Kalsarikänniketju

  • 5 247 445
  • 66 705

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sori, en ajatellut tuolta kannalta :)

Vittu, tuhosin jo laatikollisen oluita ja kello on jo noin paljon. Kai s e on pakko käydä nukkumaan....
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No hyvä ettet ehtiny ihan kaikkia vielä haukkua :)

Ei piru, jois saisin nyt käsiini James Bond 007 - License to kill, katsoisin välittömästi. Vaikka olen kyseisen leffan nähnyt about 10 kertaa niin nyt tuli vaan jotenkin sellainen fiilis että pakko nähdä tuo
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mullakin itse asiassa on kaikki nuo 007 leffat dvd:llä, mutta enpä tietenlään löydä tuota silloin kuin ssen haluaisin katsoa
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ok luuserit, se oli David Bowie.

Nyt taidan lopettaa kalsaroinnin, kun nainen tuli pyytelemään anteeksi eilistä kiukutteluaan. Saa kyllä pyytää frendinsäkin kylään, jos meinaa saada kokonaan anteeksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi jessus kun tuntuu pitkästä aikaa hyvältä kalsarit. Tumma Nikolai kutittelee kielen kantoja ja duunia on tunnin verran klo 14:25 alkaen. Oikein miellyttävää.. Ehkä jotakin urheilua voisi harrastaa hitusen kaveriporukalla tuossa työskentelyn jälkeen, eli todellista alantouhua tämä ei ole, helvetin mukavaa silti.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koffia ja Eläkeläisiä, huisia. Työt alkaakin klo 13:55. Tämän jälkeen kaverilta jokin kyyti kylän ja ehkä jopa Uudenmaan parhaalle beachvolley-kentälle ja rökitän kaikki jotka eivät pelaa puolellani. Tämän jälkeen on aika saunan ja noin 11 oluen, ehkä. Se on sen ajan riemu. Tai no, otetaan 16..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paras kaveri käymässä kylässä ja pleikkarissa PES. Olen kännissä kuin käki. Hihihihahahoho. Baariin ei asiaa, koska jos sinne tetsaamalla yrittää, sanoo portieeri: "et oo tulossa". Tyhmä portsari. Vitun hikipinko haiseva lutka.
 

J.Petke

Jäsen
Jaahans, täällä taas. Suunnitelmana olisi juoda niin paljon kuin pää kestää tai mieli sietää. Maanantaikin vielä töistä vapaata niin voi ihan rauhassa tissuttaa. Mikäs sitä parempaa Lauantai-illan seuraa on kuin iPod, televisio, tietokone ja viinakaappi.

NP: Patrik Isaksson - Du får görä som du vill
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saarenmaa votkaa ja vissya otettu muutma lasi.

Katselen juuri levyltä top elokuvaa Topralli. Vittu miten paska raina! Tästä tulee ehdoton suosikki kännielokuvien kapeaan kategoriaan Ponterosan ja saksalaisten 70-luvun tissielokuvien rinnalle!
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On tuo vaan niin ihana ääni tuo tölkin sihahdus. Musiikkia, Jatkoaikaa ja Olutta, ei siitä muuta periaatteessa kaipaa. Tosin jossakin vaiheessa pitää tämä ketju hylätä, kun kaveri houkutteli baariin...
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitkän yövuoroputken ajattelin minäkin pienet kalsarikännit vetää. Ihan kaljaa vaan näin aluksi mutta jotain hyvää viskiä voisi kaapista kaivaa seuraavaksi. Lämpimät voileivät on tulossa uunissa ja telkkarissa pöyrii Ö-luokan actionleffa Marine, mikäs tässä on ollessa.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Iltaa väki! Koiraa piti käyttää omakotitalon pihalla kusella. kun ei raasu yksin uskalla mennä, heh. Siellä on varmaan sapelihammasvasikka käyny eilen, kun paskalle ei uskalla perinteiselle paikalle.

Doh. Otamma vielä ainaki yhet vai toiset? Uskalsin itsekkin pihalle, siellä on outo valoilmiö. Satas ees joskus prekele.

Stone-Get Stoned, toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkeles.

Kaveri yrittää vetää minua mukaansa lähibaariin! Mitä tehdä? Häpäistyn, jos lähden baariin, koska olen kirjoittanut KK-ketjuun?

Mitä tehdä?

Saanko päälleni.

Halveksuntaa? Vihaa? Inhontaa? Murhaa?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
shaaatanaleisschön. Mitään jumpsijum ketjuja tarvita tässä ny, kun on kkk-ketju kunnisaassaan. Nii monta litraa takana, ettei Ojalan laskuoppi oinein toimi, mutta aivan helvitsi. Saunankin jaksoin laittaa, poiketen eilisestä, jotane tästä puulämmitteiseen ja mukana kylymää ja aivan naamallaan, jo nyt. Niinhän oikeastaan eilenkin, mutta silloin jaksionkin. kaikki menee, mitä on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kaveri yrittää vetää minua mukaansa lähibaariin! Mitä tehdä? Häpäistyn, jos lähden baariin, koska olen kirjoittanut KK-ketjuun?

Mitä tehdä?

Saa sitä mennä, minä taidan olla vielä häpäistympi. Olin äsken kaverilla kalsarit jalassa ja myös ilman kalsareita. Mutta älkää huolehtiko se johtui ihan vain kylpemisestä.

En siis häpäisty tuon takia vaan sen takia, että aion kohta jättää teidät, koska ajattelin urheilla huomenna. Minua odotetaan pelipaikalla klo 10.30, ihan urheilukentällä, ei siis semmoisella pelipaikalla mikä ensimmäisenä tulisi mieleen.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Yeaah!

Tänään päätin että on valkkaripäivä. Niissä merkeissä tässä on menty. Parhaillaan ihan perushyvä Etelä-Afrikkalainen Out of Africa Chardonnay.

Bumtsibumketjukin tuntuisi vetävän helvetti. Mutta vanhassa vara parempi.

Leonardo di Capriokin näyttäs keimailevan tuol ruudun toisella puolella.

Mut mut Viikate soi ja mieli on levoton.

Niin ja saunaan en tänään saatana mee. Huomenna sitten.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Portsarin? Tule takaisin ja kadu tekemisiäsi, saat anteeksiannon, ehkä. Menee äänestykseen. Kunniattomuutesi tähden laukaisen wirta-edi systeemin elimistööni.

Viddu, kymmenen aavemariaa ja jatkiksen sääntöjen kertaus päälle, ehkä sitten. Niin, koppa kalajaa siihen, että muistaisit varmaan.
Bastu oli muuten btw ok, ja kun muisti heittää karhua kiukaalle hillitysti, niin mallaskin muistutti olemassaolostaan. Nick Cavee ja muita hörhöjä meneillään. Olutta tiätysti.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Still going strong! Helveetti kun ei pokeri kulje. Syytä tähän en tietenkään tiedä. Mä oon mestari mut mun kortit ei! No uutta pöytää vaan.

Itse näin hyvinkääläisenä olen kauhulla lueskellut siitä kuinka joku teini päätti eilen tiensä jonkun puskuriin. Rauha hänelle. Parempi viettää vaan kalsareita niin pysyy hengissä.

Niin ja Ulåborgille. Olen lahjottavissa. Mutta lasi on tyhjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös