Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 871
  • 66 778

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Dodo Sorsa, Riki Sorsa, Repe Sorsa. Opel Corsa. Vittu, Evil juå nyt.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
No jo nyt on vitun ikenet. Ensin teen töitä monta viikkoa enkä pääse ryyppäämään kun rahaa ei ole, on vain tuulen huuhtelema perse. Sitten kun on vapaata ja rahaa ja viinaa ja pennut ja vaimokin jo nukkuu, niin sitten saan näköjään ryypätä ihan yksinäni. Vittu, mie lähen Demin keskustelupalstalle puhumaan sooloseksistä ja ihquista pojista.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kyllähän täälä muitakin on jotta älähän hätäile. Koffia on haettu kaupasta uusi annos ja muutama siideri myös. Ihan vain lauantain kunniaksi. Saas nähdä onko joukossa tällä kertaa viallisia tuotteita kuten eilen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saas nähdä onko joukossa tällä kertaa viallisia tuotteita kuten eilen.
Jos aina tietäisi mikä niistä paukuista/pulloista/tölkeistä vie muistin, niin jättäisi juomatta sen ja siirtyisi suoraan seuraavaan. Vika sekin.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsken kuitenkin tajusin, että eihän suurin osa minun ikäluokastani muutenkaan näitä tiedä.
Milloinkas sie olet syntynyt? 80-luvulla?

On se hyvä että musiikkia on tallennettu. En minäkään Bon Scottista mitään tiennyt hänen eläessään - mies kuoli 1980 ja mie olin silloin 7. Totuus kuitenkin on, että paras musiikki tehtiin 1970-luvulla. Onneksi se osattiin jo silloin pistää nauhalle jälkipolvien iloksi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
She gave me her mind, and then she gave me her body. But she gave it to anybody.

- Bon Scott

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Milloinkas sie olet syntynyt? 80-luvulla?.

Yhdeksäntoistasataakahdeksankymmentä kahdeksan. Eli niin kuin -88. Silloin kun Timo Peltomaa teki kaksi maalia Kanadaa vastaan jossain kisoissa?

Ja mitä tuohon musiikin tallentumiseen tulee, niin totta puhut. Ja jos puhutaan ihan vain live-videomateriaalista, koski se sitten musiikkia, urheilua, poliittisia jutskia tai mitän vain, niin onhan se hienoa että videokuvaus keksittiin niinkin aikaisin. Vaikka vähänpä tämän päivän nuoret tuntuvat arvostavan mitään vanhoja saavutuksia, tekeleitä ja meriittejä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yhdeksäntoistasataakahdeksankymmentä kahdeksan. Eli niin kuin -88. Silloinkun Timo Peltomaa teki kaksi maalia Kanadaa vastaan jossain Olympialaisissa?
Taisin saada ekan kerran pillua sinä vuonna, vai oliko se jo -87...

Kuitenkin 1988 mulla oli jo bändi, ja soitettiin mm. tuota Bad Boy Boogieta. Sinä vuonna isäni meni edes.

Voi vittu, mie olen vanha. Nyt se taas iski kuin leka päähän.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Perkule nyt on paha paikka. Mennäkö ostamaan käytetty Fifa 10 jos löytyy. Kuitenkin uusi Fifa 11 ilmestyy puolentoista - kahden kuukauden päästä. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täällähän on kova kerma koolla tänään. Kännin puolesta tekisi mieli liittyä posseen, mutta huominen pakollinen autolla ajo klo 10 rajoittaa. Ehkä tässä silti hetken vapahtaisi.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Perkule nyt on paha paikka. Mennäkö ostamaan käytetty Fifa 10 jos löytyy. Kuitenkin uusi Fifa 11 ilmestyy puolentoista - kahden kuukauden päästä. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...

Tieräks sää mitä? Mulla on ihan sama ongelma. Olen miettinyt josko sitä hankkis Fifa 10:n ja Guitara sankari 5:n 50€, mutta saas nährä, miten äijän käy.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Taisin saada ekan kerran pillua sinä vuonna, vai oliko se jo -87...

Kuitenkin 1988 mulla oli jo bändi, ja soitettiin mm. tuota Bad Boy Boogieta. Sinä vuonna isäni meni edes.

Voi vittu, mie olen vanha. Nyt se taas iski kuin leka päähän.

Älä Evili huoli kyllä tässä sun perässä lähellä ollaan iän puolesta. Tajusin juuri äsken että olen yli kolmekymppinen ja kuvittelen itseni n.20v urooksi. Olen minäkin siis vanhaksi tulossa.

Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...

Jos halvalla saat maukasta lakritsaa niin osta pois. Mutta mikäli epäilet että rahat eivät riitä niin odota hetki ja kampea pelikauppaan vasta F11 tulessa tiskeihin. Mikäli et vierasta käytettyjä pelejä niin kannattaa ehkä harkita tutustumista Gamestopin toimintaan.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Jos halvalla saat maukasta lakritsaa niin osta pois. Mutta mikäli epäilet että rahat eivät riitä niin odota hetki ja kampea pelikauppaan vasta F11 tulessa tiskeihin. Mikäli et vierasta käytettyjä pelejä niin kannattaa ehkä harkita tutustumista Gamestopin toimintaan.

Tuo tummentamani kohta se vaihtoehto tulisi olemaan. Omistuksessa on mm. NHL 08, 09 ja 10, mutta ei noista saa kuin 2.50, 5€ ja 15-20€ näin suurinpiirtein arvioituna Gamestpopin toimintaan hieman perehtyneenä. Ja tuota uusinta ei tietenkään tekisi mieli myydä. Toki löytyy myös PES 6, 2008 ja 2009. Noista joutaa kaikki menemään. Vaikeaksi homman tekee vielä se, että tiedän lähes 100%:sti ostavani sen Fifa 11:sta.

Mutta ei midist, maanantaina käyn joka tapauksessa Gamestopissa hieromassa kauppoja.

Tämä saa osaltani riittää kyllä nörtteilystä. Toki ei se ole tässä ketjussa kiellettyä, mutta jokatapauksessa.

Mitäs porukka juo näin kuumankosteana lauantaina (sunnuntaina)!?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy