Kalsarikänniketju

• 5 309 730
  • 66 757
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sinä missään kännissä oo ikinä ollutkaan. Hiltu-Iikan pojat sulle kertoi ja sait remmiapelia Putikka-Riitulta...

Jos tässä nyt jonkinlaista käänteistä ekstrapolointia harrastaisi niin väitänpä että olen ehättänyt kännissä olemaan joitakin satoja kertoja useammin kuin vaikkapa sinä.

Eilen en ehättänyt vastaamaan kun piti jättää leikki kesken. Syynä tämänpäiväinen työnteko, tuo juopottelevan kansanosan kirous.

Tänään ohjelmassa ollut perinteiset laituritalkoot (10 min. laiturin nostoa paikoilleen ja 2 h kaljoittelua) naapureiden kanssa. Kai sitä potkupalloakin täytyy vilkaista.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Pitkästä aikaa sitä voisi itsekin ilmoittautua mukaan joukkoon. Huominen olisi vapaata, joten eiköhän sitä tänään voisi muutaman oluen naukkailla.

8-pack tuli Sandelssia kaupasta mukaan napattua, joten eiköhän noilla nyt ainakin ensimmäinen puoliaika taistella.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Heippä hei! Hyvää iltaa! Holocaust seikkailee taas. Pullostani taas hörpäten. Olen pieni kalsaroija vain. Vaimokkeeni mua rakastaa - kaitten. Luppakorva mukaelmat sikseen ja itse asiaan - eli viinan juontiin. Ai, että on on hyvää viinaa. Otetaan kunnolla keittoa. Eilen tuli jo jonkun verran kalsaroitua, mutta tänään sitten hiukan enemmän. Lomilla ollan kasarit jalassa; jiihaa...

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Aah! Saunasta juuri sopivasti ennen matsia.

Ainoa mikä hivenen mieltä masentaa on Jarmo Lehtinen selostamassa. Ei helvetti. Maaliaukkoa sitten riittää. Oikein muuten odotan että joku kaivaitus sieltä esiin kesken pelin jotta saatas se helvetin reikä siihen kentään... Mee kotiis sieltä. Josko sitä sitten kuuntelis matsin ruotsiks.

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Hyi hemmetti. Ei oo ku kaks olutta jäljellä ja nyt pitää juoda välillä siideriä. Ei hyvä. Teräviä ei viitti vielä ottaa.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Björn Borgit jalassa, vaaleaa Velkoa ja loistava futismatsi.. Voisiko enempää mies toivoa.. Ai niin se nainen, noh katsellaan viikonloppuna.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai niin se nainen, noh katsellaan viikonloppuna.

No nainen olisi, mutta on ulkomailla tällä hetkellä. Voiko mies enempää toivoa? Jalkapalloa, Sauna, Olutta, Viinaa, Siideriä, Kalsarikännit, Sairasloma, Omaa aikaa.... Niin no. Jalkapallon tilalle lätkää...

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui juuri, että jalkapallohan näyttää itseasiassa tikku-ukkojen pelaamalta hidastetulta lätkältä.

Kesä kukkeimmillaan, ja meikäläinen juo jouluglögiä. Pateettista, eikö?

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Missä se lukee, että glögiä juodaan juuri jouluna? Sitä saa juoda, jos se maistuu. Itse en juuri välitä. Lisää olutta kiitos.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Espanjanperkele. Itse ottelun lopputulos noin urheilullisessa mielessä kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin puolen kilon paketti norjalaista pakasteseitä. Mutta kun nykyään joutuu töitäkin tekemään Espanjan poikien kanssa ja kuuntelemaan solvauksia siitä millaista on elää suuren ja mahtavan naapurissa niin olisihan se ollut namia päästä sanomaan että pelaavat muuten parempaa jalkapalloa kuin siellä teilläpäin.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
ESPANJA!!!!

Hienoa saatana!

Niin monet kisat sitä on saanut pettyä ja miettiä mikä meni vikaan, mutta nyt finaali odottaa. Toki voihan se pettymys tulla vasta siellä, mutta nyt juhlitaan. Kaunis hyökkääväfutis on löytänyt myös Euroopan kaikenmaailman Kreikan libero kyttäilyjen jälkeen! Helvettiin Italian sumppu Espanja on finaalissa!

Vittu nyt tekis mieli iskeä punakeltaista päälle ja lähteä hulinoimaan, mutta pidän itseni kurissa ja menen uudestaan saunaan!

Nyt Laphroaig auki ja volumea lisää!

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tajusin tuossa, että kun ei väsytä ja ei tarvitse mennä töihinkään vasta kuin iltavuoroon, niin pakkohan se on vielä silloin lisää korkata kylmiä huurteisia.. aah.. Ja kalsarit jalassa, tietenkin...

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika hiljaista taas vaihteeksi tässä ketjussa. No ehkä tänne taas saadaan joskus myös oikeeta keskustelua. Se on ollutkin aika vähissä. Ehkä jatkoajan porukka ei osaa vetää oikeita kalsareita. Ainakaan torstaina. Vielä siideriä ja sen jälkeen taas ihmetellään.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiljaista tosiaan on, mutta meikäläistä ei juuri nyt haittaa ei sitten yhtikäs mikään ja on sitä saanut täälläkin jo ihan riittävästi keskustella ja viikonloppuna sitten jälleen hivenen vilkkaampaa. Niin ja kyllähän tältä palstalta tekijämiehiä löytyy! Sitä ei sovi epäillä, ei ainakaan tässä ketjussa ;)

Niin ja jätä ne siiderit saatana! Kai on edes kuivaa?

Mutta se on nyt niin että tästä alko valmistautumien sunnuntain loppuotteluun, joten pienin askelin pienin askelin.

Nyt soi Kings of Leon, jota tässä saunaa odotellessa on viskin lomassa ihan mukava kuunneltavaa. Nautittavaa musiikkia Tennesseestä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Iisisti piti ottaa, eli tasan kaksi bisseä futista katsellessa, mutta työttömän arkea kun viettää ja nainenkin on reissussa, tuli tartuttua hiljaiseloa viettäneeseen Sambuca-puteliin. Jäljellä olleesta lätäköstä sai melko tuiman drinksun, jota tässä on hiljalleen siemailtu. Päähän tuntuis nousevan, onkohan tossa viinassa alkoholia?

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On täällä sentään jotain eloa.

Pakkohan tässä on valmistella kuntoaan sunnuntain huikeaan finaaliin. Huominen on lepopäivä, mutta lauantaina taas otetaan. Kyllä olut on sitten hyvää.. Tähän hetkeen sopi muuten täydellisesti youtubesta Kotiteollisuuden Kaihola. Hmm.. mitäs seuraavaksi.. olutta, kuivaa siideriä vai terävää...

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin ja jätä ne siiderit saatana! Kai on edes kuivaa?
.

Minä tiedä mitä saatanan päärynää tuo moska on? Oluet loppu ja nyt pitää vaimon sidukat juoda pois. Kaupathan aukee vasta yhdeksältä(oluen myynti) Joten tällä mennään. Fisua ja Viskiä olis kyllä jääkaapissa, joten ehkä tulee niihin vielä taivuttua.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaupathan aukee vasta yhdeksältä(oluen myynti) Joten tällä mennään.

Tää on näitä Suomen lainsäädännön hienouksia parhaasta päästä. Ihan hyvin voisivat huoltoasemat mun puolesta anniskella ympärivuorokauden ja kaupat heti avauduttuaan. No joku virkamies on keksinyt miten tavallista kansaa voi hienosti kiusata niin eikun lakia pukkaamaan. Virossakin muuten siirtyivat samaan. Taisi vain olla 22-10 toi aikarajoitus. Eli idiotismi valtaa alaa.

Toki voisihan ilman lakia jokunen onneton juomienloppumista säikähtänyt rattijuoppo liikenteessä enemmän liikkua, mutta eiköhän ne luuseri sinne muutenkin löydä. Itsellä olisi lähin huoltsikka tossa noin 1,5 kilsan päässä niin äkkiähän tosta kävelis, mutta kun ei. Toki todellinen ammattikalsaroijahan pitää huolen ettei mitkään juomat lopu kesken, mutta aina välillähän niitä usein väärästä muistikuvasta johtuneita harhoja tapahtuu.

Mutta nyt saunaan ja kylmää olutta mukaan.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää on näitä Suomen lainsäädännön hienouksia parhaasta päästä. Ihan hyvin voisivat huoltoasemat mun puolesta anniskella ympärivuorokauden ja kaupat heti avauduttuaan. No joku virkamies on keksinyt miten tavallista kansaa voi hienosti kiusata niin eikun lakia pukkaamaan. Virossakin muuten siirtyivat samaan. Taisi vain olla 22-10 toi aikarajoitus. Eli idiotismi valtaa alaa...

Lailla ei ole merkitystä, jos nyt loppuu juomat, amatööri...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä te retkut vain ryyppäätte. On ihmisiä, kuten minä, ketkä pyörittävät tätä maata verotuloillaan. Minua odotetaan huomenna taas kustannuspaikalle, mutta olen siitä onnellisessa asemassa, että saan mennä sinne aika lailla milloin haluan. Ajattelin tähdätä johonkin klo 10 tienoille tms.

Mutta miten näitä työaikoja tulisi oikeasti käyttää? Pitäisikö minun aina olla selvinpäin ja mennä joka aamu seiskaan vai ryypätä aina vaan ja mennä esimerkiksi lounasaikaan?

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä te retkut vain ryyppäätte. On ihmisiä, kuten minä, ketkä pyörittävät tätä maata verotuloillaan. Minua odotetaan huomenna taas kustannuspaikalle, mutta olen siitä onnellisessa asemassa, että saan mennä sinne aika lailla milloin haluan. Ajattelin tähdätä johonkin klo 10 tienoille tms.

Mutta miten näitä työaikoja tulisi oikeasti käyttää? Pitäisikö minun aina olla selvinpäin ja mennä joka aamu seiskaan vai ryypätä aina vaan ja mennä esimerkiksi lounasaikaan?

Valitan, en pysty kommentoimaan, olen ollut lomalla neljä viikkoa ja kuusi pitäisi vielä olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy