Kalsarikänniketju

  • 5 238 670
  • 66 669

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Se on parempi pysyä hereillä siihen asti, ettei sitten herää siihen kaikensorttiseen örvellykseen.. :D

Valvominen ei ole ongelma, viime aikoina on tullut mentyä nukkumaan 01-05 välisenä aikana. Paitsi että nyt kyllä vähän väsyttää. Korjataan siis, että viime aikoina valvominen ei ole ollut ongelma, mutta tänään saattaa ollakin.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korjataan siis, että viime aikoina valvominen ei ole ollut ongelma, mutta tänään saattaa ollakin.

No, mutta kyllähän siihen RYNKYTYKSEEN kuka tahansa herää..

Mutta asiaan, piti vähäksi aikaa vaihtaa Smirnoff +cola tuohon Viron lahjaan maailmalle, eli KISS mansikkasiiderin, tietenkin Smirnoffilla höystettynä.. Meni aikansa, nyt palattiin takaisin alkuperäiseen plääniin..

Käykää muutkin Tallinnassa hakemassa juomia. Siinä säästää kovin..

Edit; ja niin tuo aikaisempi ja tämäkin quote huomautus oli kaksimielinen. Varsinkin, jos pitää vastaanottavaisempi olla.. Pakko huudella täältä vuoden 08-09 neljännen finaalin toiselta erätauolta.. :D
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä nyt kannattas Batmaninkin jo melkein uusi kausi ottaa kohdistimeen. Harjoituspelikausi täydessä vauhdissa.

No analysoidaan tuo vanha ensin pois. On siinä nyt jotain muisteltavaa.. :D

Edit: Mutta kävihän noissa peleissä (lukuunottamatta viimeistä) hirveä munkki JYPillä, en sitä epäile, etteikö JYP olisi voittanut mestaruutta muutenkin, mutta oikeitetut lukemat olisivat olleet ennemmin ne perinteiset 4-1 tai 4-2. Kuitenkin 3 peliä meni periaatteessa melkein lantin heiton prosentein JYPille.

Mut hei.. Me ollaan mestareita kaikki, kun OIKEIN silmin katsotaan..

Edit2: Mitään maalikoosteita, vaan koko finaalisarja peli peliltä alusta loppuun, haastatteluineen. Se on sitä HC:tä. Tai no sitten olisi, jos suosikkijoukkue olisi SaiPa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No, mutta kyllähän siihen RYNKYTYKSEEN kuka tahansa herää..

Sen verran itsesuojeluvaistoa tuolla yhdellä on ainakin toistaiseksi ollut, ettei ole edes yrittänyt pukille kännipäissään, kun olen umpiunessa. On varmaan vielä tuoreessa muistissa, kuinka kerran tempaisin nyrkillä päin näköä, kun tultiin pussaamaan - tosin se johtui unesta, jota sillä hetkellä näin.

Melkein tekisi mieli soittaa ja tarkistaa herran kunto, sen verran moni tuon ryyppyreissu on päättynyt katastrofaalisella tavalla. Vaan eipä anna ylpeys periksi.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melkein tekisi mieli soittaa ja tarkistaa herran kunto, sen verran moni tuon ryyppyreissu on päättynyt katastrofaalisella tavalla. Vaan eipä anna ylpeys periksi.

Jos suhde on siinä kunnossa, ettei tarvitse tarkistaa, niin älä tarkista. Varmasti se ukko on kiinnostuneempi susta sitten aamuyöstä, tai seuraavana päivänä, kun et niinä "poikien" iltoina soita perään. Tai, jos soittaa niin sitten ehkä alkuillasta. Tähän aikaan ne kuitenkin on baarissa, ja itselle tulee huono mieli ja hätä, kun kuulee vaan sen baarin hämyn. Kyllä se kuitenkin kotiin tulee yöksi, tai menee sitten menee jonkun kaverin luokse, jos ei ihan kotiin asti pääse.. :D Vedät vaan sinne pitsit päälle, ja palkitset miehen kotiin tulolla, kun sinne asti pääsee, niin eiköhän se sitä osaa arvostaa. Vedät vaan turvakännit päälle, ettei yksin miehesi tarvii känniseksiä vetää. ;)

Mutta jos on semmoinen suhde, että epäilee, niin sitten ehkä kannattaa itse käydä ensin kattomassa peiliin. "Onko tää se mitä haluan.."

Nojoo, itekin oon ollut ensin tuossa kakkostilanteessa, mutta sittemmin oppinut luottamaan täysin toiseen, enkä suotta häiritse mukavaa iltaa.. :D
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos suhde on siinä kunnossa, ettei tarvitse tarkistaa, niin älä tarkista. Vedät vaan sinne pitsit päälle, ja palkitset miehen kotiin tulolla, kun sinne asti pääsee, niin eiköhän se sitä osaa arvostaa. Vedät vaan turvakännit päälle, ettei yksin miehesi tarvii känniseksiä vetää. ;)

Kyse ei nyt ole siitä, onko parisuhde kunnossa eli ei, vaan siitä, onko tuon yhden suhde viinaan kunnossa. Enkä todellakaan ole mikään nipo viinankittaamisen suhteen, kun sitä tulee ihan omaankin kurkkuun kaadettua, mutta toistuva rähinäkännien vetäminen alkaa vituttaa, kypsyttää ja huolestuttaa ihan tosissaan. Jos ei rähjätä mulle (esim. siitä, että lähibaari onkin kiinni ja pitää kävellä kotiin 10 min. matka...) ja uhkailla millä nyt sitten ensimmäisenä mieleen juolahtaa, niin sitten rähjätään jollekin muulle, ja "parhaassa" tapauksessa päädytään jutustelemaan poliisisetien kanssa.

Ja jos tämäkin ilta päättyy kuten niin monet aiemmat, ei todellakaan kiinnosta vetää mitään pitsejä ylleni toviin jos toiseenkaan.

Enkä siis tähän päivään mennessä ole soitellut, vaikka mieli on tehnytkin, enkä niinollen tee sitä tänäänkään. Ei anna ylpeys myöden.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Tämä on ihme homma. Kun oon sinkkuna, niin oon hemmetin iloinen siitä, ettei tarttee huolehtia vastaavista (en tarkoita, että sullakaan huolta on). Mutta silti aina tuntuu pahalta, kun lukee edes sellasta tekstiä mitä kirjoitit (ja edelleenkään sulla ei ole huolta). Ehkä pitäs joku pubivoikukka yrittää hommata, kun kerran sama huoli on aina, oli sinkku tai ei. Edes pubiruusuista ei tarttee mun taistella.
 

M10

Jäsen
Vedä nyt batman itse ne pitsit päälle ja polje hippokselle.

np. Mars Volta - Frances the Mute

Juomana punkku ja kohta kai pitäisi mennä nukkumaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
d2uce ja M10 ilmestyy aina joka paikkaan samaan aikaan, niin alan epäillä, että kyseessä on vain yksi ja sama mies. Tai tyttö, ainakin ne pelihanskat oli.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
ilman tiukea en olisi tehnyt tehoja 2+3, joten en nyt sano mitään vaan tyydyn myhäilemään taustalla.

Mulla ei oo mitään tekemistä tuon kanssa. Eri ketjuissa oltiin. Luulen, että jos minun kentässä oisit pelannu, niin ois tullu ainakin maali vähemmän.

En viitsi vastata tähän mitään.

Te Bonersit nyt olitte pelissäkin "vähän" laiskoja.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

No joo, toiset juo samasta pullosta sitä rähinäviinaa, toiset juo tullakseen mukavaksi.

En oikein osaa kirjoitella sen enempää tilanteesta, kun oon ite vaan juonut sitä mukavaa viinaa. Joskin jonkun verran, mutta en ikinä rähinään. Ehkä siinä on jotain luonteeseenkin viittaavaa, kun ei ole tulisieluinen muutenkaan, niin miksi olisi kännissäkään. Tai sitten siinä tulee todellinen luonne esiin. Ite varmaan oon vaan niin vitun tylsä, ettei kiinnosta mitään riitaa aiheuttaa. Vaikka olis kuinka kännissä. Huolehtii ennemmin muista, vaikka kellottaa sen 5 promillea.

Se on se Neitsyen luonne. Annas olla, kun seurustelet jonkun Härän kanssa, niin kyllä sillä sitä luonnetta on.
 

d2uce

Jäsen
Lepakkomies on tainnut jutuista päätellen juoda jotain höpönlöpöjuomaa.
 

M10

Jäsen
Mulla ei oo mitään tekemistä tuon kanssa.

No kukas se sitten oli? Olisko ollut joku kikke13 tai vastaava?

Sellanen hiljainen mies joka hiipi ja antoi lapaan. Viimeisteli myös mun mikapaanasmaisista syötöistä. Niistä tosin Ovetshkinkin tekee maalin. joskus kahteen.

d2uce kirjoitti:
Lepakkomies on tainnut jutuista päätellen juoda jotain höpönlöpöjuomaa.

Älä nyt häiritse, nuo totiset ihmissuhde-keskustelut on aina parasta viihdettä. Seuraavaksi analysoidaan oinas.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No kukas se sitten oli? Olisko ollut joku kikke13 tai vastaava?

Sellanen hiljainen mies joka hiipi ja antoi lapaan. Viimeisteli myös mun mikapaanasmaisista syötöistä. Niistä tosin Ovetshkinkin tekee maalin. joskus kahteen.

JWC-maaleja voi vilkuilla tästä. Kyllähän me eri kentissä, minä mentiin ja sinä viiletit. Ois mukava ottaa kunnia noista sun pisteistä, mutta ei pysty. Kikke lienee ollut.
 

M10

Jäsen
Haluaisin erikseen nostaa rahille tuon 12-3 -maalin. Tuosta videosta näkyy erinomaisesti tuo maalitilanne. Suuret kiitokset kuvaajalle!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hemmetti ku pitäs pokerii keskittyä, mutta silti pitää kytätä tätä palstaa. Mut lopetan sen, lupaan. Kohta tulee saletti väri ja muut lakoaa, paitsi se voittaja. En tiiä otanko uutta peliä enää sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös