Kalsarikänniketju

  • 5 236 809
  • 66 669
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nytkö täällä sitten sammuttiin? Raamatussakin käsketään juomaan punaviiniä, tai edes vodkaa punaiseksi värjäävällä mehulla.

Nyt jesus, ryhdistäytykää!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olen tässä hetken katsellut Jopet Show -videoita Youtubesta. Nauran ihan vedet silmissä Kaikkosen videoille. Taidan olla liian kännissä. Koskaan en ole noille pätkille aiemmin näin paljon nauranut, vaikka huumoriin uppoavat.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olin onneksi ovela, ja sain raumlaisse nukahtamaan. Nyt voi ainakin hetken jatkaa tätä ah, niin ihanaa harrastusta. Savolaisuushan on hieno piirre naisessa!

No se on kyllä huomattu. Nainen on pienoin tuuliviiri. Ehdin sen julistaa jo exäksi, kun karkasi vanhempiensa huomaan, mutta palaakin tänne. Ei haluakkaan erota, halusi vain miettimis aikaa. Täh?. Noh, ehkä toisen ketjun juttuja nämä, mutta kuitenkin.

Kokonaisuutena Savolaisuus on kyllä hieno piirre. Tätini mies on Savosta kokotoisin ja skidinä tuli siellä päin vietettyä aikaa. Hienoa seuta ja se murre. Jumalauta...

Itse olen sydämeltäni vähän tuuliviiri. Tarkoitan tätä kotiseutu-juttua. En nääs mielestäni ole mistään kotoisin, tänne opiskelpaikkaan olen jäänyt, kun kaupunki on tuntunut mukavalta. Synnyinkaupunki taas ei tunnu yhtään kodilta vaikka siellä vanhemmat onkin. Oon vähän sellainen, että tykkään kiertää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nainen on pienoin tuuliviiri. Ehdin sen julistaa jo exäksi, kun karkasi vanhempiensa huomaan, mutta palaakin tänne. Ei haluakkaan erota, halusi vain miettimis aikaa. Täh?. Noh, ehkä toisen ketjun juttuja nämä, mutta kuitenkin.
Jees, tuli tota toisessa ketjussa jo lueskeltua, mutta hyvä näin. Ehkä tuo sun naaras on vähän aikaa katellu että mitä löytyy, ja huomannutkin että sä oletkin parasta mitä löytyy.

Kokonaisuutena Savolaisuus on kyllä hieno piirre. Tätini mies on Savosta kokotoisin ja skidinä tuli siellä päin vietettyä aikaa. Hienoa seuta ja se murre. Jumalauta...
Totta. Jos ei liikaa lähetä vääntämään ja kieroilemaan, niin savolaisuus on kyllä hieno piirre. Itekin oon lapsuudessa ja nuoruudessa viettäny monia viikkoja tuolla Sulkavalla.

Itse olen sydämeltäni vähän tuuliviiri. Tarkoitan tätä kotiseutu-juttua.
Meikäläinen taas on varmaan tällanen tavallinen Suomalainen johkija, että jos lähtis ja sillein... sitten se on muutan vuoden päästä että "jos olis tullu lähettyä". Mutta mistäs sä muuten alunperin olet?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jees, tuli tota toisessa ketjussa jo lueskeltua, mutta hyvä näin. Ehkä tuo sun naaras on vähän aikaa katellu että mitä löytyy, ja huomannutkin että sä oletkin parasta mitä löytyy.

Siitä parhaasta en tiedä, mutta mahdollisesti näin. Kovasti se jonkun toisen miehen kanssa jutteli ja se mitä välillä sain tietooni, kuulosti hieman intiimiltä. Mutta ehkä kyseessä oli juuri tämä mainitsemasi juttu, koitetaan vähän kepillä jäätä tyyliin. Että onko se ruoho nyt vihreämpää tuolla puolen. Puhuttiin muijan kanssa näistä jutuista, niin hän tosiaan kertoi, että pienen eron/paussin/miten haluaa tulkita syy oli se, että hänellä itse on joku kriisi päällänsä.


Totta. Jos ei liikaa lähetä vääntämään ja kieroilemaan, niin savolaisuus on kyllä hieno piirre. Itekin oon lapsuudessa ja nuoruudessa viettäny monia viikkoja tuolla Sulkavalla.

Itse olen aika paljon viettänyt aikaa Rautalammilla. Nämä muistot on lähinnä siltä ajalta kun olin alle 12-vuotias. Faijan yrittäjyys yms. sitten vähensivät tätä kaukaisempaa vierailua. Tuonne kun oli kotiseudulta matkaa semmoiset 300 km. Perheelliselle varmaan aika pitkä matka. Itse tosin tykkään ajella pitkiäkin matkoja, kun on hyvä auto alla. Ihan leppoisaa puuhaa...

Meikäläinen taas on varmaan tällanen tavallinen Suomalainen johkija, että jos lähtis ja sillein... sitten se on muutan vuoden päästä että "jos olis tullu lähettyä". Mutta mistäs sä muuten alunperin olet?

No nämä kiertelyt liityttyvät lähinnä teini-ikään, kun oli ajokortin saanut ja kavereita ~200 km säteellä. Ja kun pienessä kylässä ei hirveästi frendejä ollut. Tykkäsin kiertää näiden kavereiden luona silloin tällöin. Tykkään edelleenkin kiertää, mutta vähän vähemmän, kun on tullut nainen kuvioihin ja vähän ikää mittariin. Vaikkei tuota ikää ole kuin karvan päälle 20 vuotta. Ynnättynä vuodella tahi kahdella. Mutta kuitenkin.

Alun perin olen kotoisin pohjanmaalta. Paskaa seutua, jumalauta. En suosittele kenellekkään. Ainakaan näitä pienempiä alueita. Sittemmin olen kotiutunut tänne Keski-Suomeen parin viime vuoden aikana. Opiskelujen ja parin hyvän kaverin seurauksena. Sukuakin tosiaan tuossa ~90 km säteellä, niin mikäs täällä ollessa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sittemmin olen kotiutunut tänne Keski-Suomeen parin viime vuoden aikana. Opiskelujen ja parin hyvän kaverin seurauksena. Sukuakin tosiaan tuossa ~90 km säteellä, niin mikäs täällä ollessa.

Hyvä paikkahan Keski-Suomi kai loppujen lopuksi on. Tai ainakin keskellä suomea jos ei muuta positiivista löydä. Ja aika paljon tapahtuu ainakin Pohjanmaahan verrattuna. ;)
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Onko sittenkin, jos se yhdistyy eteläpohojammaalasiin puukkojunkkarigeeneihin?

Mitähän siitäkin tulisi, jos päätyisin lisääntymään hullun porilaisen kanssa...?

Terv. nimim. Kiero puukkojunkkari.

Tuo nyt taitaa mennä jo vähän liian pitkälle. Pitää olla aina puolet ns. normaalia ihmistä joukossa, tai sitten tulee vahinkoja.

tsadi+pori=rauma.

Mutta kohta on pakko nukkua hetki.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
KKK, Kolme Kivaa Kirjainta. The KKK Took My Baby Away.

Anoppilassa ollaan talon- ja koiranvahteina. Mikäs tässä, luonnon helmassa kaljoittelen. Pennut rypee ulkona yltä päältä savessa. Jos illalla lämmittäisi saunan, väsäisi jotain tortilloja ja kaljoittelisi lisää.


Kokonaisuutena Savolaisuus on kyllä hieno piirre.
No miten sen nyt ottaa. Huomenna käydään rouvan kanssa Kuopiossa, ja pakko on sanoa että vittumaisempaa kaupunkia liikkua autolla ei Suomessa ole. Joka toinen katu on yksisuuntainen tiettyinä päivinä tiettyyn aikaan ja muutenkin ne liikennejärjestelyt on niin perseestä että varmasti on ollut kiero savolainen asialla.

Eivätpähän tule tänne ajelemaan, saatana, kun tehhään tästä sellanen läpyrintti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kun savolaisia alettiin oikein kehumaan edellisellä sivulla, niin ehkä tässä voisi rakennella seitinohuet.

No miten sen nyt ottaa. Huomenna käydään rouvan kanssa Kuopiossa, ja pakko on sanoa että vittumaisempaa kaupunkia liikkua autolla ei Suomessa ole. Joka toinen katu on yksisuuntainen tiettyinä päivinä tiettyyn aikaan ja muutenkin ne liikennejärjestelyt on niin perseestä että varmasti on ollut kiero savolainen asialla.

Eivätpähän tule tänne ajelemaan, saatana, kun tehhään tästä sellanen läpyrintti.

Toriremontti on menossa ja on paljon muutoksia keskustan liikennejärjestelyissä. Paljon on katuja muutettu kaksisuuntaisiksi. Sen verran paljon, etten itsekään tiedä niitä kaikkia ja siksi ei olekaan tarvinnut ajaa autolla aivan ydinkeskustassa moneen kuukauteen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Gay gay gay took my baby away, kuten tuota Ramonesin kipaletta paremmissa piireissä lauletaan.
Jaa, mie en sitten kai liiku paremmissa piireissä kun en tunne noita gaylauluja...

Perkule, Lomanin Teukkahan saisi tuosta hyvän coverin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jaa, mie en sitten kai liiku paremmissa piireissä kun en tunne noita gaylauluja...
Tänään käveleskelin Oulun keskustassa. Oli joutoaikaa. Satuin näkemään, että kaupungintalolla on paljon porukkaa ja jotakin siellä vahdataan. Matkalla Rotuaarilta kaupungintalon etupihan vilinään, pohdin päässäni moraalisia kysymyksiä liittyen siihen onko 25, jos niin on arvattu, jos onkin 33 ja onko 18 vähän jos näyttää että on varpisti 25. Siinä miettiessäni menin mielimaisemissani sinistä manillaköyttä kiiveten kauas kuun taa, kunnes havahduin ja nostin pääni ylemmäs ja vilkaisin minne olinkaan kävellyt. Odotin jotain torvisoittokuntaa tai sirkuksen jonglööräävää marakattia siinä sankoin joukoin katsottavan. Vaan seisoinkin keskellä pohjoista homokulkueen aloituspaikkaa! Siinä sitten oli monenlaista asustetta kenenkin päällä, miehillä oli tissiä ja naisilla mulkkua ja partaa, kuulemma 500 marssijaa, joku oli poliisinkin asussa, ihan oikea poliisi, mutta myös joku virkaa tekemätön homopoliisikin siellä oli. Sitten kamerat räpsyivät ja pahimmassa skenaariossani olen olen huomisessa Kalevassa etusivulla edustamassa homoparaatia.

Piti sitten äsken hakea 24 kaljaa. Naapurin postiloovasta lainaan Kalevaa aamuyön himmeinä tunteina...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös