ja takaisin ketjuun, nyt ei enää loivenneta, vaan kännätään kuin miehet=) Musaa ja nettiä, kapakkaan tuskin jaksaa lähteä..paitsi jos voittamaton piparin tuska iskee.(onko piparintuska yhdyssana vai ei? joka tapuksessa voisi yhtyä, ugh)
ja takaisin ketjuun, nyt ei enää loivenneta, vaan kännätään kuin miehet=) Musaa ja nettiä, kapakkaan tuskin jaksaa lähteä..paitsi jos voittamaton piparin tuska iskee.
Mikä vittu on flesu? Ei kai vaan (oma) käsi/kalu?........... jos pillun himo iskee niin ottaa flesun käteensä ;)...
Itse en irtopiparia enää ole jaksanut vuosiin harrastaa. Piparissa pitää olla muutakin täytettä kuin pelkkä pipari. Irtopillun nussinta on minulle kuin söisi pizzasta vain pelkät reunat. Hymiö. Ei, kun :)
Joo, kylläpä on melko huonoa ryypätä kun katselee tuota Suomen peliä. Vitun surkeaa.
Näin on, enään ei edes lonkeron voimalla jaksa katsella, joten siirryin Jalluun suosiolla.
Onneksi, onneksi kohta tosiaan alkaa Poolin peli, niin saa jotain (toivottavasti) siedettävää peliä katsella. Niin ja onneksi Arsenal vei ManUa... heh
Tää lauantai on kyllä hieno, kun tulee kokoajan jostain jotain peliä.
Ovikelloni soi 5 kertaa oikein railakkaasti tuossa vartti sitten!! Ei ole ovisilmää, en aukaissut ovea, paitsi noin minuutin päästä rohkeutta kerättyäni mutta silloin enää ketään oven takana näkynyt. Mitä vittua, olikohan se jompikumpi Jossuista?!jää se naisvirittelykin tänään tuolle Pyhän Helenan sektorille, ellei sitten ovelleni yhtäkkiä ilmaannu Johanna Kurkela tai tai Johanna Halkoaho, joiden asioiden todennäköisyyttä pidän sangen pienenä.
Pistäkää nyt jumaleissön musiikkivinkkejä!
Jos pytty palaa tänä vuonna Anfieldille pitkän tauon jälkeen, niin lupaan skoolata=)
Tuohan tosiaan on tavallaan totta, tosin minä olen sitä mieltä, että kyllä ne pizzan reunatkin ovat ihan jees. Itse pitäisin "irtopillun" nussintaa sellaisena ihan mukavana hyötyliikuntalajina, vähän niinkuin vaikkapa lumilautailu.Irtopillun nussinta on minulle kuin söisi pizzasta vain pelkät reunat.
Mikä vittu on flesu? Ei kai vaan (oma) käsi/kalu?
No niin. Nyt on 2 pulloa punkkua. Ja naistakin saan. Ostin nimittäin Santa Helenaa. Saan kyllä miestäkin, kun toinen pullo on Don Hugoa mutta miesviritelmä saa jäädäkin tuon punaviinimerkin asteelle.
Pistäkää nyt jumaleissön musiikkivinkkejä!
Ouludimmu tais ny tehrä raskaasti syntiä ja jätti linkkikuvauksen pois. Aijai, helevetin tulessa taidat kärventyä tuosta hyvästä.
Onko tahtookirjoittaa suorittanut rangaistuksensa?