...onhan mulla olutta, sauna, miniläppäri ja edge, ja ...
Kaikkea, paitsi hereillä olevaa seuraa. Mepä täällä tarjotaan sitä, ihan tuon pearlin jamin kanssa. Kelpaa, tai ei.
J
...onhan mulla olutta, sauna, miniläppäri ja edge, ja ...
En tiedä varmaksi, mutta vastataan Alla koivupuun.
Movetron lauloi Alla Vaahterapuun ja islamilaiset lauloi Allah vaahterapuun
Mites Allah Pugatsova sopii tähän yhtälöön?Movetron lauloi Alla Vaahterapuun ja islamilaiset lauloi Allah vaahterapuun
Mites Allah Pugatsova sopii tähän yhtälöön?
d2uce kirjoitti:Korjaa toki jos olen väärässä, mutta käsittääkseni Alla vaahterapuun on Aikakoneen kappale.
Aaaa, se selittää. Älä vaan mene yksityiskohtiin.Pugatsova miksasi Nanne Dahlmanin tennismailan
Kaikkea, paitsi hereillä olevaa seuraa. Mepä täällä tarjotaan sitä, ihan tuon pearlin jamin kanssa. Kelpaa, tai ei.
Pugatsova miksasi Nanne Dahlmanin tennismailan
Owl's may not be what they seem
Pitäisiköhän perustaa sekakäyttöketju ihan erikseen.Coco Jambo Ilvekseen.
No jos vaikka saunaan ja lisää juomaa.
Pitäisiköhän perustaa sekakäyttöketju ihan erikseen.
Hienoja, kauniita ja viisaita sanoja palstaveljeltä. Olkoon löylyt taipuisia ja lempeitä, oluet vilvoittavia ja raikkaita, kuten muovimukilliset konsanaan Nordiksella!
Jethroillaas pikkuisen...
Kiitos. Nyt mennään, kun yö etenee, vielä syvemmälle kauneuteen eikä silti tössähdetä siirappiin. David Sylvian - The Scent of Magnolia.on parhautta, kauneutta ja hienoutta, vaikka paha oletkin. Biisivalinta oli siltikin hyvä.
..on ikää jo 25 vuotta. Tästä se alamäki alkaa.
Kävin vielä tylsyyksissäni ja ilmeisesti jonkinlaisessa mielenhäiriössä heittäytymässä hankeen suoraan saunasta.
Evilille 1,5 pallukkaa.
Evilille 1,5 pallukkaa.
Just kouraisin äsken ja tuntui olevan täydet 2 pallukkaa tallella.Onko Evilillä nyt sitten niinq 2 pallukkaa? = mies?