Kalsarikänniketju

  • 5 218 516
  • 66 665

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sen verran on kovat noi näytöt edellisestä matsista, että joutuisit maksupuolelle. [huh tähänkö ne tulee jos on jotain hurjia vedonlyöntejä]?

Unen näit =P

Mun näytöt ne vasta kovat onkin. Etenkin Turusta, kun kesken toimitsemisen innostuin imeskelemään kymmenvuotiasta ja huutelemaan ohjeita, kun koutsi keskittyi valokuvien ottamiseen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Unen näit =P

Mun näytöt ne vasta kovat onkin. Etenkin Turusta, kun kesken toimitsemisen innostuin imeskelemään kymmenvuotiasta ja huutelemaan ohjeita, kun koutsi keskittyi valokuvien ottamiseen.

Kieltämättä kovat on saavutukset. Jos 4+3 ei riitä, niin täytyy yrittää sitten rimpuilla muiden mukana.Mutta vielä mä näytän.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt mentiin jo vituralleen tuossakin. Azulhan oli erittäin tärkeässä tehtävässä JWC:ssä viime vuonna ja tehnee saman myös tänä vuonna. Alan melkein tunteilla, mutta täytyy sanoa erittäin suuri kiitos kaikille heille, jotka teki JWC:n mahdolliseksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kieltämättä kovat on saavutukset. Jos 4+3 ei riitä, niin täytyy yrittää sitten rimpuilla muiden mukana.Mutta vielä mä näytän.

Onneksi olemme samassa joukkueessa, jäisi pinnat tekemättä...

Viimeisen iltavuoron jälkeen täytyy ottaa muutama olut ja ehkä Jaloviina sekä erä pokeria.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onneksi olemme samassa joukkueessa, jäisi pinnat tekemättä...

Viimeisen iltavuoron jälkeen täytyy ottaa muutama olut ja ehkä Jaloviina sekä erä pokeria.

No kun oma maalivahti alkaa kettuilemaan, niin ehkä siinä joutuu muutaman kohtuullisen terävän ranteen upottamaan.

Luonnollisesti sinne toiseen päähän.

Edit. Kieltämättä, olet hyvin onnekas.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Älkäähän nukahtako! Nykäskylä alkaa jo huolestua.

Täällä kukaan mitään nuku. Innostuin vain yösyöpöttelemään ja piti järjestää nenän eteen pihvi sekä avokado.

Nyt mentiin jo vituralleen tuossakin. Azulhan oli erittäin tärkeässä tehtävässä JWC:ssä viime vuonna ja tehnee saman myös tänä vuonna. Alan melkein tunteilla, mutta täytyy sanoa erittäin suuri kiitos kaikille heille, jotka teki JWC:n mahdolliseksi.

Ensi kuussa sitten uusiksi =)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
TosiFani on loistava maalivahti, mutta en tiedä millainen mahdollisuus on järjestää Ilmeisesti sitten JWC:n yheydessä kisaa, mutta kyllä minä aika monta rankkaria laitan TosiFanille. Lähes tulkoon reikäjuustoo.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TosiFani on loistava maalivahti, mutta en tiedä millainen mahdollisuus on järjestää Ilmeisesti sitten JWC:n yheydessä kisaa, mutta kyllä minä aika monta rankkaria laitan TosiFanille. Lähes tulkoon reikäjuustoo.

Voin muuten sanoa, että jos neljä teet kymmenestä, Jallu pullon sinulle ostan.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
TosiFani on loistava maalivahti, mutta en tiedä millainen mahdollisuus on järjestää Ilmeisesti sitten JWC:n yheydessä kisaa, mutta kyllä minä aika monta rankkaria laitan TosiFanille. Lähes tulkoon reikäjuustoo.

Onneks vastustajan veskari päästää koska mä ja nokkis meinattiin pitää maali puhtaana ;)

ja kkk ketjuun asiaakin...viiniä...naisellisesti ja monta pulloo...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös