Mistä voit päätellä olevasi humalassa..
Naapurin autotallin ovet on auki, kuin Tapolan polkkatukka ja tajuat, että joku huutaa, että mihinkäs nyt on niin pirun kiire taas, muka?
Mistä voit päätellä olevasi humalassa..
Heräät oksennusta suussa, muttet voi olla varma onko se omaasi.Mistä voit päätellä olevasi humalassa..
Näyttäisi ainakin haluavan Suomeen takaisin mahdollisimman pian.saas nähdä, että mitä se Jortsu taikoo. Taikonee ainakin vielä krapuloita.
Naapurin autotallin ovet on auki, kuin Tapolan polkkatukka ja tajuat, että joku huutaa, että mihinkäs nyt on niin pirun kiire taas, muka?
- - -
mutta saas nähdä, että mitä se Jortsu taikoo. Taikonee ainakin vielä krapuloita.
Alkaa mennä hermot tähän pätkivään mobiilipaskaan.
Jotain oli puhetta, että Jortsulla olisi hirveä kiire 7.1. Jokerit-Pelicans -peliin, kenties osa ottelusta jää Jortsulta näkemättä. Saas nähdä, että tuleeko Jortsu hallille omalla kyydillä vai tuoko Masa. Se olisikin hienoa nähdä Jortsu nähdä kännipäissä ohjastamassa Jokereita (tai ei ehkä sittenkään).Nyt kun tuli hurreilta snadisti kuonoon, niin olisipa lystiä olla hetikohtapian kun pelit on ohi lentoa vastassa. Olisiko kengät jalassa, vai jäikö makkaraperunat haaveeksi?
- - -
Saas nähdä, että tuleeko Jortsu hallille omalla kyydillä vai tuoko Masa. - - -
Samaa juttelin juristille, mutta sano, että se on ihan normaalia käytöstä vaimoissa. Tyhjäkäynnin lisäksi.
Hyvä heitto! Eiköhän Jortsu itse muista ottaa ne varakenkien varakengät mukaan tai muussa tapauksessa Jortsu joutuu itse selittämään koko asian medialle.Minua kiinnostaa enemmän se, muistaako Virmanen ottaa ne vara-vara-kengät sille mukaan.
Ai niin, nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuominen. Ei voi oikein hirveästi enempää juoda, kun pitää mennä töihin noin 20h päästä.
No mutta kun tarvitsee autoa työntekoon, niin sen takia pitää lopettaa juominen.Työt, ah mikä ihana tekosyy lopettaa juominen. :)
Mun pitää kanssa vissiin lopettaa yksin saunominen, kun alkaa vesi loppumaan, ja putket on jäässä, joten sitä pitäisi kantaa lisää kaivosta ihan manuaalisesti. No can do.
Jaa-a. Vaikea sanoa. Edellinen vuosi päättyi mm. parisuhteen päättymiseen, muuttoon Helsinkiin, valmistumiseen ammattiin ja sitä kautta työttömyyteen, heh. Kovat on odotukset ja vaatimukset pojalla tässä tämän tulevan vuoden osalta. Nimenomaan odotan, että aktivoidun asioissa joissa olen mielestäni lahjakkain, eli visuaalinen puoli, kuvaa pitäisi alkaa syntyä. No hitot noista. Nyt otetaan lekaa ja kuunnellaan musaa, tällä hetkellä Amorphis vuorossa ja mikäs kiire tässä nukkumaankaan on. Kun ei ole minnekään meneminen huomenna.No Ted my man! Löytyihän sieltä toinenkin pimeän yön tallaaja. Mitenkäs herran uusi vuosi on nyt alkanut? Onko tulossa parempi vuosi, kuin edellinen?
Tätä dilemmaa ratkon edelleen täällä omissa oloissani pää pyörällä. No, joo en iästä tiedä, mutta aikamoisella haarukalla tuntuu lihaa olevan. Joka tapauksessa, kyllä tuon bändin keikoilla on melkoinen arsenaali suomalaista naismateriaalia liikenteessä, joten vähätellä ei sovi. Apajat.Mutta mikäs Tediseni oikein oli, kun et kerran tarttunut tilaisuuteen ja ottanut sieltä jonkun itseäsi yli 10 vuotta nuoremman stirbun mukaan kämpille ja hieman opettanut hydrauliikan perusteita?