Kalsarikänniketju

  • 5 248 657
  • 66 705

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo. Kyllä ja ei. Kaveri oli kyllä aika vakuuttava. Kaikki merkit täsmäsi. Olin kyllä itse, ylläri ylläri pienehkössä humalatilassa mutta muistan kaiken ja ristiinkuulusteluni jälkeen uskoin että tämä on 'Teuvo'.

Voihan se olla, tuli vaan joskus kyseltyä itse tekijältä sanoituksesta, mutta voi olla, että ei vaan viitsinyt kertoa sen perustuvan oikeaan ihmiseen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voihan se olla, tuli vaan joskus kyseltyä itse tekijältä sanoituksesta, mutta voi olla, että ei vaan viitsinyt kertoa sen perustuvan oikeaan ihmiseen.

Ok. Kaikki on mahdollista :) Nyt on pakko vetää vatsoja perkele. Hitto.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ai hitto kun sais nyt pillua. Tekee niin perkeleesti mieli kunnon piirakkaa. Kai se on pakko tyytyä omaan hanskaan kun targettia ei näytä olevan lähistöllä. Noh, juon tässä muutaman kaljan ni ei tarvi runkatata.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Miten niin ei?

Koska vehje ei toimi kunnolla. En jaksa nyt kikkailla linkkien kanssa mutta laittakaa´han tuubiin Kate ryan desenchantee. Hyvä veisu. Pasiradios kovat setit menos. Tuula ime mun munaa! aijai jai jai. kiihottaa. aijaa. Mä oon leipuri ja mul on iso muna ja mä nussin Tuulaa itä-helsingissä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meinaat kattomassa Ozzya sillo viimeks? Kuin myös


Ozzya oon Stadissa ollu kattomassa pari kertaa - viimeisin jäi väliin. Mutta siis tuolloin 89 Moskovassa olin paikalla, vanhaa kunnon Neuvostoliiton aikaa vielä se.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Ozzya oon Stadissa ollu kattomassa pari kertaa - viimeisin jäi väliin. Mutta siis tuolloin 89 Moskovassa olin paikalla, vanhaa kunnon Neuvostoliiton aikaa vielä se.

"Rispektit" sulle, vai miten se on. Sit oot varmaan nähny Panterat ja muut kans siellä Neuvostoliitossa?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tota. Pitäisköhän mun lähtee unten maille tästä...
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Heh heh... Mie juhlin nyt... Onn puhunut et miun luo ei pidä tulla soittamatta. Noh jokuhan se äsken koputteli ovelle, ämpäri vettä matkaan ja takakautta etuovelle... Voi olla kylmä kotimatka-...
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bumtsibumjeejee-ketju eli aloitellaan itsaria, miettien nykyajan typerää lehmälauman tuijottamaan tv-viihdettä.

Jatko-osana: Idols-jippikajeijei-ketju jossa edellisellä kerralla epäonnistuneet voivat kokeilla uudestaan.

Part 3. BB-fucking great -ketju, jossa tapaavat ihmiset jotka eivät onnistuneet tappamaan itseään kahdessa edellisessä.
 
Viimeksi muokattu:

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Bumtsibumjeejee-ketju eli aloitellaan itsaria, miettien nykyajan typerää lehmälauman tuijottamaan tv-viihdettä.

Jatko-osana: Idols-jippikajeijei-ketju jossa edellisellä kerralla epäonnistuneet voivat kokeilla uudestaan.

Part 3. BB-fucking great -ketju, jossa tapaavat ihmiset jotka eivät onnistuneet tappamaan itseään kahdessa edellisessä.

Pitäiskö tää nyt ottaa vittuiluna vai miten?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös