Kalsarikänniketju

  • 5 221 933
  • 66 665

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
No Ted my man! Löytyihän sieltä toinenkin pimeän yön tallaaja. Mitenkäs herran uusi vuosi on nyt alkanut? Onko tulossa parempi vuosi, kuin edellinen? Itse tässä naukkailen vielä viimeisiä oluita tuolta keissistä. Oli kyllä helvetin hauskat uudenvuoden pippalot. Oli hyvää seuraa, hyvää juomaa ja hyvää ruokaa. Mitä enempää voi partyiltä vaatia?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No Ted my man! Löytyihän sieltä toinenkin pimeän yön tallaaja. Mitenkäs herran uusi vuosi on nyt alkanut? Onko tulossa parempi vuosi, kuin edellinen?
Jaa-a. Vaikea sanoa. Edellinen vuosi päättyi mm. parisuhteen päättymiseen, muuttoon Helsinkiin, valmistumiseen ammattiin ja sitä kautta työttömyyteen, heh. Kovat on odotukset ja vaatimukset pojalla tässä tämän tulevan vuoden osalta. Nimenomaan odotan, että aktivoidun asioissa joissa olen mielestäni lahjakkain, eli visuaalinen puoli, kuvaa pitäisi alkaa syntyä. No hitot noista. Nyt otetaan lekaa ja kuunnellaan musaa, tällä hetkellä Amorphis vuorossa ja mikäs kiire tässä nukkumaankaan on. Kun ei ole minnekään meneminen huomenna.

Eli muutaman oluen verran varmaan roikutaan ainakin mm. Jatkoajassa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
No perkules. Ei siis ainakaan ole vaikeaa parantaa viimevuodesta. Itse olen nyt ensimmäistä kertaa koko elämässäni työtön/lomautettu. Töitä olen hakenut heti lomautuksen alusta lähtien mutta vitut täällä Turussa mitään ole tarjolla ja jos onkin niin tuntuu, että samantien on jotain 1000 hakijaa samalle paikalle. Itse kuuntelen tällähetkellä laadukasta progea. Rush - The enemy within!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Proge on aina hyvä vastaus joka tilanteeseen, pitää mielen vireänä ja olon jouheana.

Jos tässä oli joku järki, niin huikatkaa, itse en tajua mistään enää mitään. PMMP:n keikalla oli sen verran hulppea meno ja ihania naisperseitä lähellä omaa vartaloa, että vähemmästäkin rehellinen sinkku sekoaa.

Perkele. Lisää olutta.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
No minä taas en tajua PMMP:tä. Ihan hirveää paskaa minun mielestä joka ikinen biisi mutta jos sieltä kerran pillua saisi niin pitääpä mennä katsomaan. Mutta mikäs Tediseni oikein oli, kun et kerran tarttunut tilaisuuteen ja ottanut sieltä jonkun itseäsi yli 10 vuotta nuoremman stirbun mukaan kämpille ja hieman opettanut hydrauliikan perusteita?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta mikäs Tediseni oikein oli, kun et kerran tarttunut tilaisuuteen ja ottanut sieltä jonkun itseäsi yli 10 vuotta nuoremman stirbun mukaan kämpille ja hieman opettanut hydrauliikan perusteita?
Tätä dilemmaa ratkon edelleen täällä omissa oloissani pää pyörällä. No, joo en iästä tiedä, mutta aikamoisella haarukalla tuntuu lihaa olevan. Joka tapauksessa, kyllä tuon bändin keikoilla on melkoinen arsenaali suomalaista naismateriaalia liikenteessä, joten vähätellä ei sovi. Apajat.

No, mutta mitäs noista. Toisella kertaa parempi tuuri ja enemmän pelisilmää. Ei tämä elämä tähän lopu, korkeintaan sydäri vähän tahdittaa menoa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Alkoholia ei ole tullu nautittua yli viiteen tuntiin, mutta kalsarit on jalassa ja humalassa olen. Täytyy ettiä kauppa joka on näin pyhänä auki ja tehdä keiton puutteelle jottain, on meinaan vähän saatananmoinen morkkis/ ja vituttaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitäs tässä nyt sitten tekisi, ellei ottaisi vähän höntöntönttöä. Päivä meni löhöillessä ja syödessä, nyt jaksaa juoda. Musiikkia ei ole tarjolla vielä; penskat tuossa mellastaa joten mitään ei kuulisi kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saunanlämmitystarpeiksi vähän hiivaa kitusiin. Tipatonta tammikuuta ei tänä vuonna kannata vielä aloittaa, katotaan sitten kevväämmällä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mua huvita taas yhtään mikään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Uusi vuosi kun meni baareissa riekkumiseksi, niin viinaksia jäi reippaasti yli pienistä jatkoista huolimatta. Totesin sitä paitsi selväpäisenä olemisen turhan riskialttiiksi touhuksi kun haavoitin sormeni kenkää jalkaan laittaessa(!), joten päätin lopulta olla viettämättä tipatonta tammikuuta. Eihän tuonne jääkaappiin edes mahdu ruokaa, ellei sitä vähän tyhjennä ensin..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ihmettelee rangaistuskriteereitä. Nytkin KK-Ketju ollut rauhassa jo monta minuuttia, eikä kenellekkään ole annettu siitä syystä kenkää tältä palstalta. Pitäis joku roti olla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jaa, ei sentään.

Juu ei. Hengessä kovastikkin mukana, mutta pitää etsiä tässä samalla kuntoiluvälinettä ja mikäpä sen mukavampaa, kuin pikkusen maistella samalla.

Hienoja kuvia muuten prätkistä tuolla FB:ssä, kun laittaa hakuun esimerkiksi bandidos tai sen toisen kerhon...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nähtäänkö Evil siis Koskikadulla huomenna? Kävin muuten toissapäivänä siellä.

Synkeähkösti alkaa tämä vuosi, isäukko pötköttää sairaalan hiljaisessa huoneessa odottelemassa lähtöselvitystä ja minä entisessä huoneessani odottelemassa milloin puhelin soi. Äiti on sekaisin kuin seinäkello, ilman mitään kemiallisia lisäaineita. Alkaisi jo riittää tämä, rehellisesti sanoen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nähtäänkö Evil siis Koskikadulla huomenna? Kävin muuten toissapäivänä siellä.

Synkeähkösti alkaa tämä vuosi, isäukko pötköttää sairaalan hiljaisessa huoneessa odottelemassa lähtöselvitystä ja minä entisessä huoneessani odottelemassa milloin puhelin soi. Äiti on sekaisin kuin seinäkello, ilman mitään kemiallisia lisäaineita. Alkaisi jo riittää tämä, rehellisesti sanoen.
Siellähän sitä pitäisi käydä juu. Saas nähdä pääseekö ylös ja ulos ennen iltaa, tosin...

Keljua kertomaa tuo vanhempiesi tilanne. Toivottavasti helpottaa pian, tavalla tai toisella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös