Kalsarikänniketju

  • 5 207 353
  • 66 637

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko ketään hengissä?...kävin tuolla kylillä ja kotonta löyty yllättäin vielä kaljaa..

Perkele. Sulla on loistava nicci! Moro ja silleen, tässähän tätä olutta otetaan ju kuunnellaan juutuupista hyvää matskua ja sillee. Mitäs sä? Missäs käit?
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Kaverilla piipahdin ku ei jaksanu tänään baariin asti raahautua....ja spotify hakkaa musatarjonnassa juutuben noin 7-1.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vilprin raportti valmistunee huoménna 13 mennessä. Perkele. Nyt ois tärkeet tunnit ja sit pitää olla valmis. Toimi kulli toimi. Tomaatti.

ja urut kissat arabipoika
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eeppinen bon voyage -känni ja deja vu -kamis

Huihui kun tuli eilen oltua kännissä! Muija on virkistäytymässä Rukalla ja meiti onpi himassa koiran ja suurehkon viinamäärän kanssa. 1+1=3. Kuulin torstaina niin kauhean vitsin, että piti vetää viiden promillen humala. Tänä aamuna yhdeksän aikaan oli perin nastaa siivota noin puolitoistalitraista oksennusta makkarin lattialta.

Olin yöllä nohevasti käynyt hakemassa kattilan oksennusämpäriksi. Mutta se oli ihan liian pieni. Roskikseen meni pari teepaitaa ja muutamat sukat. Olin nimittäin yrjönnyt niiden päälle. Voi tsiisus. Muijalle selitän, että se oli koira joka oksensi. Täällä nimittäin haisee laatalle vaikka puhdistin lattian jollakin superhyperlianpoistaja-aineella.

NOh, heräilin yhdeksän aikaan aamulla. Olin kai mennyt nukkumaan ennen iltauutisia. Koira vinkui. Eipä siinä muuta kuin olutta koneeseen ja koiraa käyttämään. Silmissä vilisi ja välkkyi. Mä oon jo ihan ristuksen humalassa vaikka kello ei ole vielä edes puoli yhtä. Kaupassakin pitäisi käydä. Ne nauraa mulle selän takana. Mä oon pelkkä housu.

EDIT: vilperille onnittelut myös täältä Oulujoen suistosta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänä aamuna yhdeksän aikaan oli perin nastaa siivota noin puolitoistalitraista oksennusta makkarin lattialta.

No onneksi joku muukin on joutunut siivouspuuhiin. Itselläni oli yöllä ruvennut kaffehammasta kolottamaan päätellen siitä, minkä näköinen siivo keittiössä on. Poroja (siis kahviporoja) siellä sun täällä ja vähän tuollakin. Plus vielä ihan nestemäistäkin sumppia lattian kuorrutteena.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täällä jo. Kävin Iltakoulussa parilla loiventavalla, mutta nehän kääntyivätkin komeasti humalaan ja odottelen tässä nyt kaveria, jonka kanssa pitäis lähteä taas samaan mestaan oluselle, samalla vähän "kinkkiä" pelaten. On nää viikonloput kyllä sairaita välillä. Klo. 15 alkais pokerit ja loundge on meille varattu sunnuntaille 04:00 asti, että senhän sitte taas tietää. Olutta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Saako tänne ilmoittautua, vaikka vain pohjustaa iltaa varten?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saako tänne ilmoittautua, vaikka vain pohjustaa iltaa varten?

Siitä vaan. Itsellä vielä kaupassa käynti lykkää aloitusta.

Kova urheiluilta ois, mutta kaikki perhana samaan aikaan. HPK-KalPa, Jokipojat-Sport ja Fulham-ManU. Onneksi edes Mestis-finaali käynnistyy 1,5 tuntia myöhemmin. ManUn pelin voisi laittaa vaikka talteen ja katella lätkän jälkeen.

Sen verran vielä viime öisistä KKK:n keskusteluista, että kovia biisejä siellä lueteltiin, Drömhus ja Princessa. Niitä on tänään tullut kuunneltua. Kuten myös Nightwish - Crimson Tide Deep Blue Sea. Plus tietysti KalPan uudet biisit. Jotain ManUa voisi laittaa vielä jossain vaiheessa.

Edit. Olut sihautettu auki ja täältä tulee luvattua ManUa.
http://www.youtube.com/watch?v=ZzkresBOxnQ&feature=related
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kohta alkaa taistot. Harmi kun kaikki samaan aikaan, mutta ei voi mitään. Olutta riittää ja televisio toimii. Ei muuta kuin näillä eteenpäin...

Manchester United - Take me home united road
http://www.youtube.com/watch?v=Y7nChe--t9s&NR=1

Turmion Kätilöt - Verkko heiluu
http://www.youtube.com/watch?v=pnSwUuSwBGE

Turmion Kätilöt - Lentävä KalPan ukko
http://www.youtube.com/watch?v=R57gJHZ4a20&feature=related

Myöpä tehtiin muali, työpä että tehnä. :)

Ja joku innokas voi lisätä jotain Jokipoika loilotuksia, jos löytyy.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ihan vaan, että verenkierto toimisi. Tai, no... Rommitoteja tässä jotta lämpenisi ja siten voikin taasen siirtyä ronkeloon ja olueeseen.

Loistavaa tsettiä viimeyönä Nakilta ja restonomilta. Vai että minua tai Uleåå olisitte halunnut laittaa... Hmmp, kuitti tulossa!!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Punaviinijoukot eversti Sandelsin johdolla vievät iltaa tahdikkaasti eteenpäin. Ei valittamista, hyvässä komennossa ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Päivän tissuttelu ja jännittäminen helvettiin, nyt lähtee......kiitos Toni ja muu sakki. Tapsaa karpalomehulla, cheers.

No, ainakin on viimeinenkin städiläinen jengi beachilla. Sitten kun vielä Blues (ai juu, sehän ei oo stadia) lähtisi lomille, niin hyvä olisi. Mutta ei teidänkään nyt taas tarvitse mestaruutta pokata :)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Päivän tissuttelu ja jännittäminen helvettiin, nyt lähtee......kiitos Toni ja muu sakki. Tapsaa karpalomehulla, cheers.

Luulisin, että olen ensimmäistä kertaa, ja myöskin viimeistä kertaa samaa mieltä sinun kanssa. Ei ole ollut tapana kärppyjä kiitellä, mutta nyt se tulee; kiitos tästä mielihyvästä!

Ronkelolla jatketaan, kohti koivujen lämmittämää bastua....
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jostainhan se lohtu haettava on. Lapset nukkumassa?

Näin. Juuh, vaimo hoitelee lapsosia, kun itsellä on muuta tekemistä. Siis en tarkoita tätä, mitä nyt teen, vaan ensitalven polttopuita tehnyt tänäänkin, joten rauhassa saa tässä ottaa "muutaman" ja palautella bastussa...
Ronkelolla etiäpäin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ette tykkää pitkistä tarinoista, mutta pakko on vaan alkaa selvittää. Hameenlinnassa oli tiukka peli, ja oisin toivonu, että KalPa laittaa poikki, jotta tiuke säästää 25 euroa jo maksetusta Play-off kausikortista ensi kauden korttiin. No tiukka peli hävittiin, mutta tilanne ei ole ollenkaan niin synkkä. KalPa pelaa yhden kotiottelun, niin kyllä minä mielelläni maksan KalPalle sen (jo maksetun) 25 euroa. Kuka sitten onkin vastassa, näin minä en ajattele enää välierissä. Vertaa minne menee lipputulot välieristä eteenpäin.

En laita edes sulkuihin ja voisin laittaa oikeitakin hymiöitä, mutta tähän nyt sitten niitä tarpeen mukaan, miten kukin haluaa.

Olutta on otettu ja toiseen ketjuun tuli listattua KalPa-biisejä, niin niitä kuunnellessa. Jotenkin ihmeellisesti tuon oman joukkueen biisit on parhaita. Ei aleta tehdä mitään romaania tästä, niin nakuttelen myöhemmin ehkä jotain.

Editoin sen verran, että onhan tää Play-off parta jo helvetin pitkä näin KalPan kannattajalle. 5.3. aamulla viimeksi ajettu. Tämä selvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös