Often heard and seldom seen, bargain basement Howard Hughes.
On se nyt perkele, että paikka hiljenee kun Keski-Suomi alkaa päästä nousuun. Taisi Pori ja Raumakin jo nukahtaa? No onneksi Pohjois-Karjalaan voi aina luottaa.
Tuo meikäläisen rekku ei ole snautseri, se tuskin itsekään tietää mitä lajia edustaa. Syö eläviä kaloja ja pyydystää rottia. Vitun hippi. Alastikin on, ei ainakaan vaatteita käytä.
Avaamaton 6 x 44 cl Fosters päkki jääkaapissa. Juodako vaiko eikö juoda?
Jos et juo niin tuo mulle. Mie juon kaiken, järvetkin joisin kuiviksi jos olisivat viinaa.Avaamaton 6 x 44 cl Fosters päkki jääkaapissa. Juodako vaiko eikö juoda?
Käytiin tänään ihmetelemässä veljentyttöä ja pitää sanoa, että sedän sydän meni. Aivan ihana pieni ihminen, mä tulen niin hemmotelemaan sen tytön. Mukavaa saada elämään uusi rakas ihminen.
Tämä Ketosen & Myllyrinteen Luomuteurastaja-sketsi kertoo siis ilmeisesti koirastasi.
Renny- kirjoitti:Intistä ekat lomat, ei jaksanut baariin lähteä joten ekat päivärahat (31€) mietoihin alkoholijuomiin! Tässähän tämä menee.
Renny- kirjoitti:Keanen uusin albumi on muuten melkoisen loistava.
Pistetääs tähän Andre Rieun versio "Stranger in paradise":sta.
http://www.youtube.com/watch?v=PXEmYzq8BgY
Melko, melko, melko koskettavaa sanoisin...yh, nyt tuli äkkiä vessahätä ja roskakin meni silmään.
Telttakänni? Onko se sitä, kun aamulla herätessä boksereihin pystyttyy teltta? Siis vähän kuin mastoa uidessa, tiedättehän miten mastoa uidaan...
Paska homma tuo sakemannien rakkausfestareilla lauennut joukkupaniikki.
No sitä sattuu, mutta se olis pojat Pumpasen Viivi vapaalla jalalla. Kuka haluaa? Ite en ainakaan. Eipä mulla muuta. Jatkakaa.
Silläkin? Eikös Nielikäisen tussukin lähtenyt konstaapelin salkoa ympäröimään? Mikä niissä viehättää, univormu? Olenko lain väärällä puolella, sittenkin?Pumppasen jakorasialla on poliisisetä kierrossa.
Silläkin? Eikös Nielikäisen tussukin lähtenyt konstaapelin salkoa ympäröimään? Mikä niissä viehättää, univormu? Olenko lain väärällä puolella, sittenkin?
Tai sitten tässä on vaan kierretty ympyrä. Olihan Vienosen Tanjallakin se poliisi-Totti jo 90-luvun alussa. Enkä puhu Francescosta.Alkaako polliitikot korvata jääkiekkoilijat missien vakipanoina? Vähän uhkaavaltahan tuo näyttää kun jo yksi jääkiekkoilijan vaimokin vaihtoi jääkiekkoilijan mailan poliisin pamppuun.