Kalsarikänniketju

  • 5 219 064
  • 66 665

scholl

Jäsen
Juominen tuo nälkää. Mun oli pakko tehdä tossa vielä pastaa, koska näläntunne tuli uudelleen vielä tässä 22 korvilla. Avasin punkun tossa samalla. Pitää ottaa sitä. Etelä-afrikkalainen pullo, jonka ostin kesällä Hampurista. Ajattelin ensin juoda sen silloin sen reissun aikana, mutta unohtui ja lopulta se kulkeutui matkalaukussa himaan.

Taas alkaa NHL:ää. Pystynkö tänään kts. Eilen se oli sellaista kuraa, etten pystynyt. Ei mitään sellaista tunnetta, mitä IFK:n peleissä, pelkkää sorkkimista sinne sun tänne. Kummallisesta ääntämyksestä päätellen Niittymäki ilmeisesti byyrissä.
 

scholl

Jäsen
Kissa Jansson ei selvästikään ymmärrä, miten koti pidetään pedantisti järjestyksessä.

Ei oo helppo yhdistää perfektionismi laiskuuteen ja siihen, ettei osaa esim. siivota tai ei ole kätevä käsistään. Kaikille tavaroille sitä paitsi ei yksinkertaisesti ole paikkoja. Niinpä välillä tulee katastrofi ennenkuin taas saadaan suuri operaatio aikaiseksi. Jokaisen siivouksen jälkeen on kaikki viimeisen päälle, mutta siinä välissä ei. Se on nuorallatanssimista tämä homma.
 
Otin ja otan.

Ymmärrän, että tämä oli kiehtova-asia. Meillä kasvoi joskus 90-luvun alun Kuokkalassa jogurttipurkissa ainoastaan yksi heinä. Oli ilmeisen kauan ollut purkki avattuna kaapissa. Sitä piti sitten tutkia oikein mikroskoopilla.

Kuinka on muuten mahdollista, että tuo karva on päässyt kasvamaan? Oliko kyseessä tieteellinen koe vai kasvoiko tuo suortuva yhdessä yössä?

Tästä ei kannata olla huolissaan. Aina voi ajella hiukset pois päästä ja liimata ne karvoiksi rintaan. Näin minä toimin. Olen siis kalju, mutta karvainen.

Lainaan kaiken, kun en jaksa/osaa editoida.

Minäkin kasvoin 90-luvulla Kuokkalassa. Tarkemmin sanottuna -pellolla. Siellä oli myös heinää. Nykyäänhän ei enää ole, kun on pitänyt rakentaa pienkotiasumistaloja kaiken pellon päälle. Kaikki hyvä pilataan. Mutta miksi jogurttipurkissanne oli vain yksi heinä? Onko tämä metafora? Olitteko lapsena tiedemies? Oletteko vieläkin? Huomatkaa teitittely.

Nähdäkseni suortuva ilmestyi nk. rintaan kuin faksi Jäätteenmäelle, siis täytenä yllätyksenä ja pyytämättä, ilman minkäänlaisia tieteellisiä tavoitteita tai tarkoituksia.

Nykyisin rinnassani on jo karvoja. Harvassa, mutta kuitenkin on.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tulipa käytyä Raksilassa katsomassa kiekkoviihdettä. Sitä ei ollut tarjolla, mutta olut sentään maistui niukin naukin kusta paremmalle. Siispä siitä pienestä sievästä onkin mainiota jatkaa täällä tutussa seurassa kalsongien parissa.

Homovissyäkin löytyi jääkaapista. Piristävä poikkeus.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minäkin kasvoin 90-luvulla Kuokkalassa. Tarkemmin sanottuna -pellolla. Siellä oli myös heinää. Nykyäänhän ei enää ole, kun on pitänyt rakentaa pienkotiasumistaloja kaiken pellon päälle. Kaikki hyvä pilataan.

Tuo pelto oli aikoinaan mystinen paikka. Harva meistä Yrttisuon läheisyydessä kasvaneista tuonne uskaltautui. Kerran poljimme pyörillä kavereiden kanssa katsomaan siltaa josta Matti Nykänen hyppäsi alas. Matti hyppäsi, sana kiiri ja hetki tapahtuneesta olimme sillalla. Matti oli poissa. Ohitimme pellon nopeasti ja peloissamme. Tuo autius oli, kuin Johanna Tukiaisen tavara, pelottavaa. Enää ei tarvitse autiutta pelätä. Tukiaisen pelosta on parempi olla hiljaa. Pelkään ainoastaan kummituksia.

Mutta miksi jogurttipurkissanne oli vain yksi heinä? Onko tämä metafora? Olitteko lapsena tiedemies? Oletteko vieläkin? Huomatkaa teitittely.

Tämä ei ole metafora. Emme tiedä miksi purkissa kasvoi ainoastaan yksi korsi. Emme ollut tiedemies vaikka äiti meistä sellaista toivoikin. Osti meille mikroskoopin ja antoi meidän katsoa Turtlesia PTVltä. Kävi, kuin laulussa mainitulle äidille joka toivoi pojastaan herran sanansaattajaa. Tuli jotain ihan muuta.

Nähdäkseni suortuva ilmestyi nk. rintaan kuin faksi Jäätteenmäelle, siis täytenä yllätyksenä ja pyytämättä, ilman minkäänlaisia tieteellisiä tavoitteita tai tarkoituksia

Ettei vaan kyseessä olisi ollut Annelista peräisin ollut karva? Ei siis siitä ravintolasta vaan entisestä pääministeristä. Tuosta naisesta joka on kuivempi, kuin janoisa beduiini.
 
Tuo pelto oli aikoinaan mystinen paikka. Harva meistä Yrttisuon läheisyydessä kasvaneista tuonne uskaltautui. Kerran poljimme pyörillä kavereiden kanssa katsomaan siltaa josta Matti Nykänen hyppäsi alas. Matti hyppäsi, sana kiiri ja hetki tapahtuneesta olimme sillalla. Matti oli poissa. Ohitimme pellon nopeasti ja peloissamme. Tuo autius oli, kuin Johanna Tukiaisen tavara, pelottavaa. Enää ei tarvitse autiutta pelätä. Tukiaisen pelosta on parempi olla hiljaa. Pelkään ainoastaan kummituksia.

Tämä ei ole metafora. Emme tiedä miksi purkissa kasvoi ainoastaan yksi korsi. Emme ollut tiedemies vaikka äiti meistä sellaista toivoikin. Osti meille mikroskoopin ja antoi meidän katsoa Turtlesia PTVltä. Kävi, kuin laulussa mainitulle äidille joka toivoi pojastaan herran sanansaattajaa. Tuli jotain ihan muuta.

Ettei vaan kyseessä olisi ollut Annelista peräisin ollut karva? Ei siis siitä ravintolasta vaan entisestä pääministeristä. Tuosta naisesta joka on kuivempi, kuin janoisa beduiini.

Mitenhän suhtautuisit kotonasi kummittelevaan Tukiaiseen?

Tuo Nykäsen hyppypaikkana toiminut silta, nimeltään muistaakseni Äijälänsalmen silta, toimi myös meidän piilopaikkanamme, kun ala-asteiässä karattiin koulun laulukokeista. Ja kappas, näin noin 20 vuotta myöhemmin elämäntapa myötäilee edelleen sillan alla elävien linjauksia. Siinäpä psykologeille miettimistä.

Jääkiekon MM-kisat tulivat aikoinaan PTV:ltä. Ainakin noin vuosien 1992-1993 kisat. Mika Nieminen pelasi muistaakseni ainakin. Kulli ei vilahdellut vielä tuolloin ruudun kummallakaan puolella.

En tunne Annelin, siis sen poliitikon, karvaisuustilannetta sen tarkemmin, vaikka taatusti ns. paikan tullen tutustuisin. Oishan se nyt läskiä päästä ilmoittamaan jakneensa kauniin hetken Annelin kanssa.

Yrttisuon perhepuistossa oli aikoinaan muuten ihan oikeita suihkuja käytössä. Siis ihan virka-aikaan. Semmoisia, joissa pystyi kastautumaan. Pesäpalloakin ko. stadionilla pelattiin ja pelataan kai vieläkin. Eikös Valon naiset tippuneet takaisin ykköseen?

Miksi Petri Nygård on ylivoimaista kännimusaa?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tyypit hiihtelee jossain ihme fsääreissä, eikä tiiä, että Gamlastanissa saa hyvää leipää. IFK voitti, koska se teki enemmän maaleja ja päästi vähemmän. Sääntöjen mukaan silloin voittaa.

Avaruuessa ei asu kettuja. Sanoo tiede. Silti niiden hännät loimoittaa pohjoisellamme taivaallamme. Ihme homma.
 

scholl

Jäsen
Otin Nokian panimon Münchener Premium Keisari -oluen. Tuo on mielestäni hieman Märzen tyyppinen olut. Vähän laihaa, mutta on siinä oikeata väriä ja vähän tuoksuakin. Sopii tähän hetkeen ihan hyvin. Tosin jos minulta kysytään niin olisin kirjoittanut Münchner.

No me ames
No me ames porque piensas que paresco diferente. ¿Scholl es diferente? ¿Pero diferente a quien? Joo-o.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkiekon MM-kisat tulivat aikoinaan PTV:ltä. Ainakin noin vuosien 1992-1993 kisat. Mika Nieminen pelasi muistaakseni ainakin. Kulli ei vilahdellut vielä tuolloin ruudun kummallakaan puolella.

Anssi Kukkonen noita taisi tuolloin selostaa.
Äidiltäni löytyy vieläkin VHS-kasetti jolle olen Suomi-Norja ottelua nauhoittanut. Riihijärvi ja Varvio taitavat esiintyä tuolla videolla Veikon kullia useammin.

Yrttisuon perhepuistossa oli aikoinaan muuten ihan oikeita suihkuja käytössä. Siis ihan virka-aikaan. Semmoisia, joissa pystyi kastautumaan.

Nuo suihkut tuli testattua, kuin myös grillipaikat sekä biljadipöytä. Nukuimme kavereiden kanssa teltassa kesäyönä ja karkasimme Yrttärille. Äitini kuuli asiasta ja suuttui. Onneksi tuo ei ole pitkävihainen niin sain anteeksi tuossa viime Jouluna. 90-luku, sen alku ja Kuokkala. Voiko olla parempaa? Siis keskioluen lisäksi.

Miksi Petri Nygård on ylivoimaista kännimusaa?

Petri tietää mikä elämässä on tärkeää.
 
Anssi Kukkonen noita taisi tuolloin selostaa.
Äidiltäni löytyy vieläkin VHS-kasetti jolle olen Suomi-Norja ottelua nauhoittanut. Riihijärvi ja Varvio taitavat esiintyä tuolla videolla Veikon kullia useammin.

Nuo suihkut tuli testattua, kuin myös grillipaikat sekä biljadipöytä. Nukuimme kavereiden kanssa teltassa kesäyönä ja karkasimme Yrttärille. Äitini kuuli asiasta ja suuttui. Onneksi tuo ei ole pitkävihainen niin sain anteeksi tuossa viime Jouluna. 90-luku, sen alku ja Kuokkala. Voiko olla parempaa? Siis keskioluen lisäksi.

Petri tietää mikä elämässä on tärkeää.

Hassua. Meidän äitillä on monta VHS-nauhaa, joissa Veikon kulli esiintyy Riihijärveä ja Varviota useammin. Tiedän tämän, koska kerran vakoilin. Kuin orava, tai kettu jonka häntä loimottaa. Olivat ne kelat, jotka olivat lapsuudessani "aikuisten hyllyssä". Isäni mielipidettä asiasta en tiedä.

Hauskaa että olette äitinne kanssa jo väleissä. Anteeksianto jouluna, ihanan symbolista. Paistaako äitinne kinkkua jouluisin? Keskiolutta parempaahan ei ole muita kuin ihanat drinksut. Siis samalla kun juo olutta. Verigreippilikööri toimii ihan kaikissa yhteyksissä, suosittelen.

Missä kohtaa Yrttistä pystyi muuten pelaamaan bilistä?

Petri onkin nero. Levynkansissa on lentäviä pilluja ja keskisormi. Ihan kuin mun elämä. Miinus noi lentävät pillut.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jääkiekon MM-kisat tulivat aikoinaan PTV:ltä. Ainakin noin vuosien 1992-1993 kisat.

Tuli ainakin 1992 kisat ja noihin aikoihin Tampereella piteli Maali pubia nimellä Tinke tunnettu henkilö ja hänen kaverinsa. :)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paistaako äitinne kinkkua jouluisin?
Siskoni ovat yli kolmekymppisiä parsanpurijoita, joten joudun itse laittamaan sikaa uuniin. Äiti ei vaivaudu.

Missä kohtaa Yrttistä pystyi muuten pelaamaan bilistä?

Kohta löytyy tuon puistossa sijaitsevan talon sisältä. Ainakin vuoteen 1995 asti siellä oli biljardipöytä.

Petri onkin nero. Levynkansissa on lentäviä pilluja ja keskisormi. Ihan kuin mun elämä. Miinus noi lentävät pillut.

Nerosta tuli mieleen nerot: Tenacious D - Fuck Her Gently
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voihan helevetti sentään. Nyt just löi identiteettikriisin pintaan. Oonko vai enkö oo? Nimittäin. Menneistä ja vuosista kun ryhdyitte aatostamaan, niin laskeskelin päissäni, että juur tänä kesänä taittui se rajapyykki, että olen viettänyt suurimman osan elämästäni Jyväskylässä.

Tai tarkkaan ottaen ei suurimman osan elämästäni, vaan Jyväskylästä on tullut kaupunki, jossa olen asunut kaikkein kauimmin. Sori vaan Evil, ei maha mittään. Elämä ylitsemme käy suurella pyyhekumillaan.
 
Kohta löytyy tuon puistossa sijaitsevan talon sisältä. Ainakin vuoteen 1995 asti siellä oli biljardipöytä.[/URL]

Jaa sinne ois päässyt sisällekin. Myö kun vaan tsekkailtiin ikkunoiden läpi.

Menneistä ja vuosista kun ryhdyitte aatostamaan, niin laskeskelin päissäni, että juur tänä kesänä taittui se rajapyykki, että olen viettänyt suurimman osan elämästäni Jyväskylässä.

Tai tarkkaan ottaen ei suurimman osan elämästäni, vaan Jyväskylästä on tullut kaupunki, jossa olen asunut kaikkein kauimmin.

Eläs nyt. Ei muuta kuin sisäinen Valtra keulimaan ja huutamaan seurantakejuun. Mulla on yksi ylimääräinen Finaalit 2010 -kypärä, saat sen kun tulet hakemaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eläs nyt. Ei muuta kuin sisäinen Valtra keulimaan ja huutamaan seurantakejuun. Mulla on yksi ylimääräinen Finaalit 2010 -kypärä, saat sen kun tulet hakemaan.

No sevverran kauan kumminkin täälläkin jo kiekkoskenessä pyörinyt että nähty on. Suo, kuokka ja jussi. Lopussa kiitos seisoo.

"Hyvinhän tää on mennyt, kunhan alkukankeudesta päästiin" sano entinenkin poika nudistirannalla.

Mutta eipä sitä silti voi kasvattajaseuraansa unhoittaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No juu, viikonloppuna olin hillitysti, mutta nythän on maanantai ja ammattilaiset kömpivät luolistaan esiin. Tiällä ollaan, ei luultavasti vastakaikua juuri tämä huutelu saa, mutta haitanneeko tuo. Täällä olen.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Maanantain, mikä ihana tekosyy. Varsinkin kun tänään tuli vedettyä helvetin pitkä päivä ja huomenna on vapaata. Tai siis eilen tuli tehtyä ja tänään on vapaa, onhan tuo kello jo aivan helvetisti. Tajunnanvirtaa tulee minkä kerkeää, pitäisi vain opetella kirjoittamaan nopeammin tai tajuamaan hitaammin.

Juuri katselin tuossa Vareksen, melko hyvä filmi. Tissejä oli yllättävän paljon, mutta ei tarpeeksi. Tämän takia piti käydä avautumassa johokin - muista enää mihin - ketjuun Kiira Korvesta. Kiiralta kun ei ole tissejä näkynyt yhtään ja parhaimmillaankin (tatuoituna verkkokalvolle) niistä ei saisi tarpeeksi.

Huomasin muuten, että en sitten jaksanut iskeä uutta lakaa punkkaan kun vanha lähti pesuun. Noh, onneksi voi aina nukkua sohvalla. Vielä jos avaisi kortsupaketin, täyttäisi vaikka hammastahnalla ja heittäisi lattialle. Voisi huomenna sitten miettiä kuinka joku lyyli tarjosi rakkautta, katosi aamulla ja itse herrasmiehenä annoin tämän matamin nukkua omassa sängyssäni. Saatanan ryöväri, vei jopa lakanan.

edit. Taidan kääntyä juutalaiseksi. Jostai syystä oli avoinna Israelia käsittelevä artikkeli. Silmäilin artikkelin läpi ja yhtäkkiä sain päähäni käydä jääkapilla. Jahve oli tuonut uuden oluen! Jos vielä yhden ja tällä kertaa mahdollisesti viimeisen ottaisi. Voisi sitten painua viideltä nukkumaan ja vanhojen merkkien perusteella herätä yhdeksän aikoihin johonkin turhaan puheluun. Toivottavasti edes mainokset saisi ilman postiluukun järkyttävää runkkausta. Voisi olla bisnesideaa tarjota postinkantajille (tai mainoksenjakajille varsinkin) koulutusta itse toiminnasta. Nuo saatanan kätyrit yleensä herättävät juuri tällaisina aamuina, kun haluaisi nukkua jurrin, darran ja väsymyksen pois. Työ- tai kouluaamuina sitten pamahtaa joku hikinen postikortti jos sitäkään, tietenkin silloin kun itse ei enää ole edes kotona. Varmaan illumnatin, NWO:n tai jonkun salaliitto.
 
Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ihan vähän tässä vaan otan. Lääkkeeksi. Punaviiniä siis, sehän on kuulemma kovin terveellistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös