Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kerro lisää?
Matikaisen Penalle ja Julkkis-turhis Suskille vai mitä?
Kyllä. Toisella kertaa lähti myös tänne Jatkoaikaan pjerkele.
Kerro lisää?
Matikaisen Penalle ja Julkkis-turhis Suskille vai mitä?
Kyllä. Toisella kertaa lähti myös tänne Jatkoaikaan pjerkele.
Et sentäs soittanut Maalaisliiton puoluetoimistoon?
En sentään. Harmi että Sauri ei vedä enää omaa showtaan :) Kaljaa tässä edelleen tissutan, harmi että kirkas loppui kesken, oli meinaa aika hyvää.
Mä sentään latelin Väyrysen Pavelle puhelimessa suorat sanat joskus 80-luvun lopussa.
Jokos Helmi otti lukua?
Mä sentään latelin Väyrysen Pavelle puhelimessa suorat sanat joskus 80-luvun lopussa.
Never ;) Tässäpä teille Göstaa ja Teuvoa!
http://www.youtube.com/watch?v=y5dXx-sZqP0
Ai perkele. Oli varmaan painavaa sanottavaa :) Jokos Helmi otti lukua?
Hieno biisi. Olen tavannut henkilön kenestä tämä biisi on kirjoitettu, ainankin kaverin omien sanojen mukaan. En kyllä epäile yhtään.
Hieno biisi. Olen tavannut henkilön kenestä tämä biisi on kirjoitettu, ainankin kaverin omien sanojen mukaan. En kyllä epäile yhtään.
Hmm... No Sherminaattori sit yllytti.. prkl. Only the lonely][/UR]
Olen edelleen sitä mieltä että lapsuuden naapurini on ollut tuon http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4 innoitus ;)
Toivottavasti silloinen naapuri ei ole palstalla - tai ei ainakaan tunnista.
No suhtautuisin epäillen :)
Eihän sitä tiedä, jos vaikka naapuri on samaa mieltä susta. :)
Tervetuloa. Onks kaveri kovakin Roy Orbison fani?
No joo. Kyllä ja ei. Kaveri oli kyllä aika vakuuttava. Kaikki merkit täsmäsi. Olin kyllä itse, ylläri ylläri pienehkössä humalatilassa mutta muistan kaiken ja ristiinkuulusteluni jälkeen uskoin että tämä on 'Teuvo'.
Voihan se olla, tuli vaan joskus kyseltyä itse tekijältä sanoituksesta, mutta voi olla, että ei vaan viitsinyt kertoa sen perustuvan oikeaan ihmiseen.
Hmm... No Sherminaattori sit yllytti.. prkl. Only the lonely
Ai hitto kun sais nyt pillua. Tekee niin perkeleesti mieli kunnon piirakkaa. Kai se on pakko tyytyä omaan hanskaan kun targettia ei näytä olevan lähistöllä. Noh, juon tässä muutaman kaljan ni ei tarvi runkatata.