Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 831
  • 66 679

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Löytyhän sitä Lidlin halpista kaapin kätköistä ja avot niin tekee mukavan hiilihapon kuningasjuoman maulle, ehkä tässä joutuu vielä juopuun ihan tosissaan. Täältähän löytyy juomavinkkejä laatuun kun laatuun:)

Se vissy tosiaan antaa siihen hiilihappoja ja tekee paukusta paljon paremman makuisen. Niin juomavinkkejä varmaan löytyy, tän palstanhan pitäis olla "asiantuntijoita" täynnä

julle-jr

Jäsen
Löytyhän sitä Lidlin halpista kaapin kätköistä ja avot niin tekee mukavan hiilihapon kuningasjuoman maulle, ehkä tässä joutuu vielä juopuun ihan tosissaan. Täältähän löytyy juomavinkkejä laatuun kun laatuun:)
Vodka karpalomehulla tosiaan on yksi parhaista juomista, niin kuin muutkin vodkadrinkit. Viime aikoina itse tosin olen suosinut lähinnä Kaipiroskaa, mutta kyllä vodka-karpalokin vaan on hieno keksintö. Kuten toki on myös vodka raakanakin. Ja miksei myös karpalomehu raakana. Näitä tällaisia asioita kun ajattelee, niin tulee sellainen tunne, että ehkäpä tämä meidän ihmiskuntamme ei olekaan läpeensä paha.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On muuten jännä juttu tämä Liverpoolin fanitus suomessa. Ainakin meillä jotka katsoimme Englannin liigaa jo 80-luvulla, Liverpool on ykkössuosikki. Grobbelaar, Barnes ja Rush olivat äijiä nykymeininkiin verrattuna. Jos pytty palaa tänä vuonna Anfieldille pitkän tauon jälkeen, niin lupaan skoolata=)
Muistan ne ajat kun Barnesista ei ollut tietoakaan. Rush ja Dalglish olivatten Poolin syömähampaat. Keskikentällä Ronnie Whelan, Craig Johnston, Graeme Souness ja häthätää puolitoistametrinen Sammy Lee.

Mikä muuten oli nimeltään se ihan Rushin (ja Pekka Autiovuoren sitä myötä) näköinen jätkä joka tuli Rushin jälkeen Pooliin? Oliko Aldridge vai muistanko huti?

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
On muuten jännä juttu tämä Liverpoolin fanitus suomessa. Ainakin meillä jotka katsoimme Englannin liigaa jo 80-luvulla, Liverpool on ykkössuosikki. Grobbelaar, Barnes ja Rush olivat äijiä nykymeininkiin verrattuna. Jos pytty palaa tänä vuonna Anfieldille pitkän tauon jälkeen, niin lupaan skoolata=)

Kutenkin. Soini Puotiniemi tasoittaa ottelun puolestatoista metristä Raatissa täpötäydessä. Poltettuna tämän pojan mieleen. Kävi miten kävi, niin kährä on hyvä. Hurs.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raskas työ vaatii raskaat huvit, joten ei se auta muu, kun taas vetästä pienet kalsarit, että jaksaa huomennakin hoidella (muiden) duunihommia, taitaa olla viimeinen kerta, kun viitsin moiseen alentua. Tosin samat kalsarit jalassa nekin voi hoitaa, ja pieni darra vaan vähentää vitutusta, joka aiheutuu omasta kiltteydestä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näääääh, pashkat. Penskat nukkunu jo pitkään, vaimo otti muutaman kanssani sivistyneesti ja meni nukkumaan. Mie taidan riipaista kunnon kännit, jotta isänpäivän aamuna saan sanoa sydämestäni "isi kääntää nyt kylkeä, nähdään iltapäivällä".

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
sentimentaalista roskia... Takapenkkki Peer Gunt
Vittu miten kova Güntti oli Joutsan Joutopäivillä -86! Vetivät sellaisella isolla laiturilla, veden ympäröimänä. Uimarannalla, junou, piitsillä. Röyhkä ja Narttu oli siellä myös, sekin oli kova. Vedettiin Kaukon kanssa uimakopissa punkkua pullon suusta ja puhuttiin Kunderasta. Mie olin 13.

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erosin tyttöystävästä reilu kuukausi sitten, nyt se tyttö tulee tänne, kun meillä on pari kaveria täällä dokaa. Ei ehkä fiksua, mun kaveri sano, ettei me sovittu yhteen, koska tyttö tuns aina olonsa vaivaantuneeks mun seurassa, en tiennytkään. Joo, dokaan kotona kavereitten kanssa..

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Erosin tyttöystävästä reilu kuukausi sitten, nyt se tyttö tulee tänne, kun meillä on pari kaveria täällä dokaa. Ei ehkä fiksua, mun kaveri sano, ettei me sovittu yhteen, koska tyttö tuns aina olonsa vaivaantuneeks mun seurassa, en tiennytkään. Joo, dokaan kotona kavereitten kanssa..

Yksi olut ja säälipillua... Ei luulis olevan sen vaikeampaa :)

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten mua ottaa tällä hetkellä se kaaliin, että jotkut Kerhon fanit saa ne oranssiset fanipaidat ilmaiseksi kun huutaa vain ruman sanan siellä yleisössä ja ne jotka ei sitä huuda niin joutuu maksaan siitä sen 60-80 euroa!!!

Alat toistamaan itseäsi, joten kuulut selkeästi kkk:hon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy