Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 938
  • 66 778

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mulla on sellanen kuva, että noi ois varmaan semmoisia kirjailijoita/kirjoja jotka pitäis lukea? Ken vittu tietää. Kuullut ohimennen et "toi on varmaa hyvä!" Mulla on sata eri notepadia ja kaikissa on kaikenlaista. Ehkäpä sitten helmikuussa?

Onhan tossa ihan asiallisia kirjoja ja kirjailijoita jokunen. Itselläni on kanssa hivenen jäänyt lukemiset vähemmälle viime aikoina (joskus luin oikein paljonkin), mutta josko sitten keväällä taas jahka ensin armeijan harmaista tai ennemmin vihreistä pääsee...

Kummasti on hiljentynyt tämäkin ketju, joten kaipa sitä pitää kiskoa vaan lisää ja pitää ketjua pinnalla. Missä kaikki on?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Täytyy kyllä sanoa, että olen jäänyt koukkuun sauna-hanki-sauna -yhdistelmään, voiko tullla enää freshimpää oloa..

Reinot kuivuu takan päällä ja olo ihan pirun hyvä, vaikka tappio onkin alla ja
kaikki tulosvedot päin vittua. Puhtaaseen lumihankeen on mukava laskeutua, vähäksi aikaa..

...milloinkohan ne alkaa myydä sitä HIFK:n matseissa - 6 euroa per 0,5 l...

Ei mee kauaa, kun aletaan myydä paskaa pullossa. Eikun vittu, sitähän myydään jo. Seuraavaksi sitten olutta ilman olutta ja tyhjän pullon saa vajaalla kympillä.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki tulosvedot päin vittua. Puhtaaseen lumihankeen on mukava laskeutua, vähäksi aikaa..

Samma på här, mutta vittuakos sitä kun viinaa ja kaljaa riittää. Kannattaa vaan totutella siihen hangen virkistävään vaikutukseen sillä sen parempaa ei teille väärä uskoisille ole tänäkään keväänä luvassa sillä Kerho tulee ja vie kannun mennessään. No jospa vakavoidutaan hetkeksi sillä tuskinpa Mr. Kahva meitä mihinkään sen suurempaan kuin korkeintaan konkurssiin on johtamassa. Ei vain Rautakorpi ja 2010 luku oikein kohtaa toisiaan vaikka kuinka uusi valtakunnallinen juniorituotannon kehittäjä olisikin. Kummolalta jälleen oikein kunnon ohiveto. Kalervokin se vain päivä päivältä komistuu kunnon Sean Connery siis ainakin melkein.

Mutta eiköhän hiljaisen hetken jälkeen jatketa taas eli let's play hockey!

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tää on se momentum, se pieni hetki elämässä, kun usko on kovimmillaan ja kaikki näyttää kauniilta; osta ässäarpa!

Kun äsken kävin kusella ja katsahdin peiliin niin kieltämättä aika komea jätkä sieltä tuijotti kera sinivihreiden silmien. Rakkautta ensisilmäyksellä sanoisin. Mä oon muuten ostanut ässäarvan tosin siitä taitaa olla jo kolmisen vuotta. En voittanut, joten lopetin moisen tuhlailun ja keskitin nekin hilut pitkävedon ja tulosvedon ihmeelliseen maailmaan. Varmat voitot nääs ja vitut.

Kippistä vaan sinnekkin!

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja vieläkin ostat oranssin värisiä arpoja...

Oranssi on kato selvästi mun väri. Kerho ja Flyers. Oranssia mahtavuutta potenssiin kaksi.

Aki Heino for ever! Pakko maininta tähän aikaan yöstä. Hieno mies vaikka niin väärin ymmärretty...

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
mä en usko sisustus-suunnittelijoihin

Et tykkää hinteistä vai? Tasa-arvo missä pelaa? Ai mutta sähän kannatitkin isoa ja pahaa IFK:ta.

No joo ovat tahtomattaan kaiketi? (ne hintit siis) monesti niin oikeassa kuin vain voivat sillä se oranssihan on tulevaisuuden väri. Halusit tai et.

Onko muuten ketkään muut kalsaroijat enää hereillä? Ihan kivaahan tää kaksinpuhelu jäsen jerkkuksen kanssa on, mutta voi tähän muutkin toki osallistua niin saadaan kuunon kimppakivat aikaiseksi. Mä tarjoon saippuat.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Otin "ihan yhden siivun vain" Laphroaigin Quarter Caskia yskään. Eipä auttanut, joten jokunen siivu lisäähän tässä on mennyt. Äsken hoksasin, että voltteja on 48, ja selvisi sekin, että miksi alkoi hymyilyttää.

Tai onhan tässä muitakin syitä hymyyn, mutta ei nuo voltit ainakaan hymyä pienennä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaahas, kai täällä sitten ollaan vain minä sekä herrat Laphroaig ja Youtube.

Eipäs hätiköidä, täällä olen myös minä, muutamatkin saunajuomat sekä subilta The Departed. Youtubesta ei tällä veivattavalla puhelinkoneella kannata haaveilla, eipä silti, kyllä tuo herra Laphroaig olisi paljon mieluisampi, jos noista pitäisi valita.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eipäs hätiköidä, täällä olen myös minä, muutamatkin saunajuomat sekä subilta The Departed.

Ihanaa, en olekaan yksin =)

Youtubesta ei tällä veivattavalla puhelinkoneella kannata haaveilla, eipä silti, kyllä tuo herra Laphroaig olisi paljon mieluisampi, jos noista pitäisi valita.

Laphroaigissa parasta on terävä äly, herrasmiehen käytöstavat ja se kovan kuoren alta löytyvä pehmeys.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Meikäläinenkin ilmoittautuu kerhoon!

Enpä ole pariin viikkoon mitään ottanut, joten nyt otan. Parit lonkerot vetäisen naamaan, kun ei tujumpaakaan tähän hätään ole. Myöhemmin sitten...

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yllämainittu kohtaus nähtiinkin ja elokuvaillasta meni maku kun piti siirtyä nelosen Pearl Harborin pariin. Affleckin lärvi on yhtä ärsyttävä kuin kaimansa Stillerin.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tajusin juuri, että tuo Pearl Harbor on kerronnaltaan ja visuaaliselta ilmeeltään lähestulkoon identtinen Timo Koivusalon "historiallisten" elokuvien kanssa. Aina sitä oppii uutta.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Njoo, olutta tässä nyt vielä illan ratoksi. Ja todetaan, että tuo The Departed pääsi kyllä yllättämään, kun kuului niihin pätkiin, jotka pitivät mielenkiinnon yllä loppuun asti. Ei sen jälkeen mitään Pearl Harboria olisi jaksanut edes vilkaista.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hehee, täällä ollaan. Sohottelut sohoteltu ja nyt vaihettiin kalsareihin. Paupau

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lievästä kurkkukivusta/arkuudesta tässä kärsin ja töissä päivällä kärvistelin, kun ei oikein ääneenlukuhommat nauhalle meinanneet luonnistua. Päiväunet nukuin ja kaupasta kipaisin 16 olutta. Nyt jokunen juotu ja olo paljon parempi :) Musiikkia: Nirvana - Sifting Oli muuten Grohlin Dave nuorena hieman hassumman näköinen mies, kuten kuvista näkyy.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
On tääkin, kaikki jurrissa, mutta kukaan ei muka täällä. Ihan sama.

Vitutuksen määrää ei metreissä mitata, ei auttanut kylmä kyyti, ei sauna, ei Naga-vodka, ei Nagaminttu, ei kylmä sauna, ei kylmä olut ei vittu mikään.

Laatuvitutuksen määrälle on onneksi vastalääke- hiljaisuus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy