Kalsarikänniketju

  • 5 281 651
  • 66 731

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Aamukalsarit jalassa..eilisistä sessioista jäi vielä 7 kylmää koffia kummittelemaan kaappiin..eipä muuten kauaa kummittele..nyt enää kuusi tölkkiä jäljellä..kuinkas muilla alan miehillä on lauantaiaamu käynnistynyt?Ainiin ja kippistä vaan!!!
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Aamukalsarit jalassa..eilisistä sessioista jäi vielä 7 kylmää koffia kummittelemaan kaappiin..eipä muuten kauaa kummittele..nyt enää kuusi tölkkiä jäljellä..kuinkas muilla alan miehillä on lauantaiaamu käynnistynyt?Ainiin ja kippistä vaan!!!

Hep. Eilisten synttäreden jäljiltä aamun korjaussarja naamassa ja nyt pitää jo vaihtaa suomi soff...eiku joo. Kipis. Kotiteollisuus pistelee taustalla: "Olet niin kaunis tahdon sinuuuuuuuuuuuun sukeltaa jäädä syliisi" Toimii.

Jatketaan.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Täälläkin on ruuat uunissa ja kohta sixpackin verran mennyt olvia.. Hyvä ilta tulossa, epäilemättä!!
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Röyhkistä taas!Pitäisi kai alkaa väsäilemään jotain ruokapuolta,mutta kun ei oikeen huvita muu kuin kaljan kittaus & netissä pyöriskely..noh,vasta eka sixpäk down!ps.palaan pian,jos en putoa..jonnekin..
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Kova meininki täälläpäin...tuplasiksarin rajapyykki ohitettu...mitenköhän sitä"ihminen"jaksaa?!..ja huomenna työn puolesta yhdistetty koulutustilaisuus&karonkka..toivottavasti ei tule avauduttua liikaa tietyille tahoille..i'll be back..
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Jos tänään vielä ottais jonkun verran, tai onhan tota otettu jo aamusta asti. Aamupala piti syödä, mutta kun Koffin huurteinen osui ensimmäisenä silmään niin sehän kävi aamupalasta erinomaisesti. Apulantaa suht reippaasti ja jääkylmää juotavaa. Tän päivän setti.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Hyh helvetti että oli pahaa tuo Laitilan Kukko- olut!! En tiedä onko sitten mennyt vanhaksi kun pohjassa oleva päiväys oli niin sekava.. On viimeinen Kukko minkä ostan..

Kohta voisi varmaan tuon Suomi- viina pullon aukaista, seuraksi olisi Lejay-Lagoten vihreää omenalikööriä.. Mmm..

Jorma- pullokin jäi eilen aukaisematta, että jokohan sen saisi tänään pois tuolta nurkista pyörimästä.. Mahtaa olla makukokemus!!

EDIT. Eipä tuo nyt kovin sekava ollutkaan tuo päiväys, 13.05.2008. Eli se ei ollut vanhaa, muuten vain aika perseestä!
 
Viimeksi muokattu:

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Huomenna(jos se tulee)voi olla aika mielenkiintoisia avautumisia ketjuun...taidanpa ottaa taas yhden vaan..
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Hep. Remmissä ollaan, naapuri pyysi rillaamaan ja tarjos liput huomiseen jokkis-kisaan. Passaa. Nyt nielaisen karhua ja perään ihanaista suomiviinakarpalomehu sotkua. palataan taas. Hep.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Lähellä oli, etten lipsahtanut. Olin nimittäin tulossa jo tänne tuossa tunti sitten. Kaikki oli valmista, ihan mukava määrä kaljaa kylmässä ja suu napsui kuin mummolan lautalattia. Sitten vaan tuli sellainen fiilis...miten mä sanoisin...pahan aavistus...niinku, että ei. Ei perkele. Tästä ei hyvää seuraa. Selkäni jotenkin suoristui, enkä tullut tänne.

Rynnäköin ovesta pihallle, starttasin koslani ja kenkäisin tallan pohjaan. Hirveä pohja-aika lähimmälle huoltikselle. Puolijuoksua sisään kahmaloimaan sylillinen kaljaa kylmäkaapista ja rojautin tiskille. Nimi kuittiin ja tytön pakkaama motti följyyn. Äkkiä takaisin autoon ja armoton asvalttiralli takaisin pihaan.

Siis voitteko te kuvitella? Siis mä olin lähdössä ihan soitellen sotaan. Voi jeesus sentään. Onneksi mä tajusin ajoissa mistä oli kyse. Mistä tommosia harhakuvitelmia oikein tuleekaan? Epäilen syyksi sitä lounaaksi syömääni kiinalaista. Sillä oli jotain ihottumaakin siinä lantionseudulla, ties mikä perskatarri.

Korneinta oli ehkä se, kun siellä huoltsikan parkkiksella astuin takaisin autoon ja starttasin. Radiosta kuului juuri silloin, siis ihan todella että "...ja tässä tulee ikäänkuin korjaussarjaa..". Mistä se senkin tiesi? Ja tarviiko sitä nyt radiossa huudella kaikelle kansalle? Saatana enää radiotakaan uskalla kuunnella. Huh-huh.


Psst...

Hyh helvetti että oli pahaa tuo Laitilan Kukko- olut!! En tiedä onko sitten mennyt vanhaksi kun pohjassa oleva päiväys oli niin sekava.. On viimeinen Kukko minkä ostan..

Kukko on perseestä. Ja kana on munasta.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilmoittaudun mukaan meininkeihin. Tämä päivä on mennyt asennellessa uutta tietokonetta ja nyt on rentoutumisen aika.

Karhua lasissa ja elämä edessä. Vai takana?
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kaupungilta tulin päivällä himaan ja lähi K-kaupasta Karhua mukaan. En viitsinyt mäyräkoiraa ottaa, kun ajattelin, ettei se kuitenkaan tule tarpeeseen. Nyt alkaa kaljat olla loppu ja mietin, että vielä ehtisi Siwaan.. Perkele..
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En viitsinyt mäyräkoiraa ottaa, kun ajattelin, ettei se kuitenkaan tule tarpeeseen. Nyt alkaa kaljat olla loppu ja mietin, että vielä ehtisi Siwaan..

Sitä saa mitä tilaa, amatööri!

Kaljaa, viinaa ja tupakkaa EI OLE IKINÄ LIIKAA. Kaikkea ei tarvi - ihan oikeesti hei - juoda kerralla, mutta helvetin paljon kalliimmaks se tulee lähteä juomaan ne "takuuvarmoista yöunista" uupuvat yks tai kaks johonkin yökerhoon. Jonne totta hitossa tarttee mennä taksilla, sillä vajaassa vartissa ei juokse Elmokaan kymmentä kilsaa sikspäkin jälkeen.

Ja sitten kun just kerkiät ennen valomerkkiä tilaamaan, niin iskee se paniikki, "vittu jos tää yks ei riitäkään?" Sitten tilaat kaks pitkää ja neljät salmarit, "paa ny pari viskiä viä, juu saa olla Lappista (=paikan kalleinta)."

Sen jälkeen grillille, taksilla totta kai. Tuplaburgeri, ISOT makkaraperunat ja maito. Ja totta helvetissä sille myyjäpimulle pitää heittää, kato, läppää "Se maito tulee sit rahalla, muut munalla."
Takuuvarmasti saat ranskalaises palaneina, mutta sitä lievittääkses rupeat siinä ootellessa vittuilemaan sille takana kuikuilevalle helmikaulaiselle pipopäälle.

Maanantaiaamuna soitat töihin, että sulla viikko saikkua.

Kaikki sen takia, ettet viittinyt ottaa kuin sikspäkin? Vielä kerkiät kioskille tai huoltoasemalle. Hopi, hopi.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Hengissä ollaan vielä..kolmas sikspäkki lähti kiertoon just....ans kattoo mihin näillä aika-ajoilla sijoitutaan..toivottavasti joskus edes jonkun gridgirlin kainaloon...hah,in my dreams!!!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Hengissä ollaan vielä..kolmas sikspäkki lähti kiertoon just....ans kattoo mihin näillä aika-ajoilla sijoitutaan..toivottavasti joskus edes jonkun gridgirlin kainaloon...
Fostersia juomalla kuulemma pääsee. Tosin en ole vielä niin hyvännäköistä gridgirliä nähnyt, että Fostersia alkaisin juomaan.

Kerran meinasin kyllä sortua, mutta sitten katsoin tarkemmin eikä se ollutkaan mikään gridgirl vaan Niki Lauda.
 

scholl

Jäsen
taisi käydä niin, ettei tänään jaksa viihteelle kun eilen oli sen verran rankka keikka ja yleisurheilua tulee yöllä. Kiskon tässä nyt sitten ihan jonkun perusvinkkupullon naamaan eli La Finca de Campo Viejo Crianza. Ei sellaisesta onneksi känniin tule, mutta palataan asiaan, jos myöhemmin päättäisin kännin ottaa.
 

scholl

Jäsen
Fostersia juomalla kuulemma pääsee. Tosin en ole vielä niin hyvännäköistä gridgirliä nähnyt, että Fostersia alkaisin juomaan.

Kyllä se Niina Siljamäki oli ihan hyvännäköinen. Kävi schollin kanssa aikoinaan joku viitisen vuotta sitten to klo 11.45 bodypumpissa. Ihan hyvännäköinen ja erittäin mukava.

Ja jos mennään ei Foster's gridgirleihin niin 1999 oli Katalonian GP:ssä todella käsittämättömän kaunis Marlboro gridgirl. Mulla on jossain APS kuvia siitä.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Kerran meinasin kyllä sortua, mutta sitten katsoin tarkemmin eikä se ollutkaan mikään gridgirl vaan Niki Lauda.

Varo hyvä mies ainakin aurinkokuivattuja tomaatteja..tätä tää nyt on kun pilsneri virtaa kuin niagarasta suoraan suuhun..
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kyllä se Niina Siljamäki oli ihan hyvännäköinen. Kävi schollin kanssa aikoinaan joku viitisen vuotta sitten to klo 11.45 bodypumpissa. Ihan hyvännäköinen ja erittäin mukava.
No toihan selittää kyllä asian, siis sen etten vaan ole vielä sattunut semmoista näkemään. Mulla kun oli viitisen vuotta sitten aina torstaisin klo 11.30 alkaen alakerran kantisbaarin darts-kisa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ilmoittaudutaampa kalsarikänniketjuun, kun vihdoin ja viimein on saanut avattua muutaman korkin.

Vaimo ja hänen työkaverinsa piti hakea lentokentältä 20.15. ja vasta 21.05 pääsin avaamaan Golden Capin Sparkling Dry -siideripullon ja sen jälkeen on yksi Koffkin mennyt. Edessä olisi vielä 16 Koff-pulloa. Tänä iltana päivitän puolestani tätä ketjua ja huomenna päivittelen.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Tervetuloa play offeihin kärppä!!!Minä suuntaan kohti korin pohjaa..lupaavalta näyttää..kotikerroin siinä 1,05, eli varmat pois..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tänään juuri päätin, että tähän ketjuun ei ole enää asiaa. Vaan kuinka kävikään? No. Kävi sitten niin, että kävin ostamassa tenavalle vaippoja. Ja siitä vaippahyllyltä näkee aina tarjous kaljat. Itse olin niinkuin niitä ei olisikaan, mutta tyttöni, jolle oli vaippoja ostamassa, sanoi monta kertaa siinä, että: Isi kaljaa. No ei siinä muu auttanut kuin ostaa kaljaa. Ja taas riittää juttua jatkoaikaan.

P.S. Kielipoliisit tutkimaan minun kirjoitusta ja äkkiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tänään juuri päätin, että tähän ketjuun ei ole enää asiaa. Vaan kuinka kävikään? No. Kävi sitten niin, että kävin ostamassa tenavalle vaippoja. Ja siitä vaippahyllyltä näkee aina tarjous kaljat. Itse olin niinkuin niitä ei olisikaan, mutta tyttöni, jolle oli vaippoja ostamassa, sanoi monta kertaa siinä, että: Isi kaljaa. No ei siinä muu auttanut kuin ostaa kaljaa. Ja taas riittää juttua jatkoaikaan.

P.S. Kielipoliisit tutkimaan minun kirjoitusta ja äkkiä.

Tänään juuri päätin, että tähän ketjuun ei ole enää asiaa. Vaan kuinka kävikään? No. (predikaatiton lause) Kävi sitten niin, että kävin ostamassa tenavalle vaippoja. Ja siitä vaippahyllyltä näkee aina tarjous kaljat (tarjouskaljat on yhdyssana). Itse olin niinkuin niitä ei olisikaan, mutta tyttöni (sivulauseessa ei predikaattia), jolle oli (persoonamuodon pääte -n puuttuu) vaippoja ostamassa, sanoi monta kertaa siinä, että: Isi kaljaa (isi kirjoitetaan pienellä, mikäli nimesi ei ole Isi, myös predikaatti puuttuu). No ei siinä muu auttanut (tähän pitäisi tulla pilkku) kuin ostaa kaljaa. Ja taas riittää juttua jatkoaikaan (Jatkoaika kirjoitetaan isolla, se on palstan nimi ja erisnimi).
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tiesin, että Uleåborgir tekee sen. Mutta jos lasketaan kuitenkin yksi (kymmentä pienemmät numerot kirjoitetaan kirjaimin) minuutti viestin lukemiseen ja toinen minuutti viestin lähetykseen, niin viidessä minuutissa tuo on vakuuttavaa jälkeä. Tosin herran kirjoituksista läpitihkuineiden tiedonmurusten perusteella arvostan suuresti harvinaisuudessaan säntillistä osaamistaan. Jotain toimituksellista valuuttaa taitaa henkisellä pääomallaan tahkota kovalla kurssilla. Nykyäänhän nimittäin suomen kielen osaaminen ei valitettavan usein näytä sellaisissa hommissa olevan tärkeää millään tavalla.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siitä nyt on aikaa, kun mää olen kouluni käynyt, mutta silti mun mielestäni Uleåborgilta jäi myös huomaamatta sana "tyttöni". Eikös sen pitäisi olla tyttäreni, koska sillä viitataan omaan lapseen, eikä tyttöystävään? Tai sitten virhe on vaippojen ja "vaippojen" ostamisessa.

Juujuu, mää meen takas telkkarin ja lonkerolaatikon luo. Tänään tuleekin Nelosen ainoat hyvät leffat ainakin neljään viikkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös