Kalsarikänniketju

  • 5 217 198
  • 66 665

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
On se jännä juttu tämä alkoholi, joskus on parin oluen jälkeen känässä, ja joku toinen kerta voi nauttia 20 mallasjuomaa kiekkoillan ohessa ja ainakin itseni mielestä olen ihan selvinpäin.
Heh, no onneksi olen vain ihan issessein niin ei tarvitse tuota puhumista kokeilla, siitähän se äkkiä selviäisi, varsinkin jos olisi naisia lähistöllä :)

No pari vielä kun tuo yksi kiekko ottelu olisi menossa.
Go Flames, Go JYP ja sillain \^_^/

Ny sitten jukebox ketjuun laittamaan ränttätänttää d^_^b
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
On se... Joskus on sekin, että alamäki on loiva, mutta pitkä. Kuvittelisin, että näin on tänään asiat lutviunna. Siitä plussat mulle. Vai kummin päin se nyt parempi lieneekään?

No, nukun yön yli. Aamu on iltaa viisaampi, toivottavasti paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Antaa mennä kun on alamäki, eikös noin laulettu joskus kultaisessa menneisyydessä.
Alamäki on ihan mukava, koska silloin mennee kovaa ja on helppoa, Swiuh vaan kuuluu kun painaa porukoide ohi.
Nyt vaan rupeaa ketuttamaan tuo edessä näkyvä ylämäki, svidu sitä tuskaa, hikeä ja polkemista minkä tuo mäki vaati.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Loivaa ylämäkeä luistelen tässä. En tiedä vielä onko ylämäen harjulla Heleniuksen nyrkki vai herkullinen pimppi, mutta matkaa teen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Loivaa ylämäkeä luistelen tässä. En tiedä vielä onko ylämäen harjulla Heleniuksen nyrkki vai herkullinen pimppi, mutta matkaa teen.

Onko ylämäki sitten metaforana jees vai onko alamäkeen sittenkin helpompi luistella. Anyways, hyvä nousu päällä. Keräsin kasan pisteitä jälleen kerran ha-vaimoltani valmistamalla überherkullista makkarakastiketta ynnä kuorittuja pottuja. Samalla laari vuotaa, kun hörsin alkoholipitoisia juomia.

Jiäkuapissa Scrumpyä ja Vintagea. Oijoi. Lisäksi pari lähikaupasta ostettua Unfiltered Crowmooria ja muutama perus-Strongbow. Koffia on määrättömästi. Koff on paskaa.

Kehaisin tänään Linnanmaan Alkossa myyjää siitä, että Alkossa on palvelu parantunut huomattavasti viime aikoina. Äijä oli tod. mielissään. Samalla poristiin Scrumpystä ja Vintagesta. Myyjää peljätti, että ne saattavat hävitä valikoimasta, tosin niiden kysyntä on kasvanut viime aikoina. Oli myösi Old Rosie Scrumpyn ja Vintagen kannattaja. Ja myönsi, että hyllyssä on kiljulle maistuvia viinejä.

9 € upposi URHOtv.fi:lle Kurpat - Ipa -otteluun. Pahalta näyttää vielä, mutta eiköhän tämä tästä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jeesuksen (en sen JA:n nimimerkin vaan messiaan) verta tässä lipittelen verenkiertooni. Öylättiin en koske, sillä siinä ei tietääkseni sijaitse viinaholi-atomeja. Ainakaan oikeassa järjestyksessä.

Se onkin jännää, että samat atomit erissä järjestyksissä eivät menekään humalana päähän vaan suoraan humalatta pötsin kautta paksusuoleen. Ja sitä kautta Nokian juomaveteen.

Niinpä päättelen, että pitää olla järjestyksen maailmassa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
9 € upposi URHOtv.fi:lle Kurpat - Ipa -otteluun. Pahalta näyttää vielä, mutta eiköhän tämä tästä.

Ilves on iskussa, saatpas nähdä! Onko se muuten noin homokallista? Siis se urpo.fi

Meinasin tässä ottaa semmoisen mukavan pikku keskikaljapöhnän päälle ja ihan hyvässä vauhdissa olen! Töissä oli tänään aika turha päivä ja huomenna se tuskin muuksi muuttuu joten mikäpäs täsä. Ilves kun hakisi pointsit Oulusta niin johan ponppaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sinne peliinhän pääsee opiskelija kai noin 7,5 eurolla. Ja sie kotona maksat 9 euroa, että näet lähes steviewonderina ruutusi. Juu, vaan omat eväät ja seuraa omaa.

Okei, nuin parempi. Kotona on hyvä olla öllötellä.

Satuinpa sitä myös samaiseen Alkoon. Se myyjämale onpi hieman.. ai niin. Hän on myyjä, joka on mies. Ennen siinä Alkossa myyjänä oli myyjätär. Silloin olivat asiat tärellä. Kun asiat ovat tärellä, asiat ovat paremmin.

Tärtär!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Se onkin jännää, että samat atomit erissä järjestyksissä eivät menekään humalana päähän vaan suoraan humalatta pötsin kautta paksusuoleen. Ja sitä kautta Nokian juomaveteen.

Niitäpä minäkin pohdiskelin ennen vanhan mummon pitämää luentoa ja sen aikana. Smart-askin kanteen piirtelin atomeita, ja kun pääsin kotiin näin Tiede-lehdessä kuvan jossa oli atomin pittuus ja paksuus.

Onko se muuten noin homokallista?

Jopa Esa- tai Simokallista.
Meinasin tässä ottaa semmoisen mukavan pikku keskikaljapöhnän päälle ja ihan hyvässä vauhdissa olen! Töissä oli tänään aika tutha päivä ja huomenna se tuskin muuksi muuttuu joten mikäpäs täsä. Ilves kun hakisi pointsit Oulusta niin johan ponppaisi.

Tihijää kanpaa pittää muuten ettiä, jotta löytäs Janssonilta sellaisen viikon, ettei hän ois alakoholin kansa pelehtiny. Ei vaikka töisä kulukee.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Satuinpa sitä myös samaiseen Alkoon. Se myyjämale onpi hieman.. ai niin. Hän on myyjä, joka on mies. Ennen siinä Alkossa myyjänä oli myyjätär. Silloin olivat asiat tärellä. Kun asiat ovat tärellä, asiat ovat paremmin.

Tärtär!

Se sanottiin irti, koska kuivapesulan laskut olivat käyneet liian suuriksi.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
5 viikkoa olin päin selvin loppukesästä. Viimeisen lomaviikon ja koko elokuun. Sen jälkeen on toki tullut kumottua varmaan säiliöautollisen verran keskiolutta, se myönnettäköön. Vaan viinaa olen juonut vain kaksi pullollista, muistaakseni. Viskiäkin vain hyvin vähän. Mitä yritän todistella, en mitään. Hoitakoot patologit sitten todistelut.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
5 viikkoa olin päin selvin loppukesästä. Viimeisen lomaviikon ja koko elokuun. Sen jälkeen on toki tullut kumottua varmaan säiliöautollisen verran keskiolutta, se myönnettäköön. Vaan viinaa olen juonut vain kaksi pullollista, muistaakseni. Viskiäkin vain hyvin vähän. Mitä yritän todistella, en mitään. Hoitakoot patologit sitten todistelut.

Good thinking. Hienoa, että pystyit olemaan juomatta noinkin pitkään. Mutta kaikki loppuu aikanaan.

Mullakin kova painostus johti viimein kirkaskieltoon, jota olen tietenkin kiertänyt piilopulloilla. Mutta olenpa minä pärjännyt koulussakin. Vitosia pukkaa. No vittu jee. Viroakin osaan puhua nykyään auttavasti. Tere õhtust. Mina olen Uleåborgir, ma olen alkohoolik.

Siiski:

Humalahakuinen juominen on kivaa. Varsinkin kun on aloitteleva siiderihifisti ja paikallisissa Alkoissa on siiderihyllyssä valinnanvaraa. Ei tulisi enää mieleenkään ostaa mitn Natural Apple -siideriä. Alkosta on haettava tavara. Kiitos Jumalalle Westonsista.

Kohtumiseni!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Humalahakuinen juominen on kivaa.

Ainakin kivempaa kuin krapulahakuinen! Metallican Bleedin Me soi nyte, vaan jukepoksiketjuun en linkittele enämpi. Ke ja to aamuna tuli käytyä lenkillä, huomisaamuna tuskin.

Edit. Niin se olikin vaimolla huomenna vapaapäivä eikä mulla, hups!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ajattelin tässä vähän juopotella, krapulahakuisesti. Aamulla pitäisi ajaa autoa siinä klo 10 persiessä, katotaanpa sitä sitten aamulla. Niin ja kesäkumitkin on autossa, ei taida tulla mithän. Kippis kuitenkin ja hyvää viikonloppua kaikille kalsarihenkisille ihmisille kautta koko Jatkoajan!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ajattelin tässä vähän juopotella, krapulahakuisesti. Aamulla pitäisi ajaa autoa siinä klo 10 persiessä, katotaanpa sitä sitten aamulla. Niin ja kesäkumitkin on autossa, ei taida tulla mithän. Kippis kuitenkin ja hyvää viikonloppua kaikille kalsarihenkisille ihmisille kautta koko Jatkoajan!

Morjens. Ns. juopotella ajattelin nyt minäkin. Kalsareissa.

Pitkän aikaa, itse asiassa useamman kuukauden olen ollut melkein kuivin suin, vain parin saunakaljan varassa. Nyt kumppani lähti johonkin vanhojen työkavereiden tapaamiseen, joten hommasin sitten itselle hieman juotavaa ja katson nyt jotain hmv Lukko-Jokerit -peliä.

Valkkaria on tuossa tarjolla alkuun ja pari lasillista mennyt. Näin vanhempana valtiomiehenä sitä tulee vain tissuteltua. (prkl Pirnes teki korkealla mailalla maalin.)

Autohommista sen verran, että älä aja. Ja vaihda ne renkaat. Tulee hyvä rapulahiki pintaan, jonka voit sitten kuitata muutamalla oluella.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No enhän minä päissäni ala ajelemaan, ainakaan autoa. Nastaiset kumet sijaitsevat reilun 200 kilometrin päässä joten se hikoilu saa odottaa vielä hetken. Meinaavat jäävyttää Raipen maajoukkuepaidan. Se on hieno juttu se!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perjantaina on muuten kivaa, mutta pakko on juoda tuota alkoholia työviikon päälle. Miksi sitä työviikkoa ei voi lopettaa vaikka rasvattomalla maidolla? Onko rasvattoman maidon vastakohta lihava lehmä?

Ollaan ihmisiksi.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Perjantaina on muuten kivaa, mutta pakko on juoda tuota alkoholia työviikon päälle. Miksi sitä työviikkoa ei voi lopettaa vaikka rasvattomalla maidolla? Onko rasvattoman maidon vastakohta lihava lehmä?

Ollaan ihmisiksi.

Tai jos lopettaisi työviikon jo torstaina? Tekisi sen 35-40h jo alkuviikosta ja pe olisi vapaa? Olisiko maanantaina pahempi krapula?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai jos lopettaisi työviikon jo torstaina? Tekisi sen 35-40h jo alkuviikosta ja pe olisi vapaa? Olisiko maanantaina pahempi krapula?

Tuolla tavalla ei ehtisi selvinpäin olemaan ollenkaan. Siinä alkaisi keskiviikkona odottamaan jo torstai-iltaa ja joisi sopivasti. Torstaina sitten pitäisi lopettaa työviikko jurreihin. Perjantaina pitäisi viettää jo viikonloppua ja juoda lisää. Sama homma lauantaina. Sitten sunnuntaina, maanantaina ja tiistaina karkotettaisiin krapulaa, kunnes jälleen koittaisi keskiviikko.

Taisin juuri kuvailla lähes normaalin työviikkoni.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tuolla tavalla ei ehtisi selvinpäin olemaan ollenkaan. Siinä alkaisi keskiviikkona odottamaan jo torstai-iltaa ja joisi sopivasti. Torstaina sitten pitäisi lopettaa työviikko jurreihin. Perjantaina pitäisi viettää jo viikonloppua ja juoda lisää. Sama homma lauantaina. Sitten sunnuntaina, maanantaina ja tiistaina karkotettaisiin krapulaa, kunnes jälleen koittaisi keskiviikko.

Taisin juuri kuvailla lähes normaalin työviikkoni.

Hmmm...

Kuka muuten on määritellyt, että ihmisen yleensä ottaen on oltava selvin päin? Eikös nuo alkuperäiskansat viidakoissa pärjäile varsin mukavasti ihan omillaan pureskellen ties mitä rehuja? Tai ainakin ovat pärjänneet ennen valkoisen miehen sivilisaatiotoimia.

Ja onhan duunarit Keski-Euroopassakin oivaltaneet tuon. Espanjassa menu del diaan kuuluu pullo punkkua. Vaikka se laadullisesti onkin lähinnä marjamehua, niin on se jonkin sortin punkkua silti. Suomessa stana jos juot pullon kepua pitsan kanssa ruokatunnilla, jo on monoa tulossa.

Tähän kevennyksenä lyhyt tarina Pohjois-Espanjasta läheltä Andorraa jonkun vuoden takaa: Lähdimme kylästä ajamaan kohti Andorraa vuoristotietä pitkin kunnes tuli tietyömaa eteen. Edessä oli kaveri stop-kyltti kädessään. Jonkin aikaa kului ja mitään ei tapahtunut. Ekana jonossa ollut alkoi soitella torvea. Stop-kylttimies hermostui, heitti kyltin metsään, haki ojasta muovikassin josta otti vinkkupullon ja siitä reilut siivut, ainakin puoli pulloa. Sitten vei pullon ojaan, kylmään, haki kyltin skutsista ja tuli tyynenä jonon eteen. Ja päästi jonon liikkeelle. Oli maanantai klo n. 11.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kuka muuten on määritellyt, että ihmisen yleensä ottaen on oltava selvin päin?

Noh, yhteiskunnassa on monia muitakin normeja joita en ymmärrä, kuten vaikkapa kaksinnaiminen. Mikäs sen mukavampaa kuin pitää haaremia ja olla päissään kaiken päivää.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ulkona on jo niin perkeeleen kylmä niin pitäähän sitä ottaa vähän lämmikettä. Tällä kertaa mennään Suomi-viinan merkeissä ja parit bissetkin olis oottelemassa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Noh, yhteiskunnassa on monia muitakin normeja joita en ymmärrä, kuten vaikkapa kaksinnaiminen. Mikäs sen mukavampaa kuin pitää haaremia ja olla päissään kaiken päivää.

Perkale, myö ollaan synnytty väärälle puolelle maapalloa ja väärään sukuun.
 

Sambody

Jäsen
Jaahas. Kalsari hommiksi näköjään meni sitten tänä perjantaina. Saa alkaa hetkeksi riittämään nuo viikonloppu koheltamiset, kun perkele saa koko seuraavan viikon näköjään selvitellä sotkuja.

E: Ainiin ja pönkittääkseni virtuaalimiehisyyttäni kerron kaikille kiskovani parhaillaan Olvi Kultalonkeroa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös