Kalsarikänniketju

  • 5 222 560
  • 66 665

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kun aamut vangitsevat kahleensa nilkkaani, kuuntelen ääniä. En rakentele seitinohuita, en käännä kasvojani valoon. Ei laula ukkonen, ei heiluta kirvestä käki. Kuuntelen ääniä, enkä suostu uskomaan niihin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kymmenen tikkua laudalla, olen piilossa Hervannan perukoissa. Kukaan ei etsi minua, vain poliisi kaipaa olinpaikkaani. Vihainen ampiainen säilyi hengissä, kissa ymmärsi olla. Tiku ja Taku kysyivät määränpäätä, en kertonut. Kuivaan pilluun on lääkkeitä, mutta kehno maalintekijä on paskempi juttu.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Seinän takana mummo, aamunkoitteessa kuolo. Hauska mummo seinänaapurina, ikävä kuolo auringon noustessa. Huumehörhöjä talossa, mummo pelkää, en kuulu niihin enkä pese mummon selkää. Lipevästi oluen huulilleni nostan.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vähän saunan jälkeen tuliaisviinoja tissutellut ja aikomus kohta mennä nukkumaan. Päätin sitten vilkaista tämänkin ketjun puolelle, avasin ja skrollasin sattumanvaraisesti sivua ylöspäin kohtaan, jossa oli viestin ajankohtana "tänään 2:21". Miten jotenkin herneaivoni säikähtivät, että EI SAATANA kuinka kauan olen lipittänyt jo, kuudeltakin herätys!!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Otin tuossa vähän olutta.

Kohta en ota ja menen nukkumaan.

Seksi on kivaa (ei luvassa tänä iltana tosin).

Ei muuta sanottavaa. Pöhnöttäkää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis tavallinen menneisyys on runollista, otetaan sille.

Tavallinen toistaiseksi. Toki jossain vaiheessa ainoastaan menneisyyttä, kun tulevaisuutta emme tässä seurassa saa viettää. No, ensi kesän aikoo vielä isoisä elää, kun viikolla kaivamme vanhoja kantoja kuivamaan ensi kesän nuotiolla istumisia varten.

Tervaskanto nuotiossa, perkeleellinen kuumuus, hyttyset selässä ja paljosti kaljaa. Muuta ei täällä keski-suolessa ainakaan tarvita.

Otamma sille.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Oli pakko avata kylmä karhu ja tulla koneelle. Tulevana lauantaina olisi tarkoitus astua papin eteen ja ottaa kihlattu vaimoksi. Jännittää niin saakelisti, että ei riitä sanat kertomaan. Lupasin vielä soittaa kirkossa kitaralla ja laulaa J. Karjalaisen Mä olen sinun -kappaleen. No, luvattu mikä luvattu, vaikka en mikään laulumies ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös