Kalsarikänniketju

  • 5 248 863
  • 66 708

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä, pullo wiskiä ja Elvistä telkkarissa. Näin se menee lauantai-ilta tällä kertaa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kuka nyt jostain Espoosta välittää.
Ei kukaan järkevä. Ja tiedoksi, kaikki järkevät asuvat länsirannikolla ;)
Karjala takaisin saatana.
Onko sulla oikeasti rahaa maksaa tämä paska takaisin? KVG mitä sieltä saa.
Sieltä voisi löytyä joku lätkäjoukkue jonka Ässätkin voittaa.
Kokkolan Hermeksen A-juniorit tulevat teille sparraamaan yhden pelin, jos se nyt siitä on kiinni. Kaikki tehdään kaverin vuoksi.

Ja ketjun aiheeseen, muutin suunnitelmaani ja poistun baariin, anteeksi ja hyvää yötä kaikille tasapuolisesti.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä, pullo wiskiä ja Elvistä telkkarissa. Näin se menee lauantai-ilta tällä kertaa.
Siis, 200 cadillacia oli ihan jees doccari, 68 show täyttä rautaa, Viva Las Vegas hävetti ja nyt alkaa 'Elvis, that's the way it is' mikä on tyhmästi suomennettu 'Tämä on Elvis', koskapa 'This is Elvis' on ihan eri elokuva.

edit: ja wiski on 14 years old Scapa
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Olen kaatanut kurkusta alas Euroopan hienointa viiniä.
Ai helvetti kun on hyvää. Ollut pitkään kaapissa odottamassa korkkausta.

Don Simon Sangria, euron litra. Aijaijaijai.

Olen myös suunnitellut Bluesin mestaruusjuhlia ja miettinyt kuinka monta ihmistä Tapiolan torille mahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hifistelyä? Kyllä, juon olutta pullosta, tavallisesti olen tyytynyt tölkkikamaan.

Täällä jälleen! Ilmeisen syvälle juurtuneet perinteet velvoittavat, kun olen Oulussa, kalsarikännit kuuluvat ohjelmistoon. Ei sinänsä, iltaelämässä ei mitään vikaa, mutta tämä nyt vain menee näin.

Mukavat iltamat muillekin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
No ihme, että Raumalta löytyy joku joka näin pahasti voi kirjoittaa ohi ketjun aiheen. :)
I am back, minä olen selkä. Menikö oikein, vai kirjoitanko thaimaan kielellä?

Pöydällä on olutta, viskiä ja koskenkorvaa. Kaikkea on niin paljon, että riittää, joten olen vielä varoissani. Jatkakaa.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
2x Jokereita kannuun finaaleissa! Miten tähän voi kyllästyä?! Petr Tenkrat 5.08 ja Miki Bros 59 och risat. Naulat arkkuun ja miehet historiaan. Ei tarvi ottaa nokkiin. Saatte vielä omanne, joskus... Kerrassaan herkkää.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Korjailu lipsahtanut päkän puolelle? En edes kysy, koska tiedän teitä olevan, ette vaan kehtaa ilmiantaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ilmoittaudutaan tännekin pitkästä aikaa.
Muutama tunti on tullut olutta juotua ja nousuhumala alkaa tekemään tuloaan.
Ikkunasta ulos katsoessa on todettava se seikka että terassikelit alkaa olla tämän vuoden osalta valmista kauraa.

Vaarana näissä varhain aloitetuissa kalsarikänneissä on se että baari kutsuu jossain vaiheessa,etenkin jos kaverit sinne houkuttelevat.
Tarkoitus olisi kuitenkin torjua kaikki houktukset yms. ja pysyä kalsarointilinjalla tämä ilta,nukahtaa suht aikaisin ja herätä virkeänä seuraamaan Osakan tapahtumia.Kassotaan miten äijän käy.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
... pysyä kalsarointilinjalla tämä ilta,nukahtaa suht aikaisin ja herätä virkeänä seuraamaan Osakan tapahtumia.Kassotaan miten äijän käy.

Saat mennä melko aikaisin nukkumaan, sillä miesten maraton alkaa kello 01.00.

Itsellänikin on tässä pienten kalsarien paikka. Viimeinen viikonloppu oikeastaan kun voi viinasta viljellä. Häistä ja kalareissuista jääneitä tähteitä tässä ryystellään, Sisu-viinaa ja tsekkiläistä luumuviinaa vol. 50% - hyi saatana. Pakko käydä lähikaupasta hakemassa oltta eli siideriä, ettei mene ihan överiksi ja juoda vettä aina välillä, vaikka onhan minulla grogilasissa muutama jääpala...

Töihin paluu on 3.9. vuoden sairausloman jälkeen pitää suorittaa särmästi ja simmut kirkkaana, jos ne minua sinne vielä ottavat. Siksi tämä on viimeinen viikonloppu, kun voi reippahasti vetää hanurit harteille!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
tsekkiläistä luumuviinaa vol. 50% - hyi saatana.

Hyi helvetti.Luumuviinaa.Enpä oo koskaan urani aikana ehtinyt moista eksoottisuuden ruumiillistumaa maistamaan.
Onko kyseistä tuotetta myynnissä ihan Suomen rajojen sisäpuolella?
Vittu kauppaanhan tässä pitäisi persettä ruveta hilaamaan.Alkaa meinaa menovesi loppumaan.
 

Rocco

Jäsen
Hyi helvetti.Luumuviinaa.Enpä oo koskaan urani aikana ehtinyt moista eksoottisuuden ruumiillistumaa maistamaan.
Onko kyseistä tuotetta myynnissä ihan Suomen rajojen sisäpuolella?
Nuorempana muistan Alkon valikoimista Bruno luumuviinin. Olihan se pahaa, mutta nuorena kun joi itsensä vaikka kiukulla humalaan, niin Brunolla sen tein. Se oli niin pahaa ettei kukaan tullut pummimaan huikkia, vaan sain juoda aina kaikki itse.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nuorempana muistan Alkon valikoimista Bruno luumuviinin. Olihan se pahaa, mutta nuorena kun joi itsensä vaikka kiukulla humalaan, niin Brunolla sen tein. Se oli niin pahaa ettei kukaan tullut pummimaan huikkia, vaan sain juoda aina kaikki itse.

Näinpä.
Muistan itsekin aikaa jolloin 'opeteltiin' juomaan eli toisinsanoen vedettiin jossain puskassa pirtua.Se oli sellaista ainetta mitä moni kaveri ei halunnut juoda,mikä oli toisaalta ihan fiksuakin sillä eihän noista koskaan tiedä onko kyseinen elintarvike täysin puhdas ja ravitseva janojuoma.
Muutenkin Alkosta tuli hommattua aina välikäsien kautta noita juomasekoituksia.Tuotemerkeistä etenkin Markiisi,Gampina ja Jorma olivat kovassa huudossa,unohtamatta tietenkään Valdemaria ja Dorista.Kyllä niillä saatiin nuoren miehen kuuppa sekaisin.Oi niitä aikoja.
 
Viimeksi muokattu:

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään tarvisi vetää hallitut kalsongit kun kerran saatiin se rightin maalinsylkijäkin. Aamulla täytyis olla sitten ysiltä skarppina. (onneks ei tarvi ajaa.)

Kippish.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näinpä.
pirtua
Markiisi
Gampina
Jorma
Valdemaria
Dorista.

Jestas mitä sotkuja olet kipannut.

Meillä oli Green Limeä, Magyar Feher Boria, "makkista" (unkarilainen valkoviini) tai ihan kaljaa. Myös Marlin Helmeilevä oli kova juttu.

Niin ja ketjun aiheeseen sen verran, että karhunkaadossa ollaan, metsästyskausi ja kaikki. Varokaatten, Karhut.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Töissä jo tempasin royal dutchin huiviin ja äsken kotiuduttuani nasahti koff kylmästä..tämä ei lupaa hyvää..viime kerralla paloi keittiö!!Musiikkipuolesta huolehtii Mustasch:Powerhouse- lätty..
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tuotemerkeistä etenkin Markiisi,Gampina ja Jorma olivat kovassa huudossa.

Tuo sattui silmääni ja TADAA!! Kyllä, baarikaapissa on yksi pullo helmeilevää, pehmeää täyteläistä Jormaa!! Pullo on tosin kaapin perillä pyörinyt jo pari vuotta, mutta tänä iltana taitaa olla se juhlallinen hetki kun maistellaan Jormaa (siis nestemäistä alkoholisekoitusta tuotenimeltään; Jormaa).. Illalla pitää raportoida.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nuoruuden juomista lisättäköön listaan vielä:

Baileys-Kermalikööri tai mikä tahansa kermalikööri
Minttu-Suklaa
ja tietenkin Omppu-viini, joka muistaakseni oli eri ainetta kuin Marlin Helmeilevä Omenaviini. Sitä voi juoda nykyäänkin, mutta ei kahta edellistä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jestas mitä sotkuja olet kipannut.

Meillä oli Green Limeä, Magyar Feher Boria, "makkista" (unkarilainen valkoviini) tai ihan kaljaa. Myös Marlin Helmeilevä oli kova juttu.

Makkista tuli itsekin vedettyy jonkin verran.Kaljaa tottakai siinä sivussa,mutta parhaimmat kännit sai nimenomaan noista aiemmin mainituista litkuista ja tietenkin rahallisesti melko edullisesti.

Alkaa vakavasti näyttää siltä että nämä kalsarikännit rupee loppumaan lyhyeen sillä nyt olisi tarkoitus lähteä kohti uusia haasteita ja mahdollista baarikierrosta..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tuo sattui silmääni ja TADAA!! Kyllä, baarikaapissa on yksi pullo helmeilevää, pehmeää täyteläistä Jormaa!! Pullo on tosin kaapin perillä pyörinyt jo pari vuotta, mutta tänä iltana taitaa olla se juhlallinen hetki kun maistellaan Jormaa (siis nestemäistä alkoholisekoitusta tuotenimeltään; Jormaa).. Illalla pitää raportoida.

Loistavaa!
Ei siinä mitään..Aivan loistava juoma.Tosin melko makeeta,mutta niinhän nuo juomasekoitukset yleensä ovat.Niiden valmistuksessa käytetään muistaakseni aivan järkyttävä määrä sokeria jos en ihan väärässä ole.Kannattaa pestä hampaat ennen nukkumaanmenoa.Seuraavana aamuna ei ole kiva herätä Jorman maku suussa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Parin viikon reissut heitetty ja kiireet helpottaa pikkuhiljaa.
Bacardi-Cola maistuu pitkästä aikaa ihan hyvältä.
Kävi tuossa pari päivää sitten paha kämmi kun katkarapujen kanssa piti ottaa snapseja. laitoin sitten väärän pullon pakkaseen, eli just sen, mitä en ollu blandannu. Tottakai se sitte oli justiinsa se 80% Viru Valge. Noo, paha ja paha moka, mutta tuon jälkeen ei oo huvittanu juoda Valgeeta ollenkaan.
Tää ilta sujuu lepposasti, kun emäntäkin on töissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös