Kalsarikänniketju

  • 5 248 598
  • 66 705

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kartanon perunalastuja

Noi on muuten parhaita, siis ne originalit. Kalliitakin, mutta laadusta on maksettava joskus.

Jumalauta oli Makkonen vedossa äsken tossa USA-matsissa, 2+2 ja Eloranta siinä missä Xaver Unsinn oli hattu päässä vaihtoaitiossa ja Nikander otti kolme kakkosta.

Eikö mullaka muka parempaa tekemistä ole kun näitä houria...
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
En ole edes kymmentä kaljaa ottanut, mutta mä koen koko ajan jotain sellaisia hallusinaatioita, että mä lennän.

Lennän tältä palstalta ulos. Vaikken kirjaudu ulos. Huh-huh, täytyy vissiin mennä nukkumaan ja huomenna sitten rytäjää taas.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Voisi vähän sivusilmällä vilkuilla Canalilta Portugalin liigaa.

Ai perkele. Hyvä ku muistutit. Pitääpä napata vähän kanaa ja olutta tohon soffan viereen ja eiku kattoo matsia.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajattelin tuhota pullon jellonaa ennenkuin pullo lämpenee(maku muuttuu tuolloin suorastaan viinan makuiseksi). Kyytipojaksi hyvää musaa ja ja:ssa notkumista. Mukavia kalsareita kaikille tasapuolisesti.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aah..ehtoollinen. Emäntä viikolla 35 ja sovittu on että nyt viimeiset kännit. Ei muuta kuin lidlistä iso satsi 0.5 l grafenwaldereita ja nyt vain ihmettellen mitä tulevan odottaa. Tänne tuskin pieneen tovin kirjoitan, mutta hetken päästä varmastikin uskollisesti. Mites, onko paljon muita kalsarimiehiä liikenteessä =)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No aika sekasin olet kalsaroinnista jos valitset Älywapaan.

En valinnut. Lämäri taustalla, meni tosin jo paljon ohi kun kaveri soitti ihan helwetin pitkän puhelun kun se oli niin juovuksissa. Ihan hauska puhelu kuitenkin, eikä mennyt mun piikkiin. Mitään asiaahan sillä ei ollut: vessan vetämistä ja stereoiden huudattamista lähinnä.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Känisä ku sika.

Mut ny kävi säkä !

Löyty paras ikinä missään k-18 sivu !
(ekalle privalle osoite ! Ja meikäläiselle lopullinen pelikielto ?)
Kannattaa ola känissä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pää nii sekasin ettei toista, mut kaveri kävi kylässä joten onko niin kalsarit? VÄsyttää aivan saatanasti ku tuota oluttaki menny laatikollinen. Mitenkäs muut, ei kai vielä nukuta?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Aah..ehtoollinen. Emäntä viikolla 35 ja sovittu on että nyt viimeiset kännit. Ei muuta kuin lidlistä iso satsi 0.5 l grafenwaldereita ja nyt vain ihmettellen mitä tulevan odottaa. Tänne tuskin pieneen tovin kirjoitan, mutta hetken päästä varmastikin uskollisesti. Mites, onko paljon muita kalsarimiehiä liikenteessä =)
No onhan näitä.

Mielenkiinnolla muuten odotan raporttiasi sitten siitä, mitä tuleman piti emännälläsi. Viikolla 35 kun vetää viimeiset kännit (lupasiko, että nyt on varmasti viimeiset?), varsinkin isolla satsilla Grafiksia, niin onhan se aika riskaabelia. Mutta toisaalta, mikäs tässä elämäntaipaleessa sitten ei olisi, koko ajan kaikkia vaaroja vaikka vaan himassa olisi, saatana.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
No onhan näitä.

KKK:ssa on varpajaiset! Olenkin elätellyt toiveita jonkun alkoholisti-/crackhuoraäidin tapaamisesta käytävällä, ja olisin treidannut normaali-ihmisten osaston reissumiehet pariin lonkeroon. Vaan eipä näy. Kamut viettävät juuri jotain esivarpajaisia, vois kutsua tänne jatkoille. Nämä perhehuoneet ovat niin mukavia. Naisiakin saa huoneeseen kun nappia vain painaa.

PS. sain niitä reissareita yhdeltä hoitsulta, kun luuli mua normaaliosaston potilaaksi. Siniseen lakanaan pukeutumalla mikään ei ole mahdotonta. Sitä kuvittelee pystyvänsä mihin vaan ja olla kuka tahansa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
PS. sain niitä reissareita yhdeltä hoitsulta, kun luuli mua normaaliosaston potilaaksi. Siniseen lakanaan pukeutumalla mikään ei ole mahdotonta. Sitä kuvittelee pystyvänsä mihin vaan ja olla kuka tahansa.
Ilmeisesti eivät siis päästäneet sitä kertakäyttögrilliä respasta läpi. Lupasivat kyllä mulle että toimittavat perille. Mutta soita nyt sinne alas, että pistävät ne entrecotet takaisin kylmään, jossei niitä tänään grillatakaan?
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kirjoitanpa tähänkin ketjuun pitkästä aikaa.

Tiukat kalsarikännit menossa. Itseasiassa samat kledjut päällä, joista heräsin aamulla. Eipä tästä kai jaksa tänään baariin enää lähteä.
 

M10

Jäsen
Mikäs Espoo-invaasio täällä on menossa?

Karhussa olen pysytellyt tänään, tultuani mökki-olosuhteista poijes. Musiikkiskene on pyörinyt tuossa Mars Voltan, Opethin, Porcupine Treen ja Kuolleiden Intiaanien ympärillä. Golfia tullut pelattua ihan liikaa. Taas.

tsemppiä kerho! Voittaa Jussi! Tsemppiä Kyy! Ke-re-ho. Vikeväiseltä kulli irti! Hyvä Hassinen!

Ja jaksamisia Santerille. Pandanakin saattaa saada respektiä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Espoo-invaasio johtuu varmaan siitä. että ei täällä oikein ole muuta tekemistä kuin ryypätä kotona. Lähikuppilat on räkälöitä, eikä helsinkiinkään viitsi aina lähteä, taksi takaisin maksaa niin vitusti. Eikä kehtaa putkaankaan joka vkl mennä, tulee kotona sanomista.

Mutta nyt on kohta sauna kuumana ja pääsee jäähyllä tuohon takapihalle alasti huutamaan että nää on mun maita.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ilmeisesti eivät siis päästäneet sitä kertakäyttögrilliä respasta läpi. Lupasivat kyllä mulle että toimittavat perille. Mutta soita nyt sinne alas, että pistävät ne entrecotet takaisin kylmään, jossei niitä tänään grillatakaan?

Dyykkaa noita huudin rodeja, siellä on varmaan jotain istukoita läjäpäin. Sanot että olet skientologihippi ja keskinkertainen hollywoodnäyttelijä. Ei sitten kylmänä grilliin.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Dyykkaa noita huudin rodeja, siellä on varmaan jotain istukoita läjäpäin. Sanot että olet skientologihippi ja keskinkertainen hollywoodnäyttelijä. Ei sitten kylmänä grilliin.
Joo, mä tiedän, mutta kun mä en tykkää marinoiduista.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Espoo-invaasio johtuu varmaan siitä. että ei täällä oikein ole muuta tekemistä kuin ryypätä kotona. Lähikuppilat on räkälöitä, eikä helsinkiinkään viitsi aina lähteä, taksi takaisin maksaa niin vitusti. Eikä kehtaa putkaankaan joka vkl mennä, tulee kotona sanomista.

Mutta nyt on kohta sauna kuumana ja pääsee jäähyllä tuohon takapihalle alasti huutamaan että nää on mun maita.

Kuka nyt jostain Espoosta välittää. Karjala takaisin saatana. Sieltä voisi löytyä joku lätkäjoukkue jonka Ässätkin voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös