Kalsarikänniketju

• 5 344 484
  • 66 668

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Miten niin ei?

Koska vehje ei toimi kunnolla. En jaksa nyt kikkailla linkkien kanssa mutta laittakaa´han tuubiin Kate ryan desenchantee. Hyvä veisu. Pasiradios kovat setit menos. Tuula ime mun munaa! aijai jai jai. kiihottaa. aijaa. Mä oon leipuri ja mul on iso muna ja mä nussin Tuulaa itä-helsingissä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meinaat kattomassa Ozzya sillo viimeks? Kuin myös

Ozzya oon Stadissa ollu kattomassa pari kertaa - viimeisin jäi väliin. Mutta siis tuolloin 89 Moskovassa olin paikalla, vanhaa kunnon Neuvostoliiton aikaa vielä se.

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Ozzya oon Stadissa ollu kattomassa pari kertaa - viimeisin jäi väliin. Mutta siis tuolloin 89 Moskovassa olin paikalla, vanhaa kunnon Neuvostoliiton aikaa vielä se.

"Rispektit" sulle, vai miten se on. Sit oot varmaan nähny Panterat ja muut kans siellä Neuvostoliitossa?

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tota. Pitäisköhän mun lähtee unten maille tästä...

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heh heh... Mie juhlin nyt... Onn puhunut et miun luo ei pidä tulla soittamatta. Noh jokuhan se äsken koputteli ovelle, ämpäri vettä matkaan ja takakautta etuovelle... Voi olla kylmä kotimatka-...

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bumtsibumjeejee-ketju eli aloitellaan itsaria, miettien nykyajan typerää lehmälauman tuijottamaan tv-viihdettä.

Jatko-osana: Idols-jippikajeijei-ketju jossa edellisellä kerralla epäonnistuneet voivat kokeilla uudestaan.

Part 3. BB-fucking great -ketju, jossa tapaavat ihmiset jotka eivät onnistuneet tappamaan itseään kahdessa edellisessä.

Viimeksi muokattu:

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bumtsibumjeejee-ketju eli aloitellaan itsaria, miettien nykyajan typerää lehmälauman tuijottamaan tv-viihdettä.

Jatko-osana: Idols-jippikajeijei-ketju jossa edellisellä kerralla epäonnistuneet voivat kokeilla uudestaan.

Part 3. BB-fucking great -ketju, jossa tapaavat ihmiset jotka eivät onnistuneet tappamaan itseään kahdessa edellisessä.

Pitäiskö tää nyt ottaa vittuiluna vai miten?

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Viime yönä ketjuteltiin ahkerasti jotenaka annanpa 1vitjan mihin tahansa tiimiin kovin ikinä..

-The Pena- -Sir Tamminen- -Masa Massiivinen(Kaikkien takatukkien kuningas).

Tällä me hallitaan ja nöyryytetään kaikkia....

Huomenta siis ammu valkeni ja heräilin olo infernaalinen ja lima-anaalimallinen.. Jotenka korkkasin oluen ja otin toisenkin ja hups olenkin sympaattisesti aamupäivä nosteessa....

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
eilisten firman bileitten jäljiltä loivennetaan....kippis bros!

Kun olis edes olo, mitä loiventaa, shaatana, aivan ympäripäissään vieläkin. Kai sitä hauskaa on ollut, mutta ei sitten mitään tietoa, että missävaiheessa tippunut.

Suosikkijoukkue
HIFK
Pöydällä pönöttävä Karhu on parhaimmillaan, samalla tavalla kuin anoppi konsanaan; kylmänä ja avattuna.

3 Doors Downin tuotanto jauhaa & pauhaa, iltasella sama orkesteri livenä todellisessa rock-pyhätössä, DDR-hallissa. Keikkahan on automaattisesti paska, jos jollain bändin jäsenellä ei ole IFK-paitaa päällä.

Tutinaa & tötinää tötteröön, hörps.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eiköhän taas Vilperikin tänään palaa lempiharrastuksensa pariin... Justiin kävin ostamassa juomingia kaupasta, siideriä ja Sakua ja sit joku viinapullokin tarttui mukaan Alkosta ;).

Alkoholia, pitsan tekoa ja syöntiä, NHL09 pelaamista ja varastoon jääneiden ohjelmien katselua... eiköhän tällä reseptillä jo selviä ihan hyvin yhdestä lauantai-illasta :)...

Hyvää musiikkia unohtamatta :)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ilmoittaudun ketjuun. Ei oikeastaan pitänyt tänne ketjuun olla tänään asiaa lainkaan, mutta kuinkas ollakaan, mieli muuttui, ja kaupasta tarttui mukaan jokunen ööli.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onkohan soveliasta osallistua ketjuun, vaikkei juokaan? Olen kyllä kalsareissani ja kännissä, joten sikäli päättelisin kalsarikänniketjuun osallistumisen olevan soveliasta. 0,8 promillea juuri puhalsin mittariini. Klo 21 jälkeen ei ainakaan ole enää soveliasta ellen täydennystä hae. Rankkaa tämä kalsarointi mutta eipä jaksaisi selvänäkään näin la-iltana olla.

Kyllä se punkkupullo on haettava. Ehkä jopa kaksikin. Sepä vasta olisikin jotakin. Siinä bongaisi samalla kaksi eri merkkiä yhdellä istumalla!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy