Kalsarikänniketju

• 5 305 663
  • 66 750

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
No niin se oli vitsi. En minä sinun maalia juuri uhkaa. Mutta saatan laittaa pari syöttöä. Ja sekin oli vitsi. Täytyy vain peliaamuna katsoa, mahdunko pelaavaan kokoonpanoon. Joku päivä saatan jallittaa sua vielä.

Ja mä otan tän suurena vittuiluna =) Olen huono, sitä ei tarvii pelätä...

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elä minua mene kiittämään vaan ketjumme ikonia. Chisu on hyvä.
Baddinki on hyvä. Ja Irwin. Suattaa olla että yhen tärräätän tuohon nuin nii. Se oli sitä surutonta nuoruus aikaa.

Hienoja miehiä. Tosin olisivat saattaneet viettää hieman liikaa aikaa tässä ketjussa. Syksyllä vietin päähänpistosta (ja siitä syystä, että mainitsin asiasta ääneen) pari kuukautta selvinpäin ja maanantaina alkaa jo "perinteeksi" muodostunut tipaton helmikuu. Joten haen lisää olutta kaapista ja soitan teille: Kummeli - Antakaa Määkin Huudan Määkin Olen Kännissä

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie oon ihan tööt. En jaksaaaaaaaaaa. Lemmy on Jumala.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hienoja miehiä. Tosin olisivat saattaneet viettää hieman liikaa aikaa tässä ketjussa. Syksyllä vietin päähänpistosta (ja siitä syystä, että mainitsin asiasta ääneen) pari kuukautta selvinpäin ja maanantaina alkaa jo "perinteeksi" muodostunut tipaton helmikuu. Joten haen lisää olutta kaapista ja soitan teille: Kummeli - Antakaa Määkin Huudan Määkin Olen Kännissä

No helvetin hyvin huudettu. Mulle sopii tuo myös. Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nickelbackia aina haukutaan että teinimusaa, paskaa hittipoppia, paskaa, ei kovaa..

so what trendipellet, kiinnosta vittuakaan. Ite tykkään joistain sen biiseistä

Nickelback - Burn It To the Ground

Itseasiassa kannattaa olla ylpeä juuri näistä joita "the todelliset arvostelijat" haukkuvat. Vituttaa kanssa sama asia. Pitäisi tykätä niistä tietyistä bändeistä mut jos ei iske niin ei.

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Avataanpas keskustelua tämänkin iltapäivän osalta. Onhan varmasti muitakin jo tuon rakkaan kuningas-alkoholin kimpussa.
Lepposaa päivää vietellessä. Hyvin syöty, saunottu pitemmän kaavan mukaan ja kuppikin maistuu hyvältä. Salmaria vois kiskasta tänään yhen pullon naamaan. + tietysti paljon muutakin.

Illalla tietenkin Urpoillaan. Toivottavasti ei kuitenkaan tässä ketjussa.. GO JYP GO!

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Samoja hommia. Aamulla piti käydä höntsäileen ja nyt sitten oluen parissa. Täällä odotellaan kuumeisesti Lukko - JYP ottelua jonka URHOtv onneksi välittää kotiini. Etenkin Pillun ensiesiintyminen kiinnostaa. Mutta, pidemmittä puheitta, kippis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy