kuokkala. Voiko olla parempaa? Siis keskioluen lisäksi.

Petri tietää mikä elämässä on tärkeää.

Hassua. Meidän äitillä on monta VHS-nauhaa, joissa Veikon kulli esiintyy Riihijärveä ja Varviota useammin. Tiedän tämän, koska kerran vakoilin. Kuin orava, tai kettu jonka häntä loimottaa. Olivat ne kelat, jotka olivat lapsuudessani "aikuisten hyllyssä". Isäni mielipidettä asiasta en tiedä.

Hauskaa että olette äitinne kanssa jo väleissä. Anteeksianto jouluna, ihanan symbolista. Paistaako äitinne kinkkua jouluisin? Keskiolutta parempaahan ei ole muita kuin ihanat drinksut. Siis samalla kun juo olutta. Verigreippilikööri toimii ihan kaikissa yhteyksissä, suosittelen.

Missä kohtaa Yrttistä pystyi muuten pelaamaan bilistä?

Petri onkin nero. Levynkansissa on lentäviä pilluja ja keskisormi. Ihan kuin mun elämä. Miinus noi lentävät pillut.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jääkiekon MM-kisat tulivat aikoinaan PTV:ltä. Ainakin noin vuosien 1992-1993 kisat.

Tuli ainakin 1992 kisat ja noihin aikoihin Tampereella piteli Maali pubia nimellä Tinke tunnettu henkilö ja hänen kaverinsa. :)

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paistaako äitinne kinkkua jouluisin?
Siskoni ovat yli kolmekymppisiä parsanpurijoita, joten joudun itse laittamaan sikaa uuniin. Äiti ei vaivaudu.

Missä kohtaa Yrttistä pystyi muuten pelaamaan bilistä?

Kohta löytyy tuon puistossa sijaitsevan talon sisältä. Ainakin vuoteen 1995 asti siellä oli biljardipöytä.

Petri onkin nero. Levynkansissa on lentäviä pilluja ja keskisormi. Ihan kuin mun elämä. Miinus noi lentävät pillut.

Nerosta tuli mieleen nerot: Tenacious D - Fuck Her Gently

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voihan helevetti sentään. Nyt just löi identiteettikriisin pintaan. Oonko vai enkö oo? Nimittäin. Menneistä ja vuosista kun ryhdyitte aatostamaan, niin laskeskelin päissäni, että juur tänä kesänä taittui se rajapyykki, että olen viettänyt suurimman osan elämästäni Jyväskylässä.

Tai tarkkaan ottaen ei suurimman osan elämästäni, vaan Jyväskylästä on tullut kaupunki, jossa olen asunut kaikkein kauimmin. Sori vaan Evil, ei maha mittään. Elämä ylitsemme käy suurella pyyhekumillaan.

Kohta löytyy tuon puistossa sijaitsevan talon sisältä. Ainakin vuoteen 1995 asti siellä oli biljardipöytä.[/URL]

Jaa sinne ois päässyt sisällekin. Myö kun vaan tsekkailtiin ikkunoiden läpi.

Menneistä ja vuosista kun ryhdyitte aatostamaan, niin laskeskelin päissäni, että juur tänä kesänä taittui se rajapyykki, että olen viettänyt suurimman osan elämästäni Jyväskylässä.

Tai tarkkaan ottaen ei suurimman osan elämästäni, vaan Jyväskylästä on tullut kaupunki, jossa olen asunut kaikkein kauimmin.

Eläs nyt. Ei muuta kuin sisäinen Valtra keulimaan ja huutamaan seurantakejuun. Mulla on yksi ylimääräinen Finaalit 2010 -kypärä, saat sen kun tulet hakemaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eläs nyt. Ei muuta kuin sisäinen Valtra keulimaan ja huutamaan seurantakejuun. Mulla on yksi ylimääräinen Finaalit 2010 -kypärä, saat sen kun tulet hakemaan.

No sevverran kauan kumminkin täälläkin jo kiekkoskenessä pyörinyt että nähty on. Suo, kuokka ja jussi. Lopussa kiitos seisoo.

"Hyvinhän tää on mennyt, kunhan alkukankeudesta päästiin" sano entinenkin poika nudistirannalla.

Mutta eipä sitä silti voi kasvattajaseuraansa unhoittaa.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No juu, viikonloppuna olin hillitysti, mutta nythän on maanantai ja ammattilaiset kömpivät luolistaan esiin. Tiällä ollaan, ei luultavasti vastakaikua juuri tämä huutelu saa, mutta haitanneeko tuo. Täällä olen.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Maanantain, mikä ihana tekosyy. Varsinkin kun tänään tuli vedettyä helvetin pitkä päivä ja huomenna on vapaata. Tai siis eilen tuli tehtyä ja tänään on vapaa, onhan tuo kello jo aivan helvetisti. Tajunnanvirtaa tulee minkä kerkeää, pitäisi vain opetella kirjoittamaan nopeammin tai tajuamaan hitaammin.

Juuri katselin tuossa Vareksen, melko hyvä filmi. Tissejä oli yllättävän paljon, mutta ei tarpeeksi. Tämän takia piti käydä avautumassa johokin - muista enää mihin - ketjuun Kiira Korvesta. Kiiralta kun ei ole tissejä näkynyt yhtään ja parhaimmillaankin (tatuoituna verkkokalvolle) niistä ei saisi tarpeeksi.

Huomasin muuten, että en sitten jaksanut iskeä uutta lakaa punkkaan kun vanha lähti pesuun. Noh, onneksi voi aina nukkua sohvalla. Vielä jos avaisi kortsupaketin, täyttäisi vaikka hammastahnalla ja heittäisi lattialle. Voisi huomenna sitten miettiä kuinka joku lyyli tarjosi rakkautta, katosi aamulla ja itse herrasmiehenä annoin tämän matamin nukkua omassa sängyssäni. Saatanan ryöväri, vei jopa lakanan.

edit. Taidan kääntyä juutalaiseksi. Jostai syystä oli avoinna Israelia käsittelevä artikkeli. Silmäilin artikkelin läpi ja yhtäkkiä sain päähäni käydä jääkapilla. Jahve oli tuonut uuden oluen! Jos vielä yhden ja tällä kertaa mahdollisesti viimeisen ottaisi. Voisi sitten painua viideltä nukkumaan ja vanhojen merkkien perusteella herätä yhdeksän aikoihin johonkin turhaan puheluun. Toivottavasti edes mainokset saisi ilman postiluukun järkyttävää runkkausta. Voisi olla bisnesideaa tarjota postinkantajille (tai mainoksenjakajille varsinkin) koulutusta itse toiminnasta. Nuo saatanan kätyrit yleensä herättävät juuri tällaisina aamuina, kun haluaisi nukkua jurrin, darran ja väsymyksen pois. Työ- tai kouluaamuina sitten pamahtaa joku hikinen postikortti jos sitäkään, tietenkin silloin kun itse ei enää ole edes kotona. Varmaan illumnatin, NWO:n tai jonkun salaliitto.

Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ihan vähän tässä vaan otan. Lääkkeeksi. Punaviiniä siis, sehän on kuulemma kovin terveellistä.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
On se jännä juttu tämä alkoholi, joskus on parin oluen jälkeen känässä, ja joku toinen kerta voi nauttia 20 mallasjuomaa kiekkoillan ohessa ja ainakin itseni mielestä olen ihan selvinpäin.
Heh, no onneksi olen vain ihan issessein niin ei tarvitse tuota puhumista kokeilla, siitähän se äkkiä selviäisi, varsinkin jos olisi naisia lähistöllä :)

No pari vielä kun tuo yksi kiekko ottelu olisi menossa.
Go Flames, Go JYP ja sillain \^_^/

Ny sitten jukebox ketjuun laittamaan ränttätänttää d^_^b

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
On se... Joskus on sekin, että alamäki on loiva, mutta pitkä. Kuvittelisin, että näin on tänään asiat lutviunna. Siitä plussat mulle. Vai kummin päin se nyt parempi lieneekään?

No, nukun yön yli. Aamu on iltaa viisaampi, toivottavasti paljon.

Viimeksi muokattu:

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Antaa mennä kun on alamäki, eikös noin laulettu joskus kultaisessa menneisyydessä.
Alamäki on ihan mukava, koska silloin mennee kovaa ja on helppoa, Swiuh vaan kuuluu kun painaa porukoide ohi.
Nyt vaan rupeaa ketuttamaan tuo edessä näkyvä ylämäki, svidu sitä tuskaa, hikeä ja polkemista minkä tuo mäki vaati.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Loivaa ylämäkeä luistelen tässä. En tiedä vielä onko ylämäen harjulla Heleniuksen nyrkki vai herkullinen pimppi, mutta matkaa teen.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Loivaa ylämäkeä luistelen tässä. En tiedä vielä onko ylämäen harjulla Heleniuksen nyrkki vai herkullinen pimppi, mutta matkaa teen.

Onko ylämäki sitten metaforana jees vai onko alamäkeen sittenkin helpompi luistella. Anyways, hyvä nousu päällä. Keräsin kasan pisteitä jälleen kerran ha-vaimoltani valmistamalla überherkullista makkarakastiketta ynnä kuorittuja pottuja. Samalla laari vuotaa, kun hörsin alkoholipitoisia juomia.

Jiäkuapissa Scrumpyä ja Vintagea. Oijoi. Lisäksi pari lähikaupasta ostettua Unfiltered Crowmooria ja muutama perus-Strongbow. Koffia on määrättömästi. Koff on paskaa.

Kehaisin tänään Linnanmaan Alkossa myyjää siitä, että Alkossa on palvelu parantunut huomattavasti viime aikoina. Äijä oli tod. mielissään. Samalla poristiin Scrumpystä ja Vintagesta. Myyjää peljätti, että ne saattavat hävitä valikoimasta, tosin niiden kysyntä on kasvanut viime aikoina. Oli myösi Old Rosie Scrumpyn ja Vintagen kannattaja. Ja myönsi, että hyllyssä on kiljulle maistuvia viinejä.

9 € upposi URHOtv.fi:lle Kurpat - Ipa -otteluun. Pahalta näyttää vielä, mutta eiköhän tämä tästä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jeesuksen (en sen JA:n nimimerkin vaan messiaan) verta tässä lipittelen verenkiertooni. Öylättiin en koske, sillä siinä ei tietääkseni sijaitse viinaholi-atomeja. Ainakaan oikeassa järjestyksessä.

Se onkin jännää, että samat atomit erissä järjestyksissä eivät menekään humalana päähän vaan suoraan humalatta pötsin kautta paksusuoleen. Ja sitä kautta Nokian juomaveteen.

Niinpä päättelen, että pitää olla järjestyksen maailmassa.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
9 € upposi URHOtv.fi:lle Kurpat - Ipa -otteluun. Pahalta näyttää vielä, mutta eiköhän tämä tästä.

Ilves on iskussa, saatpas nähdä! Onko se muuten noin homokallista? Siis se urpo.fi

Meinasin tässä ottaa semmoisen mukavan pikku keskikaljapöhnän päälle ja ihan hyvässä vauhdissa olen! Töissä oli tänään aika turha päivä ja huomenna se tuskin muuksi muuttuu joten mikäpäs täsä. Ilves kun hakisi pointsit Oulusta niin johan ponppaisi.

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sinne peliinhän pääsee opiskelija kai noin 7,5 eurolla. Ja sie kotona maksat 9 euroa, että näet lähes steviewonderina ruutusi. Juu, vaan omat eväät ja seuraa omaa.

Okei, nuin parempi. Kotona on hyvä olla öllötellä.

Satuinpa sitä myös samaiseen Alkoon. Se myyjämale onpi hieman.. ai niin. Hän on myyjä, joka on mies. Ennen siinä Alkossa myyjänä oli myyjätär. Silloin olivat asiat tärellä. Kun asiat ovat tärellä, asiat ovat paremmin.

Tärtär!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy