Kalsarikänniketju

  • 5 207 426
  • 66 637

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nickelbackia aina haukutaan että teinimusaa, paskaa hittipoppia, paskaa, ei kovaa..

so what trendipellet, kiinnosta vittuakaan. Ite tykkään joistain sen biiseistä

Nickelback - Burn It To the Ground

Itseasiassa kannattaa olla ylpeä juuri näistä joita "the todelliset arvostelijat" haukkuvat. Vituttaa kanssa sama asia. Pitäisi tykätä niistä tietyistä bändeistä mut jos ei iske niin ei.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Avataanpas keskustelua tämänkin iltapäivän osalta. Onhan varmasti muitakin jo tuon rakkaan kuningas-alkoholin kimpussa.
Lepposaa päivää vietellessä. Hyvin syöty, saunottu pitemmän kaavan mukaan ja kuppikin maistuu hyvältä. Salmaria vois kiskasta tänään yhen pullon naamaan. + tietysti paljon muutakin.

Illalla tietenkin Urpoillaan. Toivottavasti ei kuitenkaan tässä ketjussa.. GO JYP GO!
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Samoja hommia. Aamulla piti käydä höntsäileen ja nyt sitten oluen parissa. Täällä odotellaan kuumeisesti Lukko - JYP ottelua jonka URHOtv onneksi välittää kotiini. Etenkin Pillun ensiesiintyminen kiinnostaa. Mutta, pidemmittä puheitta, kippis.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Ensimmäinen lasillinen punaviiniä menossa. Kylläpäs poijjaat on yöllä kuunnelleet harvinaisen hyvää musiikkia (FNM, Alice, Pearl Jam). Jatkakaa samaan malliin ;)

Ja nyt taas peliä (radiosta).

NK
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
"There is

Hell for me to feel, for me to hear
Hell for me to kneel, for me to sear"

Ja toinen lähtee. Jokohan siellä kohta jatkuisi kiekko...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ihan erikohdassa on pullon pinta taas, jos vertaa äsköiseen kohtaan. Tähän mää varmaan sitten jäin ja tästä mä urheesti jatkan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kanssa tulin asiaa tutkineeksi ja voin hyvillä mielin todeta havaintosi oikeaksi.

Mutta kun tekee virallista ja kallista tutkimusta, niin täytyy tarkistaa asiaa kokoajan. Kerran tekemällä voi tulla virheellista tulkintaa ja näin menettäisin virallisuuden. Ja kun kerran tutkimuksen rahoittaja ( tietämättään) on antanut mulle luvan olla kotona, niin pitäähän sitä hyödyksi olla ihan virallisesti.
Kukakohan ostaisi tutkimuksen tuloksen. Huomenna.
Mä en periaatteessa osta mitään, en edes omia juttujani. Kusetan itseäni kuitenkin ja vedän välistä.
Virallisesti nyt itse tutkimukseen takaisin. On tää virallisen tutkijan työ ihan rankkaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tutkimuksen edetessä ylennän itseni tänään myös viralliseksi valvojaksi. En saatana mee nukkuun sitten millään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tällä päivämäärällä, on jere#3 ylennetty Aulis Gerlanderin ritariksi.

Kiitos paljon teille.

Olen tälläisestä haaveillut aina ihan pikkutytöstä lähtien ja niinhän se on, että unelmat on tehty toteutettaviksi. Muistan itse Auliksenkin juttuja jo äänittäneeni alkeellisilla laitteilla -70-luvun alkupuolella ja mitenkään muuten en saanut unta, mutta kun Auliksen äänen laittoi soimaan Telefunkkenistä, niin siihen kantavaan, möreän seksikkääseen ääneen nukahdin heti.

Tein jo varhaisessa vaiheessa elämääni päätöksen, että tähän asemaan pyrin ja jo esikoulussa pidin kolmen tunnin puheen ja kalvosulkeiset Auliksesta.
Lupaan vaalia perinteitä ja olla esimerkillinen Aulis-ritari. Puen ylpeänä tänäiltana Aulis-kalsarit jalkaani ja ompelen nahkaliivieni selkään The Auliksen kuvan ja nimen. Selässäni olevasta tekstistä: St Aulis MC saa kaikki tietää, että kuulun tähän 1% vähemmistöön.

Olin jo varautunut pitämään puheenkin, mutta hukkasin se lapun.
Vieläkin haluan kiittää teitä arvon lautakunnan jäseniä.

Vetäydyn ompeluun ja tutkimukseni pariin, varsin ylpeällä mielellä.
 
Liitytään nyt tänne kelkkaan sitten, mitäs sitä muutakaan vois olla.
Onhan mulla pari tuntia aikaa ennen kuin voitan 7.n miljoonaa, sitten joudutaan kyllä koko remmi lähtemään suuntamaan kohti lentokenttää, passit mukaan!
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Liitytään nyt tänne kelkkaan sitten, mitäs sitä muutakaan vois olla.
Onhan mulla pari tuntia aikaa ennen kuin voitan 7.n miljoonaa, sitten joudutaan kyllä koko remmi lähtemään suuntamaan kohti lentokenttää, passit mukaan!
Pahoitteluni, joudut jakamaan rahat kanssani. Paljastan yhden numeron, joka osuu tänään: 30.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Kai sä olit kuitenkin reissuun lähös? No pannaan kulut puoliks. Mulla on useempi lappu mutta kai niissä jossain oli toi 30.kin. Toinen varma on 13.

Palasin juuri äsken Espanjasta, joten taitaa jäädä välistä... Noh, katsotaan jos osuu kohdalleen niin vois vielä lähteä takaisin ;)

Juuri äsken = puolitoista viikkoa sitten.
 
Palasin juuri äsken Espanjasta, joten taitaa jäädä välistä... Noh, katsotaan jos osuu kohdalleen niin vois vielä lähteä takaisin ;)

Juuri äsken = puolitoista viikkoa sitten.

Voi olla että saatat havahtua puolen yön aikaan ryminään pihalla. Ei, se ei ole aura-auto joka aurailee parkkipaikkaa keskellä yötä, vaan se on kalsarikänninketjun poppoo joka parkkeeraa Boeing 757 konetta siinä pihalla ruutuun, kun ollaan lähössä kiertää muailmaa.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Voi olla että saatat havahtua puolen yön aikaan ryminään pihalla. Ei, se ei ole aura-auto joka aurailee parkkipaikkaa keskellä yötä, vaan se on kalsarikänninketjun poppoo joka parkkeeraa Boeing 757 konetta siinä pihalla ruutuun, kun ollaan lähössä kiertää muailmaa.

Pistetään muistiin. Tosin puolen yön aikaan olen luultavasti hereillä. Tosin, voihan sitä havahtua, vaikkei olisi nukkumassa (vrt. Havahtui todellisuuteen).
 
Mjahas, tarkoitus oli ottaa olutta hillitysti ja sivistyneesti UrhoTV:n Lukko-JYP-lähetyksen ajan ja harkita jatkotoimenpiteitä vasta ottelun jälkeen, mutta koska vittu sieltä mitään näy, niin kai tässä voi ryhtyä pämppäämään ihan tosissaan, saatana.

Onko tyylitöntä juoda tummaa jouluolutta tammikuun lopussa?
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Mjahas, tarkoitus oli ottaa olutta hillitysti ja sivistyneesti UrhoTV:n Lukko-JYP-lähetyksen ajan ja harkita jatkotoimenpiteitä vasta ottelun jälkeen, mutta koska vittu sieltä mitään näy, niin kai tässä voi ryhtyä pämppäämään ihan tosissaan, saatana.

Onko tyylitöntä juoda tummaa jouluolutta tammikuun lopussa?

KKK-ketjussa harvoin tullaan telemarkilla alas, ennemminkin hallitusti persiilleen. Eli heivaa tyyli jo metsään :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös