Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 689
  • 66 778

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mistä voit päätellä olevasi humalassa..

Naapurin autotallin ovet on auki, kuin Tapolan polkkatukka ja tajuat, että joku huutaa, että mihinkäs nyt on niin pirun kiire taas, muka?

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naapurin autotallin ovet on auki, kuin Tapolan polkkatukka ja tajuat, että joku huutaa, että mihinkäs nyt on niin pirun kiire taas, muka?

Nyt meni vähän ohi, mutta jos näin kävisi, niin olisin epäilemättä saatanan humalassa.

Alkaa mennä hermot tähän pätkivään mobiilipaskaan.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
mutta saas nähdä, että mitä se Jortsu taikoo. Taikonee ainakin vielä krapuloita.

Nyt kun tuli hurreilta snadisti kuonoon, niin olisipa lystiä olla hetikohtapian kun pelit on ohi lentoa vastassa. Olisiko kengät jalassa, vai jäikö makkaraperunat haaveeksi?

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt kun tuli hurreilta snadisti kuonoon, niin olisipa lystiä olla hetikohtapian kun pelit on ohi lentoa vastassa. Olisiko kengät jalassa, vai jäikö makkaraperunat haaveeksi?
Jotain oli puhetta, että Jortsulla olisi hirveä kiire 7.1. Jokerit-Pelicans -peliin, kenties osa ottelusta jää Jortsulta näkemättä. Saas nähdä, että tuleeko Jortsu hallille omalla kyydillä vai tuoko Masa. Se olisikin hienoa nähdä Jortsu nähdä kännipäissä ohjastamassa Jokereita (tai ei ehkä sittenkään).

Pokerissa vastustajat osuvat 2- tai 3-outtisiin rivereihin. Se harmittaa, kun 2-outtisen riverin todennäköisyys on 4% ja 3-outtisen 6%. Sitten kun kahdessa peräkkäisessä turnauksessa käy 2- tai 3-outtinen river, niin ei ole paljoa tehtävissä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt kun on sopivasti tasavuosikymmen tuhannenvaihdosta, niin laitetaas Killing Joke - Millennium.

Siihen se kauneus loppui.

Vaimoissa normaalia on myös oikeassa oleminen, riippumatta siitä onko sille faktisia perusteita.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa juttelin juristille, mutta sano, että se on ihan normaalia käytöstä vaimoissa. Tyhjäkäynnin lisäksi.

No ajattelinkin jo hommata "vahingossa" nukkumapaikan tosta viereisestä sängystä, kun nettiyhteyden lisäksi toi muijakin nikottelee.

Tiedoksi vielä, että ulkona on kylmä ja saunassa on kuuma.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minua kiinnostaa enemmän se, muistaako Virmanen ottaa ne vara-vara-kengät sille mukaan.
Hyvä heitto! Eiköhän Jortsu itse muista ottaa ne varakenkien varakengät mukaan tai muussa tapauksessa Jortsu joutuu itse selittämään koko asian medialle.

Mitäs muuta? Pokeria pelaan vielä ja kai tässä voisi mennä nukkumaankin ennen kello 9.00, jos turnaukset vain loppuvat ennen sitä.

Ai niin, nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuominen. Ei voi oikein hirveästi enempää juoda, kun pitää mennä töihin noin 20h päästä.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Uuttavuotta saatana! Sain jo tänä vuonna piNppiäkin eli vuosi on alkanut hyvin!

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin, nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuominen. Ei voi oikein hirveästi enempää juoda, kun pitää mennä töihin noin 20h päästä.

Työt, ah mikä ihana tekosyy lopettaa juominen. :)

Mun pitää kanssa vissiin lopettaa yksin saunominen, kun alkaa vesi loppumaan, ja putket on jäässä, joten sitä pitäisi kantaa lisää kaivosta ihan manuaalisesti. No can do.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yksinkö mä täällä itsekseni juttelen? No mä olenkin vielä nuori kolli elämäni kunnossa ja te olette tuollaisia vanhoja partoja, jotka väsyvät, kun meno vasta alkaa. Humalassa olen ollut jo kohta 12 tuntia mutta edelleen menohaluja olisi. Harmi vaan, että yksin himassa ei kovin hurjia bileitä saa aikaan.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä istutaan töllönä ja olutta tekee mieli. Voisi käydä korkkaamassa, tuskin vastustetaan. Muutenkaan kun ei ole mistään vastuussa kellekään, eli hittojakos siitä ja tästäkään.

Olutta kohti siis vie tie.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Työt, ah mikä ihana tekosyy lopettaa juominen. :)

Mun pitää kanssa vissiin lopettaa yksin saunominen, kun alkaa vesi loppumaan, ja putket on jäässä, joten sitä pitäisi kantaa lisää kaivosta ihan manuaalisesti. No can do.
No mutta kun tarvitsee autoa työntekoon, niin sen takia pitää lopettaa juominen.

Tietysti voisi aina soittaa työterveyshuoltoon, että on sairastunut flunssaan ja ne siellä työterveydessä neuvoisivat juomaan paljon nestettä, mutta minä en ole sellainen mies, joka soittaa työterveyteen tuollaisen asian takia, varsinkin kun se on valetta.

Mutta ryypätkää te, jotka pystytte, niin paljon kuin sielu sietää ja vähän enemmänkin. Minä kadehdin teitä.

Minä ryyppään sitten lomalla 8.-18.1.2010 teidänkin edestä (ja takaa).

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
No Ted my man! Löytyihän sieltä toinenkin pimeän yön tallaaja. Mitenkäs herran uusi vuosi on nyt alkanut? Onko tulossa parempi vuosi, kuin edellinen? Itse tässä naukkailen vielä viimeisiä oluita tuolta keissistä. Oli kyllä helvetin hauskat uudenvuoden pippalot. Oli hyvää seuraa, hyvää juomaa ja hyvää ruokaa. Mitä enempää voi partyiltä vaatia?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No Ted my man! Löytyihän sieltä toinenkin pimeän yön tallaaja. Mitenkäs herran uusi vuosi on nyt alkanut? Onko tulossa parempi vuosi, kuin edellinen?
Jaa-a. Vaikea sanoa. Edellinen vuosi päättyi mm. parisuhteen päättymiseen, muuttoon Helsinkiin, valmistumiseen ammattiin ja sitä kautta työttömyyteen, heh. Kovat on odotukset ja vaatimukset pojalla tässä tämän tulevan vuoden osalta. Nimenomaan odotan, että aktivoidun asioissa joissa olen mielestäni lahjakkain, eli visuaalinen puoli, kuvaa pitäisi alkaa syntyä. No hitot noista. Nyt otetaan lekaa ja kuunnellaan musaa, tällä hetkellä Amorphis vuorossa ja mikäs kiire tässä nukkumaankaan on. Kun ei ole minnekään meneminen huomenna.

Eli muutaman oluen verran varmaan roikutaan ainakin mm. Jatkoajassa.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
No perkules. Ei siis ainakaan ole vaikeaa parantaa viimevuodesta. Itse olen nyt ensimmäistä kertaa koko elämässäni työtön/lomautettu. Töitä olen hakenut heti lomautuksen alusta lähtien mutta vitut täällä Turussa mitään ole tarjolla ja jos onkin niin tuntuu, että samantien on jotain 1000 hakijaa samalle paikalle. Itse kuuntelen tällähetkellä laadukasta progea. Rush - The enemy within!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Proge on aina hyvä vastaus joka tilanteeseen, pitää mielen vireänä ja olon jouheana.

Jos tässä oli joku järki, niin huikatkaa, itse en tajua mistään enää mitään. PMMP:n keikalla oli sen verran hulppea meno ja ihania naisperseitä lähellä omaa vartaloa, että vähemmästäkin rehellinen sinkku sekoaa.

Perkele. Lisää olutta.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
No minä taas en tajua PMMP:tä. Ihan hirveää paskaa minun mielestä joka ikinen biisi mutta jos sieltä kerran pillua saisi niin pitääpä mennä katsomaan. Mutta mikäs Tediseni oikein oli, kun et kerran tarttunut tilaisuuteen ja ottanut sieltä jonkun itseäsi yli 10 vuotta nuoremman stirbun mukaan kämpille ja hieman opettanut hydrauliikan perusteita?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta mikäs Tediseni oikein oli, kun et kerran tarttunut tilaisuuteen ja ottanut sieltä jonkun itseäsi yli 10 vuotta nuoremman stirbun mukaan kämpille ja hieman opettanut hydrauliikan perusteita?
Tätä dilemmaa ratkon edelleen täällä omissa oloissani pää pyörällä. No, joo en iästä tiedä, mutta aikamoisella haarukalla tuntuu lihaa olevan. Joka tapauksessa, kyllä tuon bändin keikoilla on melkoinen arsenaali suomalaista naismateriaalia liikenteessä, joten vähätellä ei sovi. Apajat.

No, mutta mitäs noista. Toisella kertaa parempi tuuri ja enemmän pelisilmää. Ei tämä elämä tähän lopu, korkeintaan sydäri vähän tahdittaa menoa.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Alkoholia ei ole tullu nautittua yli viiteen tuntiin, mutta kalsarit on jalassa ja humalassa olen. Täytyy ettiä kauppa joka on näin pyhänä auki ja tehdä keiton puutteelle jottain, on meinaan vähän saatananmoinen morkkis/ ja vituttaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy