Kalsarikänniketju

  • 5 236 964
  • 66 669

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Perkule nyt on paha paikka. Mennäkö ostamaan käytetty Fifa 10 jos löytyy. Kuitenkin uusi Fifa 11 ilmestyy puolentoista - kahden kuukauden päästä. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täällähän on kova kerma koolla tänään. Kännin puolesta tekisi mieli liittyä posseen, mutta huominen pakollinen autolla ajo klo 10 rajoittaa. Ehkä tässä silti hetken vapahtaisi.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Perkule nyt on paha paikka. Mennäkö ostamaan käytetty Fifa 10 jos löytyy. Kuitenkin uusi Fifa 11 ilmestyy puolentoista - kahden kuukauden päästä. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...

Tieräks sää mitä? Mulla on ihan sama ongelma. Olen miettinyt josko sitä hankkis Fifa 10:n ja Guitara sankari 5:n 50€, mutta saas nährä, miten äijän käy.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Taisin saada ekan kerran pillua sinä vuonna, vai oliko se jo -87...

Kuitenkin 1988 mulla oli jo bändi, ja soitettiin mm. tuota Bad Boy Boogieta. Sinä vuonna isäni meni edes.

Voi vittu, mie olen vanha. Nyt se taas iski kuin leka päähän.

Älä Evili huoli kyllä tässä sun perässä lähellä ollaan iän puolesta. Tajusin juuri äsken että olen yli kolmekymppinen ja kuvittelen itseni n.20v urooksi. Olen minäkin siis vanhaksi tulossa.

Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta meikäläisellä tämä pelaamisinnostus on erittäin kausiluontoista ja nyt juuri sattuu olemaan kiima-aika ja pelikuumetta ainakin 38.5 C. Tämä jahkailu johtuu opiskelijabudjetista...

Jos halvalla saat maukasta lakritsaa niin osta pois. Mutta mikäli epäilet että rahat eivät riitä niin odota hetki ja kampea pelikauppaan vasta F11 tulessa tiskeihin. Mikäli et vierasta käytettyjä pelejä niin kannattaa ehkä harkita tutustumista Gamestopin toimintaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Jos halvalla saat maukasta lakritsaa niin osta pois. Mutta mikäli epäilet että rahat eivät riitä niin odota hetki ja kampea pelikauppaan vasta F11 tulessa tiskeihin. Mikäli et vierasta käytettyjä pelejä niin kannattaa ehkä harkita tutustumista Gamestopin toimintaan.

Tuo tummentamani kohta se vaihtoehto tulisi olemaan. Omistuksessa on mm. NHL 08, 09 ja 10, mutta ei noista saa kuin 2.50, 5€ ja 15-20€ näin suurinpiirtein arvioituna Gamestpopin toimintaan hieman perehtyneenä. Ja tuota uusinta ei tietenkään tekisi mieli myydä. Toki löytyy myös PES 6, 2008 ja 2009. Noista joutaa kaikki menemään. Vaikeaksi homman tekee vielä se, että tiedän lähes 100%:sti ostavani sen Fifa 11:sta.

Mutta ei midist, maanantaina käyn joka tapauksessa Gamestopissa hieromassa kauppoja.

Tämä saa osaltani riittää kyllä nörtteilystä. Toki ei se ole tässä ketjussa kiellettyä, mutta jokatapauksessa.

Mitäs porukka juo näin kuumankosteana lauantaina (sunnuntaina)!?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä saa osaltani riittää kyllä nörtteilystä. Toki ei se ole tässä ketjussa kiellettyä, mutta jokatapauksessa.

Mitäs porukka juo näin kuumankosteana lauantaina (sunnuntaina)!?
Vittu kun taas menin yks päivä kohti satamaa, Tallinnan laivaan, niin joku ihme nörtti siinä seisoi rillit päässään ja joku ihmeellinen laite kourassa. Tai siis ei mua ne laitteet haittaa sinällään, onhan mullakin tietokone, mutta kun tää nörtti räpläsi sitä koko ajan. Ei hetkeekään antanut olla. Varmaan muijansa sieltä ilmoitti että et tuo pelkkää viinaa vaan mulle tuot niitä siidereitä ja muita nörttijuomia. En mä vaan pysty tajuamaan tuollaista periksiantamista, onko sillä munia ollenkaan?

Eiku, en mä olekaan Pete2004.

Olutta juon.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Vittu kun taas menin yks päivä kohti satamaa, Tallinnan laivaan, niin joku ihme nörtti siinä seisoi rillit päässään ja joku ihmeellinen laite kourassa. Tai siis ei mua ne laitteet haittaa sinällään, onhan mullakin tietokone, mutta kun tää nörtti räpläsi sitä koko ajan. Ei hetkeekään antanut olla. Varmaan muijansa sieltä ilmoitti että et tuo pelkkää viinaa vaan mulle tuot niitä siidereitä ja muita nörttijuomia. En mä vaan pysty tajuamaan tuollaista periksiantamista, onko sillä munia ollenkaan?

Pienenä poikana, olisinko ollut 12 vai mitä, ala-asteella kuitenkin, sain Game Boy Colorin. Mentiin sitten tädille ja tädin miehelle kylään ja sieltä lähdettiin luontoon saaristoon paistamaan makkaraa ja kalastamaan. Tämä tädin mies, joka on oikein kunnon erämies veti yhtäkkiä kauheat kilarit kun minä sielä metsässä luonnon siimeksessä pelailin Super Marjoa äänet täysillä. Äitini puolusti tietysti minua, mutta sanoin, että se on ihan ok jättää pelaaminen siihen. Uutuuden vimmassa minä vain.

Meniköhän viestistä pilkut oikein? Olen mielestäni melko hyvä pilkuttaja ja haluaisin tarkistaa. Yksi paikka mihin pilkku saattaisi kuula on 'kilarit' ja 'kun' sanan väliin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Meniköhän viestistä pilkut oikein? Olen mielestäni melko hyvä pilkuttaja ja haluaisin tarkistaa. Yksi paikka mihin pilkku saattaisi kuula on 'kilarit' ja 'kun' sanan väliin.

Joo siihen voisi tulla ja yksi mahdollinen saattaisi olla myös tuo kohta: kilarit kun minä sielä metsässä luonnon siimeksessä pelailin Super Marjoa äänet täysillä

kirjoittaa näin: kilarit, kun minä sielä metsässä, luonnon siimeksessä, pelailin Super Marjoa, äänet täysillä

Saattoi tulla jo liikaa pilkkuja, mutta en minä mikään pilkunnussija siitä huolimatta ole.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Joo siihen voisi tulla ja yksi mahdollinen saattaisi olla myös tuo kohta: kilarit kun minä sielä metsässä luonnon siimeksessä pelailin Super Marjoa äänet täysillä

kirjoittaa näin: kilarit, kun minä sielä metsässä, luonnon siimeksessä, pelailin Super Marjoa, äänet täysillä

Saattoi tulla jo liikaa pilkkuja, mutta en minä mikään pilkunnussija siitä huolimatta ole.

En minäkään mikään perfektionisti ole. Kunhan siellä täällä on pilkkuja oikein niin ei ihan metsäläiseksi luulla.

Perkule tämä kalja muuten kusettaa ja huolella. Koko ajan täytyy ravata vessassa.

Edit: Samalla rahalla voisin lisätä tähän viestiin vielä erään kappaleen, jonka usein kuulee lähi baarissa jos sattuu olemaan karaokeilta. Juice Leskinen - Musta aurinko nousee
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Olokaa hilijaa, mie yritän nukkua!

Eikö täsä viimenen puol tuntija olla oltuna muka hilijaa? Vittu ku on tarttununna joku heleveti murre minnuu. Mistähä johtunee tiijä sitte. Edelleen kusettaa tää kalja aivan julmetusti. Kumma juttu, että se kestää juoda joku neljä, mutta sitten kun erehtyy käydä virtsaamassa niin jokasen välissä on joustava vessaan.

Jaa musiiikkia? Leevi & The Leavings - Teuvo, Maanteiden Kuningas sekä Leevi And The Leavings - Pohjois-Karjala
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Hohhoijaa, onpa tylsää ja hiljasta. Pistetäänkä Janssoni Ilvesläisittäin hulinaks?
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oh fuck you you fucking fuck!
HELL YEAH YOU FUCKING SUCK!
Tell me how much you fucking suck!
HELL YEAH WE FUCKING SUCK!
Hell yeah you fucking suck!
Hell yeah you fucking suck!
We are the losers of all that we know!
Fuck us all!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo siis silleen. Hyvä fiilis ja sopivasti tapahtunut tää viikko. Olen edelleen mies ja elossa ja se on hienoa. Rakastan tätä olotilaa! Hyvät kännit kaikille perkeleissön.

Rakastakaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari hyvää kipaletta youtubesta. Tää ensimmäinen on varmaankin ollut usein esillä, mutta siis kuitenkin. Hyvin sopii äänet yhteen. Nuori tyttö ja vanha äijä. Kannattaa kuuntelun lisäksi myös katsoa.
Norah Jones & Keith Richards Love Hurts.

Ja satunnainen hyvä biisi rollareilta Sister Morphine. Kännissä varsinkin toimii ainakin itselläni.

Yksitoista olvia oon juonut. Just ja just ehdin ostaa 12-päkin tosta lähikaupasta ennen ysiä.

Kohta voisin hakea mäkkäristä jotain syötävää. Hitto kun nykyään vaan pari kertaa viikossa jaksaa tehdä itse ruokaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Yksitoista olvia oon juonut. Just ja just ehdin ostaa 12-päkin tosta lähikaupasta ennen ysiä.

Kohta voisin hakea mäkkäristä jotain syötävää. Hitto kun nykyään vaan pari kertaa viikossa jaksaa tehdä itse ruokaa.

Itselläni on juuri loppunut juotavat eli n.10 bissee ja pari si
dukkaa.

Mäkkäristä en diggaa niin paljon kun hesestä. Kyllä mäkissä hyvää safkaa, mutta sitä on harvassa. Kuitenkin El Maco "junnut" ja Chili "junnut" ovat mainionmakuista purtavaa. Toki myös euron juustot ovat loistavaa välipalaa pikku nälkään. Itse toki en välitä juustosta paskan vertaa joten ostan kaikki hampurilaiset ilman juustoa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No niin, sainpas nukuttua. Siispä raahaan luuni tänne, täällä kun ilmeisesti saa rauhassa nauttia aamumukaljojaan ilman moraalisia saarnoja tahi työaskarevelvoitteita. Huomenta!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Huh, kylläpäs iski Tyttö ja spurgu kuin sata volttia. Studio Julmahuviakin tuli tuossa useampi jakso katseltua.

Hieman meinaa yksinäiseen juoppoon väsy iskeä mutta mitäpä siitä. Laitetan musaiiikkia illan iloksi: High Voltage. Iltapäivää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös