Kalsarikänniketju

  • 5 222 311
  • 66 665

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaa-a. Piti sitten ottaa seitinohut kalsarikänni. Vittu. Nyt onkin sitten luvassa hirttoköyden paksuinen umpikänni. Paskaakos siitä. Lisää viinaa silmät liikkuu....

Joo, ei se kato kaikilta onnistu. Pena on ammattimies tässäkin asiassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
koiranmulukku pyydysti tänään rotan niityltä, puri sen pään paskaksi. Olen kännissä. Skutsissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kah, Oulunburgerillakin panna lusittu.

Often heard and seldom seen, bargain basement Howard Hughes.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se nyt perkele, että paikka hiljenee kun Keski-Suomi alkaa päästä nousuun. Taisi Pori ja Raumakin jo nukahtaa? No onneksi Pohjois-Karjalaan voi aina luottaa ja toki myös Ouluun.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Often heard and seldom seen, bargain basement Howard Hughes.

Howard Hughes/
in blue suede shoes/
smiling at the majorettes/
smoking Winston cigarettes.

Tuo meikäläisen rekku ei ole snautseri, se tuskin itsekään tietää mitä lajia edustaa. Syö eläviä kaloja ja pyydystää rottia. Vitun hippi. Alastikin on, ei ainakaan vaatteita käytä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On se nyt perkele, että paikka hiljenee kun Keski-Suomi alkaa päästä nousuun. Taisi Pori ja Raumakin jo nukahtaa? No onneksi Pohjois-Karjalaan voi aina luottaa.

Pohjois-Karjala pysyy aina vahvana! (tosin eilen ei pysynyt mutta tänään pysyy!)
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Intistä ekat lomat, ei jaksanut baariin lähteä joten ekat päivärahat (31€) mietoihin alkoholijuomiin! Tässähän tämä menee.

Keanen uusin albumi on muuten melkoisen loistava.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Käytiin tänään ihmetelemässä veljentyttöä ja pitää sanoa, että sedän sydän meni. Aivan ihana pieni ihminen, mä tulen niin hemmotelemaan sen tytön. Mukavaa saada elämään uusi rakas ihminen.

Hienoa kuulla. Sama tilanne itselläni muutaman kk:n päästä edessä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siskolleni syntyy ensimmäinen tuossa loppuvuodesta. Sukupuolesta en tiedä, mutta nimekseen olen antanut Horst. Ja, koska teitä kiinnostaa niin nimi ei johdu siitä, että jatkoajan saksalainen aatelinen on lapsen isä, vaikka toki se voisi siitäkin johtua.

Miksi niin moni helsinkiläinen mies kuolaa oululaisen kiekkojunnun perään? Itse en tiedä vastausta, mutta tuli vaan mieleen kun lukee juttuja pojasta JAsta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämä Ketosen & Myllyrinteen Luomuteurastaja-sketsi kertoo siis ilmeisesti koirastasi.

Olen niin syvällä mettässä, että nauran ulos ääneen vasta vähän myöhemmin kunhan tuo SinäTuubi on saanut ladattua itsensä pykälään.

Renny- kirjoitti:
Intistä ekat lomat, ei jaksanut baariin lähteä joten ekat päivärahat (31€) mietoihin alkoholijuomiin! Tässähän tämä menee.

Jotenkin turvallista olla KKK:ssa, kun on sotilaita mukana.

Renny- kirjoitti:
Keanen uusin albumi on muuten melkoisen loistava.

Nyt tosin alkoi pelottaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hurraa olen taas saanut itseni juotua humalaan. Eikä se taida siihen jäädä mutta taidankin juoda itseni oikeaan kunnon telttakänniin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Telttakänni? Onko se sitä, kun aamulla herätessä boksereihin pystyttyy teltta? Siis vähän kuin mastoa uidessa, tiedättehän miten mastoa uidaan...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Paska homma tuo sakemannien rakkausfestareilla lauennut joukkupaniikki.

No sitä sattuu, mutta se olis pojat Pumpasen Viivi vapaalla jalalla. Kuka haluaa? Ite en ainakaan. Eipä mulla muuta. Jatkakaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös