Kalsarikänniketju

  • 5 236 683
  • 66 669

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jospa sinulla on sama vika kuin minulla, että olet liian kranttu?

you said it best bother, ainoo vaa et toi ei kyllä pidä paikkaansa.. mut so what, kat vittu tulee, akat vittu menee ja rock'n roll 4ever yms.. Nyt kuuntelen jotain vitun ihanaa ruotsalaista blondia.. Petraa.. Toimii..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
you said it best bother, ainoo vaa et toi ei kyllä pidä paikkaansa.. mut so what, kat vittu tulee, akat vittu menee ja rock'n roll 4ever yms.. Nyt kuuntelen jotain vitun ihanaa ruotsalaista blondia.. Petraa.. Toimii..

Näinhän se on joo... Minulla on niin hauskaa hyvässä seurassa yksin että pitää olla supernainen että pystyy tilanteen muuksi muuttamaan. Ei turhan usein sellaisia naisia vastaan kävele...

Ruotsalainen blondi Petra??? September?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarkoittanet varmastikin että "lavasti kuolemansa liian aikaisin"?

No niin tietenkin! Elviksen ja Michael Jacksonin kanssa samalla saarella vetävät drinkkejä ja naureskelevat Ilta-Pulujen otsikoille.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tää on kyllä yksi hienoimmista liveversioista mitä dance-biiseistä on tehty: September - Satellites

<3 mahtava biisi ja sä nouset listaykköseks Jatkislaisista. Petra on niin viaton ja kaunis.. eikös? ihan mahtava tyttö.. Nyt kuuntelen just looking for love biisia, on se vitun kova ja kuuma kissa.. Huh.. Kohta pitänee vaihtaa PMMP:hen ja joku raja biisiin. Saatana kun loppu viinat.
 

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Tarkoittanet varmastikin että "lavasti kuolemansa liian aikaisin"? Hieno biisi on kyllä. Göstä on kyllä aina ollut kotomaisten tunteiden tulkki vailla vertaa.

Gösta oli Suomen Elvis ja Beatles yhdistettynä
Perkele pitäähän tämäkin biisi tänään vielä tarjoilla, koska ollaan sen verran tuolla joenkylän tienoilla kuljettu, :
http://www.youtube.com/watch?v=IouX1EdnpA0
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt kaivan sellaisen jokerin (etenijä vai lyöjä?) niin kaikki yllättyy.. Itse olen viime aikoina tykstynyt tähän, enkä häpeä edes sitä myöntää koska ainankin Tiuke tykkää tästä biisistä.. -> Naughty boy : http://www.youtube.com/watch?v=LFrrHB2mdzU

No passaahan se. Olen haltioissani kun löysin videon, jonka muistan nauhoittaneeni VHS:lle joskus 90-luvun puolivälissä. Elämä Lapselle konsertista vai mikä olikaan sillon.

Aikakone - Keltainen Voi helvetti, että mä tykkäsin tuosta videosta ja Sanista.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
NakitSoosilla!

Maria Mutolan hikiselle pimpsalle, toki iso peukku

ps. Onkohan Soosi nuolemassa Marian reenattua sitä

Mutolan pimsalle!! peukku ylös

Nyt on muuten tagitkin lisätty videoihin.. :) Käys tsekkaa ja kerros jos jotain olennaista uupuu. Nyt kuuntelen Lionel Richien Hello biisiä.. kaivan linkin.. oottakaas.. : http://www.youtube.com/watch?v=0UNwjuzYHCw

toi biisi oli silloin listaykkönen kun oon syntynyt..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös