No ei kaikkea pidä kitata naamaan sekaisin. 1-2 juomalajia naamariin, niin seuraavana päivänä pystyy olemaan täysillä mukana.
Lajeilla ei ole mitään väliä, vaan keiton kokonaismäärällä.
No ei kaikkea pidä kitata naamaan sekaisin. 1-2 juomalajia naamariin, niin seuraavana päivänä pystyy olemaan täysillä mukana.
Jengillä on vissiin aika hauskaa esim.guitar heron parissa, kun ei uskaltauduta kunnon kalsareiden pariin..itsellä vasta reilu puolet ministerinsalkusta takana..eli toivottavasti tulee täysistunto , eikä jaaeityhjiäpoissa..
Lajeilla ei ole mitään väliä, vaan keiton kokonaismäärällä.
Mutta suosittelen viihteeksi itse kullekin, lukemista ekasta viestistä eli Borgien ketjunavauksesta eteenpäin, jos et sitten ole jo lukenut.
kaverin ksnsa tehtiin pienehkö tutkimusmatka lähibaariin. Todeltiin jotain towi tärkeäää.
Kalsarikänniketjustahan ei baariin lähdetä jnejne, mutta jos nyt siihen lipsut niin niillä kulmilla taitaa Tinuri olla kyllä otollisin mesta haastaa tanssiin. Leppäkerttuakaan ei enää ole, mutta eihän niillä kantamuovipöydän marinol-äijillä tainneet kädet riittää edes jassonpeluuseen, joten heikkoa vastusta kaikki tyynni.Vittu mä oon jotenkin kiukkusella tuulella. Lähtisköhän Tinurin Tupaan tappelemaan.
Tinuri olla kyllä otollisin mesta haastaa tanssiin.
Äläs sano, kyllä ne kantiksetkin nostaa aika paljon. Siitä vastapäisen KELA:n (en tiedä onko enää siinä?) tiskiltäkin satoja euroja monta kertaa kuukaudessa, nähty on.Jos olisin jäänyt alakynteen niin broidi 18vee nostaa penkiltä 205 kg niin apu olisi ollut lähellä.
Äläs sano, kyllä ne kantiksetkin nostaa aika paljon. Siitä vastapäisen KELA:n (en tiedä onko enää siinä?) tiskiltäkin satoja euroja monta kertaa kuukaudessa, nähty on.
Tämä on kyllä melkein hupaisia virheitä mediassa -kamaa, sallinet korjata: "Kai sitä on niin väsynyt kalsareiden jälkeen perjantaisin ettei nappaa tehdä töitä työpaikalla".Kai sitä on niin väsynyt töiden jälkeen perjantaisin ettei nappaa kännätä kotona