Kalsarikänniketju

  • 5 259 488
  • 66 714

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Vaikka olis vetäny normi safkat päivän aikana (aamupala, lounas, päivällinen, välipalat) niin heti kun ekan kaljan on juonut tuntuu maha ihan tyhjältä.
Ite oon joskus tehnyt jopa niin että aloittelun ohessa on käynyt jonkun pitsan hakemassa ja sitten vielä yöllä pitänyt käydä lähigrillillä vetämässä joku Large makkaraherkku tai joku überjättipurilainen. Tähän kun laskee vielä esim reilun mäyräkoiran verran olutta ja tosiaa ne normisafkat päivän aikana niin miten tää on mahdollista?

Tässäpä se tuli sen kuuluisan Krapulapaskan kausaliteetti vallan tyhjentävästi selvitettyä.

Joku kun on joskus ihmetellyt että miten voi darrassa oleva suomalainen herrasmies puskea kaamean hajuista sontaa kilotolkulla ja useassa eri sessiossa ulos yhden päivän aikana...

Normi hommaahan tuo. Mässy iskee täälläkin aivan varmasti. - Jos nyt ei ihan ekan bissen jälkeen, niin viimeistään kolmannen.

Ja iltaa vaan kaikille muutenkin. Juomat on hankittu - häpeä sentään - Lidlistä jossa näytti olevan Karjalaa edukkaasti 24-packissa kaupan.

Ja kun tässä ollaan avomileikseksi heittäydytty, niin kyllä. Tykkään Karjalasta.
Tosin taidan olla melko railaakkaasti vähemmistön edustaja...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja kun tässä ollaan avomileikseksi heittäydytty, niin kyllä. Tykkään Karjalasta.
Tosin taidan olla melko railaakkaasti vähemmistön edustaja...

Jotkut tykkää Lapinkullasta, sitä minä ihmettelen.
Ompas linkittely hiljaista, kun Häm.. eikun moderaattorit alkoi jakamaan penaltteja.. Ja missäs on palstan deejiit? MKH?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No on se nyt jumalauta kumma, että kalsarikänniketjussa mennään puhumaan jostain helvetin syömisestä.

Ei muuten väliä, mutta tuli nälkä kun menitte muistuttamaan..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei muuten väliä, mutta tuli nälkä kun menitte muistuttamaan..

Mutta hyvä vasikka elää juomallakin. Ja siinä syöres voi unohtua itse pääasia. Ei kannata leikkiä hyvällä kalsarikännillä.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta hyvä vasikka elää juomallakin. Ja siinä syöres voi unohtua itse pääasia. Ei kannata leikkiä hyvällä kalsarikännillä.

Joo no sen nyt taas tietää, kun muija tossa ruinaa vieressä, että katellaan jotain tv-sarjaa videotykillä, siihen vähän safkaa, ja vielä parit oluet -> herään sohvalta klo. 05:30 orastavassa krapulassa miettien, että mitähän tuli katottua ja missä vaiheessa nukahdin, voittikohan tää nyt oluen kiskomisen musan kuuntelun, irkkaamisen, kkk:hin kirjoittelun ja muun nörtteilyn eli kalsarikännäilyyn kuuluvat olennaiset pikkuseikat.

Nainenkin on mainitsemattomista syistä juomatta, joten mulla on vähän semmonen fiilis, että se voi olla hiukkasen yksioikoista seuraa noin kaljan kiskomisen suhteen. :)

Ehkä mä pistän muijan katselemaan sarjoja, ja tsiigaan ne itse myöhemmin..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jotkut tykkää Lapinkullasta, sitä minä ihmettelen.
Ompas linkittely hiljaista, kun Häm.. eikun moderaattorit alkoi jakamaan penaltteja.. Ja missäs on palstan deejiit? MKH?

Juon ihan vaan karhua, on sentäs aika hyvää! Ihan semmoin rento meininki tänään.

Pistetääs nyt sitten vielä tosta Sentenced - No one there koska on hyvä biisi omasta mielestäin.

Joo iltaa vaan teillekkin.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikku kaljoissa sit 20 dollarin sittarin voitto ja 100d, kiitos.Pitäis jo lopettaa, mut jos sitä pari pelii viel..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Luulen että tämän hetken humalatila on aika lähellä legendaarisen Iku Viitasen vastaavaa. Jos joku ei tiedä kuka on Iku Viitanen tai mistä mies on tullut tunnetuksi niin alla olevassa clipissä tämäkin selvinnee.

Kuules lappeen Rannan poika. Iku on mun tuttu. Siis ainaki mun asiakas. Eli oliks jotain kerrottavaa hänel, voin viedä terveisii. Vaikka kyrillisillä aakkosilla, jos tarve vaatii, ymmärrän teitä kaikkia, jos tarve vaatii.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Musiikista puheen ollen, onko arvon kalsarikännikansa löytänyt jo levylautasilleen yhtyeen nimeltä Disturbed tuotantoa? Mielestäni tämä yhtye edustaa omaa tyylilajiaan puhtaimmillaan - tässä ei liikoja kikkailla, antaa paksun kitaravallin ja särmikkään laulamisen hoitaa homma. Kuuntelin joskus teininä Panteraa, jotenkin tässä on samaa fiilistä.

Edit: se nimi vielä oikein...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kuules lappeen Rannan poika. Iku on mun tuttu. Siis ainaki mun asiakas. Eli oliks jotain kerrottavaa hänel, voin viedä terveisii. Vaikka kyrillisillä aakkosilla, jos tarve vaatii, ymmärrän teitä kaikkia, jos tarve vaatii.

No jos voisit nimmarin pyytää?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kertokaa jo perkele mulle miten tuo hyperlinkittäminen onnistuu? Oon niin saatanan sukka näissä hommissa enkä halua penalttia modesediltä. Perkele. Kalja maittaa ja kännissä ollaan. Toivottavasti nukahdan jossain vaiheessa että kykenee huomenna velvollisuuksien pariin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös