Toivotan siulle antoisaa iltaa/yötä Demin keskustelupalstalla.Vittu, mie lähen Demin keskustelupalstalle puhumaan sooloseksistä ja ihquista pojista.
Jos aina tietäisi mikä niistä paukuista/pulloista/tölkeistä vie muistin, niin jättäisi juomatta sen ja siirtyisi suoraan seuraavaan. Vika sekin.Saas nähdä onko joukossa tällä kertaa viallisia tuotteita kuten eilen.
Milloinkas sie olet syntynyt? 80-luvulla?Äsken kuitenkin tajusin, että eihän suurin osa minun ikäluokastani muutenkaan näitä tiedä.
Milloinkas sie olet syntynyt? 80-luvulla?.
Taisin saada ekan kerran pillua sinä vuonna, vai oliko se jo -87...Yhdeksäntoistasataakahdeksankymmentä kahdeksan. Eli niin kuin -88. Silloinkun Timo Peltomaa teki kaksi maalia Kanadaa vastaan jossain Olympialaisissa?
Nyt kyllä naljailet. Hiljaisempaa kuin aikoihin, ja just nyt kun miekin viimein sain mahdollisuuden osallistua lusthin pitohon.Täällähän on kova kerma koolla tänään.
Perkule nyt on paha paikka. Mennäkö ostamaan käytetty Fifa 10 jos löytyy. Kuitenkin uusi Fifa 11 ilmestyy puolentoista - kahden kuukauden päästä. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...
Taisin saada ekan kerran pillua sinä vuonna, vai oliko se jo -87...
Kuitenkin 1988 mulla oli jo bändi, ja soitettiin mm. tuota Bad Boy Boogieta. Sinä vuonna isäni meni edes.
Voi vittu, mie olen vanha. Nyt se taas iski kuin leka päähän.
Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...
Jos halvalla saat maukasta lakritsaa niin osta pois. Mutta mikäli epäilet että rahat eivät riitä niin odota hetki ja kampea pelikauppaan vasta F11 tulessa tiskeihin. Mikäli et vierasta käytettyjä pelejä niin kannattaa ehkä harkita tutustumista Gamestopin toimintaan.
Mitäs porukka juo näin kuumankosteana lauantaina (sunnuntaina)!?
Mitäs porukka juo näin kuumankosteana lauantaina (sunnuntaina)!?