Kalsarikänniketju

  • 5 238 599
  • 66 669

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt lienee hyvä aika ruveta ottamaan häppää? Reilu puoli tuntia sitten tulin töistä ja rupesin juomaan litran Fisushottipulloa. Lisäksi 13 pokeripöytää pyöri tuossa taustalla. Nyt metsästetään paisteja!
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hjuva meininki. Baarista just kotiuduttu ja huommena tai siis tänään olisi kymmeneksi töihin lähtö siis nyt aamulla. Nyt muutama tunti unta kaaliin...
 

scholl

Jäsen
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä?


En tiedä mieleenjäävästä, mutta Lola, Tuomola ja Miinala ovat suhteellisen hyvännäköisiä missejä. Enkä ole jaksanut väijyttää, minä vuonna ne on valittu. Itse katoin viimeksi kisat telkkarista silloin, kun Nina Rekola voitti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rupsutellaas taas kun ei tartte huomenna nousta töihin, ja kotona on juomatonta alkoholiakin. Kävin muuten sienimetsässäkin tänään, ei vain vielä oikein itiöemiä löydy kun on niin kuivaa ollut jo jonkin aikaa. Tähän pari sadepäivää niin vot!

Musiikiksi suosittelen ZZ Topia, mulla pyörii dvd Live in Texas.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt ois tissiä tarjolla, mutta huonosti näkyy käyvän, jos työntää sormen tissien väliin. Kannattaa tyytyä vain tuijottamaan. Ihan vetävän näköinen tuo Vengaboysin laulaja, ei ihme, että tästä tuli tykättyä nuorna miesnä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noh, kuppasammakot. Ampukaa kojuistanne.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kasasin kerrossängyn ja nyt raaputan boordeja pois seinästä. Tai no, just ny kirjotan tässä, mutta kumminkin ja niin edelleen. Kuka tulis ylihuomenna paketti- tahi kuorma-autolla hakemaan huonekaluja paikasta A paikkaa B ihan ilmatteeksi. Tarkoituksena kumminkin, että ne huonekalut jäävät minun käyttöön.
Katsastin muuten tuon Vengaboysin videon ja alkoi panettaa, en kumminkaan viitsi nuorikkoani (heh melekee 30) herättää panopuuhiin, kun justiinsa on nukahtanut.
Ja katsastuksesta tuli mieleen, että mun pitäis Laguna katsastaa viimeistään kahden viikon päästä. eikä mulla oo yhtään rahaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
...Laguna katsastaa viimeistään kahden viikon päästä. eikä mulla oo yhtään rahaa.

Mulle taas tulee katsastuksesta mieleen, että auto pitäs katsastaa taas. Onneks nyt on marraskuuhun asti aikaa, mutta kun se aika menee helvetin nopeesti.

Voisin mä katsastaa Apulannan toisen kerran tänä kesänä, itseasiassa koskaan, jos vielä esiintyisi Kuopiossa. Oli se täällä toisenkin kerran, mutta lätkä vei voiton silloin. Kiännäppä se poikkeen ku vielä ehit.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakko se on ottaa erä Gold Mineria. On kyllä loistava peli ja oon täysin koukussa. En pelaa kokoajan, mutta välillä tulee pakottava tarve ottaa erä. Linkistä avautuu siis selainpeli.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missäs kaikki kännääjät luuraa? Kaikki nätit tytöt ja rumat miehet? Kapakoissako olette, petturit, vai ettekö edes ryyppää, nössöt?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Missäs kaikki kännääjät luuraa? Kaikki nätit tytöt ja rumat miehet? Kapakoissako olette, petturit, vai ettekö edes ryyppää, nössöt?

Minua ja tiukeako ei sitten lasketa? Perkeles. Ja en, en olleenkaan ikinä ryyppää, en ole edes ikinä maistanut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei meitä lasketa. Mutta mukava kun banaanikin laittaa viestiä, niin ohitus ei tapahdu ihan "rinnalle ja ohi" -taktiikalla. Vaikka toki näin jo kävikin.

Mää oon ootellu jo pitkään tippumista kakkosvitjaan, vasta nyt se toteutui. Nyt odottelen tippumista pois "pelaavasta" kokoonpanosta, mutta jotenkin tuntuu, että tätä vauhtia siihen menee vielä vuosia. Syitä siihen on monia. Mm. se, että en itse malta pysyä pois täältä ja toiseks, muut ei kehtaa tänne kirjoittaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mää oon ootellu jo pitkään tippumista kakkosvitjaan, vasta nyt se toteutui. Nyt odottelen tippumista pois "pelaavasta" kokoonpanosta, mutta jotenkin tuntuu, että tätä vauhtia siihen menee vielä vuosia. Syitä siihen on monia. Mm. se, että en itse malta pysyä pois täältä ja toiseks, muut ei kehtaa tänne kirjoittaa.

Sulla tulee kovat ajat vielä, eikä tarvitse odottaa niin kovinkaan kauan. Mutta nauti nyt kuitenkin kakkoskentän laiturin paikasta. Lipsautan tähän aiheeseen sopivan biisin, eli Viisaus ei asu meissä.

Sano sinäki Evil jottain?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Missäs kaikki kännääjät luuraa? Kaikki nätit tytöt ja rumat miehet? Kapakoissako olette, petturit, vai ettekö edes ryyppää, nössöt?
Hyi, ei me tuommoisia turmiollisia juttuja harrastella. Katselin juuri äsken Juha Väätäisen Helsingin EM-kisojen 10000 metrin kilpailun viimeiset n. 10 minuuttia. Juha voitti! Nyt kuuntelen samaista kisaa koko kisan mittaisena radioselostuksena, Paavo Noponen selostaa. "Susi" on mainittu jo monesti. Kovasti tässä nyt jännittää, että kukahan se tällä kertaa voittaa!

Vaan en minä tänne kuulu, joten jatkakkee...

Edit: Juha juuri voitti tämän toisenkin kisan!

Pasila ja Porilaisten marssi!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko muuten noin neljän metrin verran boordin seinästä raaputtamista kuuden pitkän oluen arvoista? Enempää olutta onneksi ei ole, mutta minusta tuntuu, että huomenna tulee tästä "mittasuhteesta" sanomista.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko muuten noin neljän metrin verran boordin seinästä raaputtamista kuuden pitkän oluen arvoista? Enempää olutta onneksi ei ole, mutta minusta tuntuu, että huomenna tulee tästä "mittasuhteesta" sanomista.

Ottaa huomenna lisää. Boordia seinästä ja kaljaa. Sano takasin, että oli liian vähän kaljaa.

Iltalehtimäinen otsikko: "Oho, tämä oli 650. viesti tähän ketjuun." Jopa yllätti. Alahan Evil spämmätä kaikkea kuraa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kehukaa kaikki ny Vimpelin Vetoa, minäkin kehun. Niin ja kuunnelkaa tuo linkki allekirjoituksessani, sen on hauska. Ainakin minun mielestä. Hitto, ku humallun nykyään helposta ja se EI ole hyvä merkki.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kehukaa kaikki ny Vimpelin Vetoa, minäkin kehun. Niin ja kuunnelkaa tuo linkki allekirjoituksessani, sen on hauska. Ainakin minun mielestä. Hitto, ku humallun nykyään helposta ja se EI ole hyvä merkki.

Joo on se hieno se Vimpeli.
Sinä sen Vimpelis kanssa saisit olla edes minun puolella. Eli kai se Puijo sieltä vielä nousee. Voi helvetti. Kyllähän se on Pupen tarun loppu, jos tippuminen tulee. Voi kysyä, että on aika mulkku järjestelmä keksitty?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös