No en minä osaa sanoa makueroja, mutta ihan juotavaa tämä on. Niin ja tämä tosiaankin on Olvia. Jos Olvista tykkää, niin tykkää varmasti tästäkin.
Tavara, ku tavara. Ronkelit runkkaa.
Olvia en osta, mutta kyllähän sitä juo jos niikseen tulee.
No en minä osaa sanoa makueroja, mutta ihan juotavaa tämä on. Niin ja tämä tosiaankin on Olvia. Jos Olvista tykkää, niin tykkää varmasti tästäkin.
En ole kertakaikkiaan vielä iljennyt kokeilemaan tuota Pirkkaa, mutta mitä Olvia se muistuttaa? Toivottavasti ei sentään Olvin Olvia, sitä kun ei saattaisi.No en minä osaa sanoa makueroja, mutta ihan juotavaa tämä on. Niin ja tämä tosiaankin on Olvia. Jos Olvista tykkää, niin tykkää varmasti tästäkin.
En ole kertakaikkiaan vielä iljennyt kokeilemaan tuota Pirkkaa, mutta mitä Olvia se muistuttaa? Toivottavasti ei sentään Olvin Olvia, sitä kun ei saattaisi.
Olvin tuottamaa A.Le Coqia sen sijaan suosisin, jota tokin menee tälläkin hetkellä. Seuraa sille tulee tekemään ystäväni Santtu, jota hankittiin riittävästi.
Se on nyt metsästyskausi ohitse, joten kipeille raajoille hieman linimenttiä. Radiosta pukkaa sopivasti YleX:n Parasta Ennen -ohjelmistoa, joten mikäs tässä on elellessä.
Radiosta pukkaa sopivasti YleX:n Parasta Ennen -ohjelmistoa, joten mikäs tässä on elellessä.
Eikä!?No kaljaa tämä on. Ääs-marketin hollandia on tuota A.Le Coqia.
Eikä!?
Muistaakseni Hollandia oli jotain aivan karmean katkeraa kuraa, josta jäi lopulta mieleen tölkin metallinen maku mieleen..
Loma? Oliko se se juttu mikä on joskus ensi keväänä?
Persetti kun meni vedot taas vituiksi. K-Laserin voitto ok, samoin Lukko-narrit tasuri mutta Tapparan pellet kun olisivat tehneet pari maalia... no tää on tätä.
Ihme hommaa muuten, kun vanhemmittaan alkaa miettiä noita hintoja?
Mutta en silti valita, kaksi pistettä on oikein hyvä saldo sekin.
Sol lukee pullossa ja black horse kalsareissa. Rumaa.
Onko Los Angelesin Solia?
Ei kun Citymarketin.
No se onki parempi.
Ja vitun hyvä fiilis siitäkin, että sain sovittua parhaan kaverini kanssa asiat kuntoon. Diplomaattisuhteet olivat pari kuukautta poikki. Avautumisia tuli puolin ja toisin, mutta nyt on ilma välillämme puhdas. Oli jo naureskelua tyhmille kämmeille.