0,5 L kossupullo siis lyöty lukkoon?
Kai kossuakin myydään 0,75l?
0,5 L kossupullo siis lyöty lukkoon?
Ongelma ratkaistu: join valkkarin, ja nyt nukkumaan.
Kauniita unia mussukat ♥
Nyt on tiuke ja TosiFani sen verran kiihkeässä taistelussa ettei taida onnistua. Itse yritin pari kertaa edellisellä sivulla :) Mut mukava huomata et hereillä vielä porukkaa.
Kai kossuakin myydään 0,75l?
Mistä me lyödään veto? 4/10, mutta et voi alittaa aiempia panoksia..
Eli jos sinä teet neljä maalia kymmenestä rankkarista, voitat 0,75l kossupullon.
Eli jos sinä teet neljä maalia kymmenestä rankkarista, voitat 0,75l kossupullon.
Jos upotan 4 / 10 rankkarista, voitain siis kossua?
Nyt nukkumaan ja luet aamulla yksityiskohdat.
Pöh ja paskat. Ilta vasta nuori :) Laittakaahan jotain musiikkia tulemaan.Nyt nukkumaan
Pöh ja paskat. Ilta vasta nuori :) Laittakaahan jotain musiikkia tulemaan.
4/10 hei jätkät.. 4/10 jees!
Alakerran sekopäät sai hiljentymään ainoastaan soittamalla kytille. Putkaan vaan ja rauha tähänkin taloon.
Kehotus koski Tiukea, täällä turnaus jatkuu edellen.
Elä mee solvaamaan minun joukkuekavereita. Hyvin kyllä yrität muutakin.
Pöh ja paskat. Ilta vasta nuori :) Laittakaahan jotain musiikkia tulemaan.
Mitäs mä nyt yritän muutakin? Olvia tähän aikaan aamusta. Päivällä jatketaan ja alotetaan uutta nousua. Onneks JYPin peli aamupalaks.
En tiiä uppooko mut parasta UG:tä mitä tiedän
AIC-Would
Mutta mukava ManU kavereita nähdä.
Ei perkele! Luit sit "suosikkijoukkueeni" :) Alice In Chains on parasta mitä maailma on ikinä meille tarjonnut ja tämä biisi bändin paras. Sietääkin kuolla erakko-nistinä jos tällaisessa kappaleessa laullaa. Täydellistä! No oli vähän kovat sanat tuohon loppuun R.I.P Layne Staley.
Miksi saan olla jokaisella sivulla ensimmäisenä? Viimeinen virhe minkä voi tehdä.
Aika vaikeeta on ollu viime aikoina, mutta eiköhän me nousta vielä täältä! Glory Glory Man United The Best Team Ever
Oot niin karismaattinen? :) Tai sitten pari edellistä sivua meni TosiFanin kanssa kiistellessä ja vaan satuit olemaan ekana. Tuliko siihen kiistaan jo loppu? Ite jo tarjosin viinapulloa mukaan pari sivua sitten.