Maailman ylivoimaisesti kovin laulaja EVER, ja maailman hienoin kitaristi EVER samassa paketissa. Mistreated.
Olen lihamies!!!
Olet siis melkein yhtä kova mies kuin Luomuteurastaja Ketonen & Myllyrinne
"Mä vedän niitä tattiin paljaalla handulla" :D
Mieli tekis ittekin ilmoittautua tähän ketjuun, mutta ei taida pystyä. Nelisen puolen litran Sandelsia on alla ja pari tuossa vielä olis tähteellä. Ei taida riittää ketjun vaatimuksiin? Eiköhän tässä pelata pari änäri matsia ja laitetaan pää tyynyyn.
Vittu, Gillan. Coverdale pyyhkii Gillanilla lattiaa. Gillanin ääni on kimeä, naismainen, rajallinen. Coverdalen ääni on miehekäs, soinnikas, ilmaisuvoimainen.Hö. I'm a SPEED KING; ypo go to hear me sing.
Maailman ylivoimaisesti kovin laulaja EVER, ja maailman hienoin kitaristi EVER samassa paketissa. Mistreated.
Kumarran välittömästi Jääkaapilla ja jätän kertomatta pienet tarinat tänään tapaamastani ihanasta tytöstä ja sen lisäksi illanvietosta kaverin luona. Olut.
Täällähän on menoa kuin Kuopion torilla. Joten osallistutaan leikkiin, vaikka en nyt aio kuin viskipullon juoda.
Miksi muuten valitsit Kuopion torin? Ei kai täällä kuopiolaisia juuri ole muita kuin minä eli yksi? :)
Miä vaan spämmin, muut tuo sisällön.
Mut minkänäkönen oli tuo ihana tyttö? Oliks sillä sulonen otsatukka=?
Koska Kuopion torilla on aina kova meno ja sieltä saa Hanna Partasen lihapiirakoita.
Koska Kuopion torilla on aina kova meno ja sieltä saa Hanna Partasen lihapiirakoita.
Ei ollut otsatukkaa, luojan kiitos. Mutta kohtuullisen seksikkäästi oli pukeutunut, hyväkroppaisena piukat farkut ja pisteenä iin päälle Iltalehden lanseeraamat seksisaappaat jalassa. Jokerit landeerasi try-outin ja Iltalehti lanseerasi seksisaappaat.
Hätzän pyynnöstä hyppään itsekin KK-ketjuun.
Laitanpa jotain natsailtavaa: Vanhoja poikia viiksekkäitä
:|)
Edit: omistettu myös M. Powerille, Koirapojalle, Lenille ja Red Devilille :|)
Oliks tällä seksisaapasjumalattarella nimeä??
Hätzän pyynnöstä hyppään itsekin KK-ketjuun.
Laitanpa jotain natsailtavaa: Vanhoja poikia viiksekkäitä
:|)
Edit: omistettu myös M. Powerille, Koirapojalle, Lenille ja Red Devilille :|)
Kaunis kappale...mun viikset ei oo silti yhtään kauniimmat =)
No ei me kerrota, että oot alaikänen? :)