Mutta mitäs Tosifani, oletko tosissasi vai ryyppäätkö vain?
Olen tosissani, enkä ryyppää, tissuttelen vaan...
Mutta mitäs Tosifani, oletko tosissasi vai ryyppäätkö vain?
Niinno, kai sitä aina yhden konjakin vielä voi ottaa?Kato, Tedikin. Nythän tässä vasta aletaan ryyppäämään.
Niinno, kai sitä aina yhden konjakin vielä voi ottaa?
Niinno, kai sitä aina yhden konjakin vielä voi ottaa?
Tuo oli hyvinkin runollista. Otan sille!Vedettiin eilen brandya isoisän ja siskoni miehen kanssa mökillä. Oli hyvää, mutta välillä piti käydä tekemässä puita ja nauttimassa viskiä halkopinon väilstä.
Tuo oli hyvinkin runollista. Otan sille!
Mikään ei ole sen runollisempaa kuin arkitodellisuus ja maalaisromantiikka aitan takaisine viinaputeleineen.Siis tavallinen menneisyys on runollista, otetaan sille.
Siis tavallinen menneisyys on runollista, otetaan sille.
Mikään ei ole sen runollisempaa kuin arkitodellisuus ja maalaisromantiikka aitan takaisine viinaputeleineen.
Kippis!
Oli pakko avata kylmä karhu ja tulla koneelle. Tulevana lauantaina olisi tarkoitus astua papin eteen ja ottaa kihlattu vaimoksi. Jännittää niin saakelisti, että ei riitä sanat kertomaan. Lupasin vielä soittaa kirkossa kitaralla ja laulaa J. Karjalaisen Mä olen sinun -kappaleen. No, luvattu mikä luvattu, vaikka en mikään laulumies ole.
Mutta minäpoika nussin tänä iltana vain vapaita naisia, täysi-ikäisiä ja vähemmän kännisiä kuin minä.
Fakta, haave, vai aikomus?
Naapurin mummo on tällä hetkellä lähin naispuolinen ja sovittiin, etten hänt nussi.
Oisko mummo halunnu?