Motivointi, motivointia...
Aika hyvää tämä Jallu näin tauon jälkeen.
Minä olen olut. Niin sanottiin motivointiharjoituksissa. Minä pari kaappia taidan laittaa vaikka siellä vastustajalla olis Noronen maalissa.
Motivointi, motivointia...
Aika hyvää tämä Jallu näin tauon jälkeen.
Älkäähän nukahtako! Nykäskylä alkaa jo huolestua.
Nyt mentiin jo vituralleen tuossakin. Azulhan oli erittäin tärkeässä tehtävässä JWC:ssä viime vuonna ja tehnee saman myös tänä vuonna. Alan melkein tunteilla, mutta täytyy sanoa erittäin suuri kiitos kaikille heille, jotka teki JWC:n mahdolliseksi.
Minä olen olut. Niin sanottiin motivointiharjoituksissa. Minä pari kaappia taidan laittaa vaikka siellä vastustajalla olis Noronen maalissa.
Minä olen olut.
TosiFani on loistava maalivahti, mutta en tiedä millainen mahdollisuus on järjestää Ilmeisesti sitten JWC:n yheydessä kisaa, mutta kyllä minä aika monta rankkaria laitan TosiFanille. Lähes tulkoon reikäjuustoo.
Jotenki ihanaa ku Azul on täällä kans mukana!!
Mä kyl pidän kans sitä tosi fantsuna tai silleen.
Voin muuten sanoa, että jos neljä teet kymmenestä, Jallu pullon sinulle ostan.
On kyllä. Kai sä Mielis oot Jatkoaika Winter Classicissä HC Andersenin puolella?
Oon tottakai! Pelaaks Azul silläpuolen?
Oon tottakai! Pelaaks Azul silläpuolen?
4/10? Haluatko nostaa panoksia, kun niin varma olet?
TosiFani on loistava maalivahti, mutta en tiedä millainen mahdollisuus on järjestää Ilmeisesti sitten JWC:n yheydessä kisaa, mutta kyllä minä aika monta rankkaria laitan TosiFanille. Lähes tulkoon reikäjuustoo.
Jotenki ihanaa ku Azul on täällä kans mukana!!
Azul taitaa olla puolueeton, mutta luulen että hänkin tykkää enemmän lukea H.C. Andersen satuja.
En, koska en harrasta uhkapeliä. Minulla on perusteet tuohon suhteeseen, siksi pysytään näissä. Jallu on hyvää ja pokerikin sujuu...
Minäkin sinua ♥
Mitäs muuten Jossulle kuuluu? =)
En, koska en harrasta uhkapeliä. Minulla on perusteet tuohon suhteeseen, siksi pysytään näissä. Jallu on hyvää ja pokerikin sujuu...
Ok. Ymmärrän toki :) Eli minä voitan, jos teen 40% maaleja?
No mutta eikös toi Ässäin kannattaminen ole vähän niinkö uhkapeliä?
Lukon kannattaminen on, kuin rakastelisi kaunista naista: Odotukset on kovat, mutta lopputulos on pelkkää paskaa.
(Enny jaksanu keksii parempaa)
Kun on Ässä sydän, se kulkee mukana ja kestää koko elämän...
Onko meillä veto kiinni?
Voi Jossullehan kuuluu oikein hyvää, saadaan lapsi tossa piakkoin ja senjälkeen onnellinen yhteiselo aina hamaan loppuun asti kuuluu :D
Tai sitte ei, mut ajatus on pääasia!