I enjoy my whisky, like I enjoy my women...
Azul lupasi jo kantaa whiskeytä päivät pääksytysten, niin kovin suurta tulee helmikuun puolen välin jälkeen.
I enjoy my whisky, like I enjoy my women...
Momentery Lapse of ...-levyllä, ainakin kun äsken kuuntelin, mutta lienee jonkinlainen kompa, kun en tajuu.
No, mutta tervetuloa vaan arvon HJL tälle palstalle. Sana on vapaa, mutta ajoittain hieman rajoitettu. Saa vaan puhua IFK:n menestyskulusta.
Saa vaan puhua IFK:n menestyskulusta.
-S- perkele. enää 8 jäljellä. Mitä sä aiot tehdä loppuillan?
Saunoa. ja funtsia miks ei tunnukkaan niin paskalta ku pitäis.. ja juoda näitä keittoja mieluumin ku laskee..
HAH. Vittu. Sainpas duunit tehtyä. Kello on jo sen verran, että uskaltaako tässä vielä alkaa kalsaroimaan.
HAH. Vittu. Sainpas duunit tehtyä. Kello on jo sen verran, että uskaltaako tässä vielä alkaa kalsaroimaan.
Hyvät yön jatkot kaikille!! Nimimerkki HJL siirtyy kuorsaavan vaimonsa viereen ja yrittää saada UNTA.
Helposti. Kalsaroida voi vaikka aamukahdeksalta, jos munaskuissa siltä tuntuu.
Olisikohan tämä hyvä aika ottaa soittokierros IFK-porukalle, että kuka lähtisi mun kanssa syömään huomenna (okei, tänään) ennen reissua?
Olisikohan tämä hyvä aika ottaa soittokierros IFK-porukalle, että kuka lähtisi mun kanssa syömään huomenna (okei, tänään) ennen reissua?
Voisiko sitä soveltaa tähän?Norjassa on paikkakunta nimeltä Å.
Nyt olisi hyvä aika kertoa, että tiuke on se jolle tulee ne ylimääräiset syöttöpisteet. Tiuke on aina se joka on laukoo kuin tykin suusta ja jakelee nerokkaita syöttöjä. Tiuke laittaa sen nätin lätyn pakin mailan yli ja (Aaltonen) lyö tyhjiin. :)
Kai se on pakko, ei siis lähteä syömään sun kanssa huomenna, vaikka sekin kävisi, eikun siis, höh, totanoin, taidan ottaa olutta.
Juon olutta. Kiitos.
Onkohan arvon Aazuli koskaan ollut edes noin aikaisin hereillä?
Kyllä tässä nyt vähintään jotain lahjuksia vaaditaan. Ja luonnossa maksaminen EI sitten ole vaihtoehto. Rahaa tai hyvää viskiä tiskiin, niin voidaan neuvotella.
Sen verran on kovat noi näytöt edellisestä matsista, että joutuisit maksupuolelle. [huh tähänkö ne tulee jos on jotain hurjia vedonlyöntejä]?
Unen näit =P
Mun näytöt ne vasta kovat onkin. Etenkin Turusta, kun kesken toimitsemisen innostuin imeskelemään kymmenvuotiasta ja huutelemaan ohjeita, kun koutsi keskittyi valokuvien ottamiseen.
Kieltämättä kovat on saavutukset. Jos 4+3 ei riitä, niin täytyy yrittää sitten rimpuilla muiden mukana.Mutta vielä mä näytän.
Onneksi olemme samassa joukkueessa, jäisi pinnat tekemättä...
Viimeisen iltavuoron jälkeen täytyy ottaa muutama olut ja ehkä Jaloviina sekä erä pokeria.
No kun oma maalivahti alkaa kettuilemaan, niin ehkä siinä joutuu muutaman kohtuullisen terävän ranteen upottamaan.
Luonnollisesti sinne toiseen päähän.