Kalsarikänniketju

  • 5 221 951
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo on se hieno se Vimpeli.
Sinä sen Vimpelis kanssa saisit olla edes minun puolella. Eli kai se Puijo sieltä vielä nousee. Voi helvetti. Kyllähän se on Pupen tarun loppu, jos tippuminen tulee. Voi kysyä, että on aika mulkku järjestelmä keksitty.

Vimpelissä on Suomen ensimmäinen pesäpallostadioni. Siellä tais olla myös ensimmäinen hiekkatekonurmi, ainakin siellä on ensimmäinen pesäpallopatsas. Eli paljon siihen aikoinaan sijoitettiin ja sen jälkeen taisvat pelata kymmenisen vuotta divaria. Nyt ekaa kertaa mun elin aikana Vimpeli on yksi ennakkosuosikeista. Pitää nauttia. Ja anteeksi, mutta en toivo Kuopion menestystä, joukkue ku on "pöllitty" aidosta pesispitäjästä, Sillinjärveltä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vimpelissä on Suomen ensimmäinen pesäpallostadioni. Siellä tais olla myös ensimmäinen hiekkatekonurmi, ainakin siellä on ensimmäinen pesäpallopatsas. Eli paljon siihen aikoinaan sijoitettiin ja sen jälkeen taisvat pelata kymmenisen vuotta divaria. Nyt ekaa kertaa mun elin aikana Vimpeli on yksi ennakkosuosikeista. Pitää nauttia. Ja anteeksi, mutta en toivo Kuopion menestystä, joukkue ku on "pöllitty" aidosta pesispitäjästä, Sillinjärveltä.

No se Dahlström ei onneksi ole pöllitty mistään. Siilinjärveltä on vain siirretty isompaan pitäjään, missä pitäisi olla paremmat mahdollisuudet sponsoreiden näkyvyyteen ja sitä kautta menestykseen. Toki ymmärrän tuohtumuksesi ja siksi alistunkin kohtalooni. Luultavasti en pääse enää 2-3 kertaa kesässä katsomaan SuperPesistä, mutta aion olla katsomassa 1-2 ottelua, kun säilytään tai vajotaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuli muuten tuossa viestin luettuani mieleen, että saatoit käsittää väärin. Heikon kirjoitukseni takia. Vimpeli on noussut vahvaksi ja ei minulla ole mitään sitä vastaan. Tarkoitin vain, että eikö heikommalle heru yhtään sympatiaa? Systeemi on kuitenkin aika karu, sarjassa liian vähän joukkueita, silti ilman karsintaa yksi tiputetaan ja kaksi nousee.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No se Dahlström ei onneksi ole pöllitty mistään.

Tähän kyllä täytyy todeta, että vaikka olen innoissani kuin pikkupoika Vimpelin menestyksestä, niin ei se siltikään enää ole sitä aitoa Vimpeliä, mitä se oli joku aikoja sitten. Esimerkiksi jokunen vuosi takaperin. Noin 3000 asukasta. Naiset pelasi Superissa, miehet jäi yhden juoksun päästä Superista (Karsi muuten KPL:ää vastaan, jos oikein muistan). Ja jos oikein muistan (taas), niin kummassakin joukkueessa olisi ollut ei Vimpeläisiä 1-2 kappaletta. Se, jos joku olisi ollut urheiluhistoriaa. Sitten pari vuotta eteenpäin Vimpelin miehet nousi Superiin ja naiset sen takia luovutti sarjapaikan.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Vimpelissä on Suomen ensimmäinen pesäpallostadioni. Siellä tais olla myös ensimmäinen hiekkatekonurmi, ainakin siellä on ensimmäinen pesäpallopatsas. Eli paljon siihen aikoinaan sijoitettiin ja sen jälkeen taisvat pelata kymmenisen vuotta divaria. Nyt ekaa kertaa mun elin aikana Vimpeli on yksi ennakkosuosikeista. Pitää nauttia. Ja anteeksi, mutta en toivo Kuopion menestystä, joukkue ku on "pöllitty" aidosta pesispitäjästä, Sillinjärveltä.

jaa, ite oon kuullut, että Jyskälän Hippoksella olis ollut Suomen ensimmäinen pesis stadioni. Voin toki olla väärässäkin...

Ja the ketjun aiheeseen, vodka maistuu, lomaa vielä öpaut 3 viikkoa ja niinpoispäi...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tähän kyllä täytyy todeta, että vaikka olen innoissani kuin pikkupoika Vimpelin menestyksestä, niin ei se siltikään enää ole sitä aitoa Vimpeliä, mitä se oli joku aikoja sitten. Esimerkiksi jokunen vuosi takaperin. Noin 3000 asukasta. Naiset pelasi Superissa, miehet jäi yhden juoksun päästä Superista (Karsi muuten KPL:ää vastaan, jos oikein muistan). Ja jos oikein muistan (taas), niin kummassakin joukkueessa olisi ollut ei Vimpeläisiä 1-2 kappaletta. Se, jos joku olisi ollut urheiluhistoriaa. Sitten pari vuotta eteenpäin Vimpelin miehet nousi Superiin ja naiset sen takia luovutti sarjapaikan.

Hienosti menee nyt. Kuopio taasen joku vuosi takaperin sai kovan porukan kasaan ja menestyikin. Haapakoski ja Joukainen jne. En todellakaan ole mikään pesäpalloihminen, mutta tykkään lajista seurata ja mukava jos oman kaupungin seura pärjää. Hienoa kun Vimpeli pärjää.

Nauti nyt vaan siitä, kun Vimpeli pärjää. Tämän ajatuksen olen sisäistänyt jo KalPankin kanssa. :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täältä onnittelut sinne Vimpelin miehelle jo paremmasta sijoituksesta. Selkeä mitalijoukkue. Täällä on muut kuin mitalit mielessä, mutta pakko vain toivoa parasta, vaikka koko Vimpeli ei toivokaan niin.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Oliko -OO-, joka pisti tämän taannoin pöytään? Tässä on nyt kulttiainekset olemassa, lämpesin jälkikäteen... Aivan mahtavaa!!! Repeat!

Menee samaan sarjaan Kirsi Rannon "Ei jaksa kiinnostaa mua"-Shania Twain kopion kanssa tästä vanhasta hitistä. Tosin tämä jälkimmäinen vitsi on jo vähän vanhentunut, enkä sitä itse vitsiä löytänyt YouTubesta ollenkaan, joten pärjäillään näillä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Moikka.

Pitkästä aikaa täällä taas. Päätinpä ottaa pienet kalsaroinnit, kun oli sellanen fiilis ettei selvinpäin jaksa oleskella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lääkkeeksi, vain lääkkeeksi... On tullut viime aikoina tenutettua sen verran tujakkaan, että pakko on lonkerolla loivennella. Muuten ei pysty edes nukkumaan.

Kirjastosta tarttui näppiin tuorein Soundtrack Of Our Lives, Communion nimeltään. Se soi, rauhoittavan retrohenkistä trippailua.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vois tässä vähän tissutella, tosin nukkumaan pitää mennä ihmisten aikaan. Kippis ja kulaus! Kävin ostamassa kaljaa koska rupes vituttamaan se että kastuin tänään läpimäräksi. Ainahan näitä syitä tuntuu löytyvän.. :) Muita?
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Mukana.

Alkoi erinäiset asiat vituttamaan siinä määrin, että kevyt keskiviikko-kooma on aivan paikallaan. Ja mikäs se tässä lomalla on ottaessa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mukana.

Alkoi erinäiset asiat vituttamaan siinä määrin, että kevyt keskiviikko-kooma on aivan paikallaan.

Tuttu juttu, viikonpäivällä ei ole mitään väliä, otetaan silloin kun siltä tuntuu. Sitäpaitsi pienellä tissuttelulla saa yleensä pahimman vitutuksen unohtumaan ainankin pieneksi hetkeksi vaikkei se välttämättä mikään viisain vaihtoehto olekaan.

Np. Nik Kershaw : The Riddle -> http://www.youtube.com/watch?v=WlYt8tvuB64
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ei se juu näin lomalla merkitse mitään, oli sitten maanantai-aamu tai keskiviikko-ilta. Normisti arkidokaamiset eivät voi lähteä 12-packia enempää käsistä, muuten tulee ongelmia. Onhan niitä jo tullutkin, mutta tulevaisuudessa siis yritetään välttää sellasia.

Ihan kivasti tässä olut putoaa, ja vahvempiin on syytä siirtyä jossain vaiheessa. On sentään pikku-lauantai.

Tässä biisissä on jotain kiehtovaa : Babe Ruth - The Mexican
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukana myös.

Emännyys lähti pariksi päiväksi isoon kaupunkiin, ja itse jäin tänne maalle viettämään viimeistä lomaviikkoa 3 litran punaisen Smirnoff -pullon ja 16 litran (2x4x2l) Pepsi Maxia.

Olishan tuolla autotallissa vielä miltei 900 tölkkiä siideriä/olutta, mutta jospa tuolla em. setillä 3 päivää/2 yötä pärjää.

Edit: Onkin mukavasti aikaa näin kiekko kauden alla katsoa kaikki finaalit haastatteluineen ilman mainoskatkoja levyltä. Kiitos tästä Bitaddict!
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on 5 pullo Sandelssia takanapäin ja 52 vapaata tuntia edessä päin. No, vapaata ja vapaata, perjantaina kello 16 pitäisi olla serkkutytön häissä Vantaalla ja minä olen vielä kuskinakin silloin.

Pikkaisen otan Tehoa tässä alle, että jaksaa valvoa, kun viime yönä jäi unet aika vähiin. Sitten vain fisushottia päälle. Pikkaisen mietityttää, että uskaltaakohan sitä fisushottia edes ottaa, kun sunnuntaina siitä tuli karmea krapula. No, kokeillaan. 13 yhdeksän hengen pokeripöytää pyöritän tuossa taustalla.
 

M10

Jäsen
Huomenna aamulla taas kasiin töihin, mutta tänä iltana on pakko riipaista pieni känni kun siltä tuntuu. Ihan sama mikä olo huomenna klo 08:00, se on sen ajan murhe. Välillä täytyy palata niihin opiskeluaikojen huolettomiin tunnelmiin. Rutiineista on välillä päästävä eroon. Vittu tuo Alien vs. Paitselo on paska.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämän parisuhteen karvaisempi osapuoli on viettämässä kaverinsa kolmekymppisiä. Pitää varmaan korkata, olen sitten vähän vastaanottavaisempi kaikensorttiselle örvellykselle, kun tuo yksi saapuu kotiin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tähän tämä tais taas mennä. No onneks viikonloppuna on Savon Sanomat-turnaus niin ottaa vaikka sillon vähemmän. Just... No siihempä se sitten loppuukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös