Kalsarikänniketju

• 5 305 379
  • 66 750
onhan toi nikkelpläkkeli jotenkin ihan tarttuva ...kunnes näkee sen laulajan suoristetun tuulitunnelissa hiotun blondi kuontalon...

Saattaa olla että sorrun taas baariin, viimeks joku viisas siitä varotteli, ja oli eittämättä oikeessa. Mutta kyllä sitä sama virhe pitää tehdä vähintään 178 kertaa ennen kun urpompi uskoo.

vaikka tällä fiiliksellä RATM - Killing in the name

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Azul, miä tarjoon mitä vaan mikä kelpaa! Vaikka lähestymiskieltoa jos se oloa helpottaa!

Viddu, putosin ihan oikeasti. Täysin parasta. Muut tarjoo olkapäätä, niin Mielis iskee ja tarjoo, mitä vaan kelpaa. *antakaa anteeksi, että olen olemassa*-asenne on hienoa miehessä...

Vai että on vallalla harkinta-aika-jatkoaikalaisia? No, mie kyllä olen viihtynyt teidän molempien, Simon & Mielis, seurassa niin hyvin, että ikävähän se iskee, jos joku tippuu.. Kyllä ne Hämeenlinnan päättäjät tulee järkiinsä vielä.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Itse odotan vielä yhtä "damsell in distress"-viestiä jonka jälkeen joka ainoa KKK-ukko on mela pystyss' pelastamassa Azulia

jyp on hot ja viini on paskaa

No voi saatana!

Tämä kaikki tapahtui nopeasti ja täysin tahattomasti: samaan sessioon paljastin pakarani naapurin rouvalle, pilasin naapurisuhteet kenties lopullisesti ja todistin olevani huono näyttelemään selvää.

Nuoriso! Älkää menkö etupihallenne tupakille chapsit jalassa! Siitä ei seuraa mitään hyvää!

Suosikkijoukkue
HIFK
Tarjoa mieluummin potku päähän, livenä.
Tjaa. Vaikket mikään amatsooni ookkaan, vaan suorastaan optimaalisen kokoinen päähän potkittavaksi, ei tällä sedällä kinttu taida silti nousta niinkään korkealle. Jäykkyyttä ja kankeutta aivan väärissä paikoissa. Oho, sori. Liikaa infoa.
Mukavaa tää viikonloppunajuominen.
On! Melkein peittoaa arkitörpöttelyn.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tjaa. Vaikket mikään amatsooni ookkaan, vaan suorastaan optimaalisen kokoinen päähän potkittavaksi, ei tällä sedällä kinttu taida silti nousta niinkään korkealle. Jäykkyyttä ja kankeutta aivan väärissä paikoissa. Oho, sori. Liikaa infoa.

Meinasit vissiin, että niinkään matalalle? Voin helpottaa hommaa ja ottaa korkkarit jalasta, vajoan saman tien 9 senttiä alemmas.

No voi saatana!

Tämä kaikki tapahtui nopeasti ja täysin tahattomasti: samaan sessioon paljastin pakarani naapurin rouvalle, pilasin naapurisuhteet kenties lopullisesti ja todistin olevani huono näyttelemään selvää.

Nuoriso! Älkää menkö etupihallenne tupakille chapsit jalassa! Siitä ei seuraa mitään hyvää!

You just made my day, thx! ♥

Jäsen "Simon" on saanut tarvittavat koodit. Tunti, sitten räjähtää pankki.

Hey, apua, miksei mulle ole kerrottu mistään taaskaan mitään!

Suosikkijoukkue
HIFK
Meinasit vissiin, että niinkään matalalle? Voin helpottaa hommaa ja ottaa korkkarit jalasta, vajoan saman tien 9 senttiä alemmas.
Menehän muitta mutkitta maahan makoilemaan, muutoin monotus menee mönkään.
Hey, apua, miksei mulle ole kerrottu mistään taaskaan mitään!
Mä en tiiä, ehkä tää on joku poikarakkausjuttu.

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noh, nyt tänne sitten..

Kiekkopeli jäi yhden erän mittaiseksi. Aamulla lekuriin, olkapäärempalleko joudutaan? Toivottavasti ei.

Jägerpullo jäihin ja "hulluarokotiiliä" sekaan. Kylkeen olutta. Kait tää tästä, harmittaa. Onneks JYP voitti.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menehän muitta mutkitta maahan makoilemaan, muutoin monotus menee mönkään.

Ai noinko sä yleensäkin saat naiset selälleen?

Mä en tiiä, ehkä tää on joku poikarakkausjuttu.

Oi, poikarakkaus on just hienoa. Kai muuten sä olet nähnyt mun IFK-kansion poikarakkauskuvat?

Tai okei, on siellä tyttörakkauttakin, mutta kuka niistä piittaa, vanhaa ja väsynyttä kuin edellisviikon krapula.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännitys kasvaa - tapahtuuko jotain niinkin radikaalia että saadaan itse Pena mukaan keskusteluun?

Olen kaikin puolin ihan väärässä ketjussa mut loistavaa settiä täällä. Ensin kiroileva siili "räjäyttää" pankin ja sen jälkeen marssii The Pena paikalle ja ottaa
tilanteen haltuun..
Nyt on tää päivä pelastettu, paskasta alusta huolimatta.
Kiitos poijjaat ;)

Suosikkijoukkue
HIFK
Ai noinko sä yleensäkin saat naiset selälleen?
Konstit on monet. Epäonnistua voi niin monella tavalla, olishan se tylsää mokata aina saman kaavan mukaan. Yleensä nainen menee selälleen meikäläisen edessä vaan silloin, kun se a) nauraa kippurassa, b) menee tajuttomaksi tai c) menee hengettömäksi. Enkä tarkoita hengettömällä sellaista, mitä esim. IFK esittää kaukalossa, vaan sitä toista.

Oi, poikarakkaus on just hienoa. Kai muuten sä olet nähnyt mun IFK-kansion poikarakkauskuvat?

Tai okei, on siellä tyttörakkauttakin, mutta kuka niistä piittaa, vanhaa ja väsynyttä kuin edellisviikon krapula.
Pakko myöntää, että kyseistä kansiota on tullut kuikuiltua jonnin verran, mutten ole lainkaan vakuuttunut poikarakkauden hienoudesta. Sitä en paljasta, kiihotuinko. Sen sijaan tytsyrakkaus oli jo virkistävämpää materiaalia.

Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Lottokierros, ei taaskaan seitsemää oikein...

Tein paluun. Lynkatkaa jos haluan, nyt homma jatkuu turvallisesti pitkissä kalsareissa ja villasukissa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ja ihan oikeesti, ei tää ole mun mesta ;)
Mikseimiksei? Totta kai on! Jos jossain, niin täällä ei tartte miettiä... öö... oikeestaan yhtään mitään. Viestien taso on luokkaa tasoton, joten mukaan mahtuu. Vaikka onhan täällä perinteisesti naisia karsastettu. Yksikään kaksikiveksinen ei korvaansa lotkauta, kun joku naaraskerttu koittaa soittaa poskeaan kalsaroinnin merkeissä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konstit on monet. Epäonnistua voi niin monella tavalla, olishan se tylsää mokata aina saman kaavan mukaan.

Tällä et mogaa: "Neiti hei, haiseeko tämä nenäliina teidänkin mielestänne kloroformilta?"

Yritä edes! Harmittaa tää olokapää, ku tää on vähän niinku kipee! Puudutus toimii vielä. - Jossain vaiheessa! :D

Mä kohottelen jo, eksä nää? ;)

Noh, on se vähän jo auki. Mutta uhosin täällä viime vuoden puolella etten tähän ketjuun enää kirjoittele niin siksi tuo "alkulässytys".

Se oli viime vuonna se, uusi vuosi ja uudet kujeet ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy