Kalsarikänniketju

  • 5 259 488
  • 66 714

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä te retkut vain ryyppäätte. On ihmisiä, kuten minä, ketkä pyörittävät tätä maata verotuloillaan. Minua odotetaan huomenna taas kustannuspaikalle, mutta olen siitä onnellisessa asemassa, että saan mennä sinne aika lailla milloin haluan. Ajattelin tähdätä johonkin klo 10 tienoille tms.

Mutta miten näitä työaikoja tulisi oikeasti käyttää? Pitäisikö minun aina olla selvinpäin ja mennä joka aamu seiskaan vai ryypätä aina vaan ja mennä esimerkiksi lounasaikaan?

Valitan, en pysty kommentoimaan, olen ollut lomalla neljä viikkoa ja kuusi pitäisi vielä olla.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Lailla ei ole merkitystä, jos nyt loppuu juomat, amatööri...

Hyvin sisäistit mun tekstin ihan viimeiseen lauseeseen asti. Porissa taitaa toi lukutaito olla vähän katoava kansanperinne. Harvoille ja valituille näemmä. No ei vaan vitsi vitsinä hyvää illan jatkoa sinne Poriinkiin.

Kyllähän täällä on vielä reilu aikakin reilu puolikas pullo Laphroagia ja taitaa olla jotakuinkin yhteensä laatikollisen verran kaljaakin. Lisäks niin kirkasta, vodkaa, valkkaria kuin konjakkiakin löytyy. Gini on päässyt loppumaan, mutta ei anneta sen häiritä. Jotkut Tequillankin rippeet taitaa tuolla kaapissa vielä olla. Joten ei mulla juomat oo loppumassa. Ei siis syytä huoleen. Kiitos huolenpidosta kuitenkin.

Kerroin ihan vain noin muuten omanmielipiteeni kyseiseen lakiin. Niin ja kerran on kyllä päässyt käymään niin että kaikki viinat, viskit, viinit, kaljat ym. eli kaikki loppui toki tähän oli myötävaikuttamassa muutamat ulkoiset tekijät, mutta silti. Se oli tuskainen tilanne enkä sitä halua kokea enää koskaan uudestaan.

Mutta nyt on saunassa käyty toistamiseen tänään eli hyvä olotila senkun kohenee.

Mitäs meidän yhteiskunnantukipilarit?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
..Kyllähän täällä on vielä reilu aikakin reilu puolikas pullo Laphroagia ja taitaa olla jotakuinkin yhteensä laatikollisen verran kaljaakin. Lisäks niin kirkasta, vodkaa, valkkaria kuin konjakkiakin löytyy. Gini on päässyt loppumaan, mutta ei anneta sen häiritä. Jotkut Tequillankin rippeet taitaa tuolla kaapissa vielä olla. Joten ei mulla juomat oo loppumassa. Ei siis syytä huoleen. Kiitos huolenpidosta kuitenkin...

Amatööri edelleen, ammattilaisella on vain se mitä tarvitaan kaapissa.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vahingossa

Jaahas. PITI viettää selvä viikonloppu jussin jälkeen. Sitten kuulin, että heinäkuussa ei pahemmin vapaapäiviä olisi. No otetaan tässä pari sitte tulevan kuukauden kunniaksi.

Tarvi varmaan lähteä kaupassa käymään...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Eiliseen tapaan kalsarit jalassa ja oluttuoppi kädessä. Jääkaappi on ladattu tällä kertaa niin hyvin, ettei tarvi siiderin lipittämiseen alentua.

Kalsarikännäilyn kyllä katkaisee tuossa kymmenen aikaan lähtö kaupungille. Kaikille Porissa olijoille tiedoksi, että Cafe Jazzissa on tänään Suomen parhaan blues-bändin ilmaiskeikka alkaen 22.30.

Mutta nyt kippis kaikille!
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiliseen tapaan kalsarit jalassa ja oluttuoppi kädessä. Jääkaappi on ladattu tällä kertaa niin hyvin, ettei tarvi siiderin lipittämiseen alentua.

Kalsarikännäilyn kyllä katkaisee tuossa kymmenen aikaan lähtö kaupungille. Kaikille Porissa olijoille tiedoksi, että Cafe Jazzissa on tänään Suomen parhaan blues-bändin ilmaiskeikka alkaen 22.30.

Mutta nyt kippis kaikille!

Saattaa olla, että siideriä joutuu maistaa. Pori= kaupunki, jossa on "tymiä" ihmisiä tai sitte sukulaisia ja näillä näkymin yllätys yllätys jazzia.

Onkos muuten tänä kesänä olympiakisoja jossain päin mailmaa? Kalsarikännääjillä? Kelit olis nyt parhaimmillaan!
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Onkos muuten tänä kesänä olympiakisoja jossain päin mailmaa? Kalsarikännääjillä? Kelit olis nyt parhaimmillaan!

Eiköhän me nyt yhdet olympialaiset saada järjestettyä, jos vaan paikkakunta sopisi kaikille osanottajille. Luultavasti tulisi mahtavat kisat! Sinne voisi lähteä hieman pidemmältäkin!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Amatööri edelleen, ammattilaisella on vain se mitä tarvitaan kaapissa.

Sitkeä mies perskules. Taitaa se Ässien tilanne pikkuhiljaa avautua sinnekkin.

Itse pidän kuitenkin huolen siitä ettei juomat ole heti loppumassa. Tiedä millainen luonnonkatastrofi iskee niin hyvä olla mahdollisen eristyksen vuoksi varastoja. Ruoasta niin väliä pääasia ettei juomat lopu. Kuoleepa sitten ainakin onnellisena. Niin ja tiedä sitten kaiken maailman Alkon lakoistakaan saatana.

Niin ja tää homma mitään kalenterisuunnitteluakaan ole ainakaan mulle. Eli jos fiilis iskee (eikä nyt mitään hirmuvelvoitteita ole) niin sitten on mistä ottaa ihan ex tempore.

Kyllähän sitä jokaisella itseään kunnioittavalla kalsaroijalla täytyy olla edes jonkinmoiset varastot kunnon kotitarvekännejä varten aina kun vaan tilanne iskee päälle. Niin ja sitten jos kalsarit venyvät niin tuleehan sitä tulla edes se paripäivää toimeen ilman kontaktia ulkomaailmaan. Pizzan nyt voi tilata.

Koskaan ei tiedä mitä tapahtua, joten pitää olla valmius toimia kulloisenkin tilanteen mukaan. Näin ainakin itse toimin.

Ai täällä on oikein olympiaurheilijoitakin edustettuna. Onko kisarajat jo tehtynä.

Niin ja itse tässä kaljaa kurkuun tiputtelen. Valmistautuminen EM-finaaliin on hyvällä mallilla.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Flunssa kuriin?

Tämä päivä alkoi sillä tunteella, että illalle suunnitellut kalsarikännit ovat vaarassa, sillä olin nukkunut huonosti ja flunssa vaivasi. Räkää täynnä kurkku ja nenä sekä väsytti pirusti.

Edellytykset olivat kuitenkin hyvät täysimittaisten kalsonkien viettoon kun muija lähti kavereittensa kanssa juhlimaan toiselle paikkakunnalle.

Nyt alan kuitenkin pikkuhiljaa ymmärtämään, että nuo ikävät nuhaoireet ja flunssapallerot voi huuhtoa kurkusta alas helposti täyttämällä jääkaapin mallasjuomilla sekä lonkerolla ja alkamalla tiputella näitä juomia alas kurkkutorvesta tasaisella tahdilla. Fiilis ei ole enää ollenkaan sairas, vaan energinen. Hyvin aukeaa kurkku näillä ja pahimpiin tilanteisiin on jemmassa vielä puoli pulloa minttuakin.

Suosittelen siis kalsarikännejä ehdottomasti erilaisten sairausten ja vammojen hoitoon. Ja sille joka jaksaa mainita huomisesta sanon, että sama hoito-ohje pätee myös huomiseen... Cheers!
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Kuulin just että ex-vaimo on ja ex-paras kaveri meni naimisiin, aloitettuaan suhteen kun olin vielä ex-vaimon kanssa naimisissa. Niin ja on minulla poikakin, ex-vaimon kanssa ja se asuu suuret osat ajasta niillä.

Ei voi veljet mitään, mutta mietin että voiko vitutukseen kuolla.

Ei voi, mutta krapulan voi hankkia. Fire at will, otan seuraavan. Huomenna ei tule jalkapalloakaan, joten voi hyvin herätä putkasta.

EDIT:
En siis halua kääntää tätä ketjua miksikään sosiaaliketjuksi, vaan olen koodin mukaan pukeutunut (kalsarit, pikkumustat), ja känässä kohta.

Jatkakaa.
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kuulin just että ex-vaimo on ja ex-paras kaveri meni naimisiin, aloitettuaan suhteen kun olin vielä ex-vaimon kanssa naimisissa. Niin ja on minulla poikakin, ex-vaimon kanssa ja se asuu suuret osat ajasta niillä.

Ei voi veljet mitään, mutta mietin että voiko vitutukseen kuolla.

Ei voi, mutta krapulan voi hankkia. Fire at will, otan seuraavan. Huomenna ei tule jalkapalloakaan, joten voi hyvin herätä putkasta.

Paska juttu, mutta siihen auttaa vain sopiva määrä olutta sekä uusi hoito. Eli nyt vaan baariin ja sieltä joku hyvä pesä mukaan. Ei saa jäädä tuleen makaamaan sanoi joku kuuluisa tyyppi joskus jossain sodassa. Tai jotain sinne päin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Loma se alkoi tänään. Kävin äsken hurauttamassa parin tunnin fillarilenkin. Sauna on myös jo käyty ja nyt kyrsät tirisee grillissä ja karhutölkki jos toinenkin hupenee siinä sivussa.
Musa soi tietysti myös.
Kalsarit!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hyvää (alku)iltaa kaikille kalsaroitsijoille!

Itse skippasin kaksi eri kutsua lähteä bileisiin, päätin että tänään on vihdoinkin vuorossa ihan perus kalsarikänni-ilta! 6 duunipäivää takana, tänään oli jo sentään vapaata, mutta piti aamulla raahautua ylös jo suht aikaisin. Nyt on mukava palkita itsensä kylmällä oluella.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lisättäköön vielä se mukava asia, että Kotipizzan auto tuo aivan kohta kaksi Americana pizzaa tuohon kotiovelle, pakkohan se oli tilata kun tässä olutta juodessa aina tulee nälkä :)

Ja juuri kun sain tuon lauseen kirjoitettua, kaahasi auto pihaan ja toi lämpimät pizzat käteen!

Kohta napsautan saunan päälle ja istun hetken aikaa - kalsareissa - takapihan tuolissa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hiljaista on jälleen tässä ketjussa. Tosin näyttää koko jatkoaika olevan aika kuollut.
Parempi ollakin täällä hiljaa, amatöörien kun pitäisi mennä jonnekin bumtsibumjeejee-ketjuun. Täällä ei aloitella, eikä lopetella, täällä ollaan.

Saatana, päähänhän tämä menee. Ei auta, taistelen vastaan juomalla lisää.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Parempi ollakin täällä hiljaa, amatöörien kun pitäisi mennä jonnekin bumtsibumjeejee-ketjuun. Täällä ei aloitella, eikä lopetella, täällä ollaan.

Saatana, päähänhän tämä menee. Ei auta, taistelen vastaan juomalla lisää.

Pitäähän tuokin kyllä paikkansa. Itse siirryn tästä siis sinne bumtsibumjeejee-ketjuun. Eihän täällä kukaan yksinään viihdy. Keskenänsä voi keskustella ilman keskustelupalstaakin. PRKL!
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Mike Oldfield - poison arrows.

Veljet, saatan eksyä baariin vielä - yksikseni.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä ollaan ja olutta ja lonkeroa on nautiskeltu. Aloin tossa miettimään, että pitäiskö tänään jotain syödäkin kun pitsaakin olisi pakkasessa, mutta enpä taida jaksaa. Juomisesta saa tarvittavat kalorit...

Sitä vaan tulin tässä myös ajatelleeksi, että miksi helvetissä kaikki paikallisbussit onnistuvat saapumaan pysäkille just kun on itse sinne noin 200m päässä ja vastaavasti lähtemään pysäkiltä kun pääsee juuri ja juuri kosketusetäisyydelle bussista? Itselle kävi tänään kaljanhakureissulla kolme (3) kertaa näin, että erinnäisistä sekunneista jäi kiinni pääsy oikeaan bussiin ja lopulta päädyin kävelemään vaihtopysäkiltä kotiin. No, sainpa ainakin kaljat turvallisesti jääkaappiin, koska YTV:n rosvot olisivat voineet ajaa vaikka kolarin tai jotain.

Tästä huolimatta, lissää olutta!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Hohhoijaa.

Yleisurheilua Lillestä tässä serurailen. Robles juoksi aika nätisti.

Sieltä tulis Road Tripkin. Ihan ok leffa tosin nähty jo muutaman kerran.

Tein muuten jotain mitä voin sitten aamulla kiitellä eli pesin pyykkiä. Tän päivän hyvät teot olikin sitten siinä.

Solamnici76lle jaksamisia. Uusia tuulia kohti vaan. Kaikenmaailman kliseisiä kannustuksia myös. Itelle jos kävis noin niin...no ei oikein osaa kuvitellakkaan. Helvetin paska juttu. Eikun uusia kisuja metsästämään.

Mut nyt kohti jääkaappia josko jotain syötävää tekis tai sitten ei.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sitä vaan tulin tässä myös ajatelleeksi, että miksi helvetissä kaikki paikallisbussit onnistuvat saapumaan pysäkille just kun on itse sinne noin 200m päässä ja vastaavasti lähtemään pysäkiltä kun pääsee juuri ja juuri kosketusetäisyydelle bussista?

Joo tuttu tunne täälläkin. Varsinkin jos satut sitten juoksemaan oikein enemmänkin niin varmana kattovat ja painavat kaasua niin pian kuin vaan voivat. Ne saatanan suharit siellä ratintakana saa varmasti siitä jotain tyydytystä. Tosin aika ankea työhän se on joten kaipa toi on ihan käsitettävissä. Itsellä kävi näin myös viime kesänä Englannissa. Bussi oli saatana etuajassa, jota täällä ei kyllä tartte pelätä, oli kiva istuskella eräällä tuppukylällä tunninverran seuraavaa odotellen.

Mutta nyt vähän iloisempaa vaihdetta silmään. Haenpa oluen.
 

ipaz

Jäsen
Sauna päällä täällä ja keis Carlsberg ja pari saksalais-tuttavuutta seuranani. Saattaa tosin olla että tuo sateeton ilma saa ipazin ulos penthousestaan ja Hämeenkadun kedoille katsomaan "että jos vain kaidetta riittää, kyllä kai se riittää, ja etteen päin".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös