pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Valitan, en pysty kommentoimaan, olen ollut lomalla neljä viikkoa ja kuusi pitäisi vielä olla.
No niin, eli olet puhdasverinen retku.
Valitan, en pysty kommentoimaan, olen ollut lomalla neljä viikkoa ja kuusi pitäisi vielä olla.
No niin, eli olet puhdasverinen retku.
Lailla ei ole merkitystä, jos nyt loppuu juomat, amatööri...
..Kyllähän täällä on vielä reilu aikakin reilu puolikas pullo Laphroagia ja taitaa olla jotakuinkin yhteensä laatikollisen verran kaljaakin. Lisäks niin kirkasta, vodkaa, valkkaria kuin konjakkiakin löytyy. Gini on päässyt loppumaan, mutta ei anneta sen häiritä. Jotkut Tequillankin rippeet taitaa tuolla kaapissa vielä olla. Joten ei mulla juomat oo loppumassa. Ei siis syytä huoleen. Kiitos huolenpidosta kuitenkin...
Eiliseen tapaan kalsarit jalassa ja oluttuoppi kädessä. Jääkaappi on ladattu tällä kertaa niin hyvin, ettei tarvi siiderin lipittämiseen alentua.
Kalsarikännäilyn kyllä katkaisee tuossa kymmenen aikaan lähtö kaupungille. Kaikille Porissa olijoille tiedoksi, että Cafe Jazzissa on tänään Suomen parhaan blues-bändin ilmaiskeikka alkaen 22.30.
Mutta nyt kippis kaikille!
Onkos muuten tänä kesänä olympiakisoja jossain päin mailmaa? Kalsarikännääjillä? Kelit olis nyt parhaimmillaan!
Amatööri edelleen, ammattilaisella on vain se mitä tarvitaan kaapissa.
Kuulin just että ex-vaimo on ja ex-paras kaveri meni naimisiin, aloitettuaan suhteen kun olin vielä ex-vaimon kanssa naimisissa. Niin ja on minulla poikakin, ex-vaimon kanssa ja se asuu suuret osat ajasta niillä.
Ei voi veljet mitään, mutta mietin että voiko vitutukseen kuolla.
Ei voi, mutta krapulan voi hankkia. Fire at will, otan seuraavan. Huomenna ei tule jalkapalloakaan, joten voi hyvin herätä putkasta.
Parempi ollakin täällä hiljaa, amatöörien kun pitäisi mennä jonnekin bumtsibumjeejee-ketjuun. Täällä ei aloitella, eikä lopetella, täällä ollaan.Hiljaista on jälleen tässä ketjussa. Tosin näyttää koko jatkoaika olevan aika kuollut.
Parempi ollakin täällä hiljaa, amatöörien kun pitäisi mennä jonnekin bumtsibumjeejee-ketjuun. Täällä ei aloitella, eikä lopetella, täällä ollaan.
Saatana, päähänhän tämä menee. Ei auta, taistelen vastaan juomalla lisää.
Sitä vaan tulin tässä myös ajatelleeksi, että miksi helvetissä kaikki paikallisbussit onnistuvat saapumaan pysäkille just kun on itse sinne noin 200m päässä ja vastaavasti lähtemään pysäkiltä kun pääsee juuri ja juuri kosketusetäisyydelle bussista?