Kalsarikänniketju

  • 5 247 415
  • 66 705

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Do diin, jos sitten palattais musiikin ihmeelliseen maailmaan. Laitanpa teille biisin mun nuoruudesta ;)
Repikää siitä; Raptori and Debby http://www.youtube.com/watch?v=1RHCsSKy_ds

hah - tuosta tulikin mieleen musiikkia omasta nuoruudesta: http://www.youtube.com/watch?v=zX3hUUA5Qfg

Eli tervehdys palstaveljille - kalsareissa sitä täälläkin otellaan... katotaan jaksaako valvoa Anahaim-Dallas matsiin asti vai onko se aamun ensimmäinen ohjelmanumero...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä. Toisella kertaa lähti myös tänne Jatkoaikaan pjerkele.

Et sentäs soittanut Maalaisliiton puoluetoimistoon? Sitäkin on tullu tehtyä. Sääli vaan että ovat jättäneet puhelinvastaajan pois käytöstä. Voisin jopa veikata että jopa Matti ja Mauri ovat vahingosta viisastuneet. Paavo ois kyllä jättänyt vastaajan paikalleen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Et sentäs soittanut Maalaisliiton puoluetoimistoon?

En sentään. Harmi että Sauri ei vedä enää omaa showtaan :) Kaljaa tässä edelleen tissutan, harmi että kirkas loppui kesken, oli meinaa aika hyvää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä sentään latelin Väyrysen Pavelle puhelimessa suorat sanat joskus 80-luvun lopussa.

joo - sillon hyvään aikaan kun Paavo johti, pystyi vastaajaan jättämään "rakentavaa" kritiikkiä. Ei ole enää Matin aikana, prkl. Livenä en ole kumpaakaan herraa koskaan tavannut - toisaalta onneksi. Tiedä sitten heidän vai minun onneksi.

Jos lopettais tän tissuttelun ja siirtyisi konjakin pariin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No suhtautuisin epäillen :)

No joo. Kyllä ja ei. Kaveri oli kyllä aika vakuuttava. Kaikki merkit täsmäsi. Olin kyllä itse, ylläri ylläri pienehkössä humalatilassa mutta muistan kaiken ja ristiinkuulusteluni jälkeen uskoin että tämä on 'Teuvo'.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan musta tullut jonkinlainen perverssi tai jotain, vai miks toi Indican Ikuinen virta kuulostaa hyvältä biisiltä..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eihän sitä tiedä, jos vaikka naapuri on samaa mieltä susta. :)

Mistäs sitä tosiaan tietää :) jaa, täydennystä välillä - ainoa "ongelma" siirtyiskö aiemmin mainittuun konjakkiin vai johonkin muuhun. No, se selvinnee kohta, minä en.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös