Jottei kalsarointi kävisi liian tylsäksi niin karaokehupia löytyy linkin takaa. Joku world record vissiin menossa.
http://www2.kyamk.fi/~zmila/karaoke/karaoke.asx
http://www2.kyamk.fi/~zmila/karaoke/karaoke.asx
No aika sekasin olet kalsaroinnista jos valitset Älywapaan.
No onhan näitä.Aah..ehtoollinen. Emäntä viikolla 35 ja sovittu on että nyt viimeiset kännit. Ei muuta kuin lidlistä iso satsi 0.5 l grafenwaldereita ja nyt vain ihmettellen mitä tulevan odottaa. Tänne tuskin pieneen tovin kirjoitan, mutta hetken päästä varmastikin uskollisesti. Mites, onko paljon muita kalsarimiehiä liikenteessä =)
No onhan näitä.
Ilmeisesti eivät siis päästäneet sitä kertakäyttögrilliä respasta läpi. Lupasivat kyllä mulle että toimittavat perille. Mutta soita nyt sinne alas, että pistävät ne entrecotet takaisin kylmään, jossei niitä tänään grillatakaan?PS. sain niitä reissareita yhdeltä hoitsulta, kun luuli mua normaaliosaston potilaaksi. Siniseen lakanaan pukeutumalla mikään ei ole mahdotonta. Sitä kuvittelee pystyvänsä mihin vaan ja olla kuka tahansa.
Ilmeisesti eivät siis päästäneet sitä kertakäyttögrilliä respasta läpi. Lupasivat kyllä mulle että toimittavat perille. Mutta soita nyt sinne alas, että pistävät ne entrecotet takaisin kylmään, jossei niitä tänään grillatakaan?
Joo, mä tiedän, mutta kun mä en tykkää marinoiduista.Dyykkaa noita huudin rodeja, siellä on varmaan jotain istukoita läjäpäin. Sanot että olet skientologihippi ja keskinkertainen hollywoodnäyttelijä. Ei sitten kylmänä grilliin.
Espoo-invaasio johtuu varmaan siitä. että ei täällä oikein ole muuta tekemistä kuin ryypätä kotona. Lähikuppilat on räkälöitä, eikä helsinkiinkään viitsi aina lähteä, taksi takaisin maksaa niin vitusti. Eikä kehtaa putkaankaan joka vkl mennä, tulee kotona sanomista.
Mutta nyt on kohta sauna kuumana ja pääsee jäähyllä tuohon takapihalle alasti huutamaan että nää on mun maita.
Ei se mitään. Kato vaikka tota sillä aikaa kun mä käyn kusella ja röökillä.Kuka nyt jostain Espoosta välittää.
Ei kukaan järkevä. Ja tiedoksi, kaikki järkevät asuvat länsirannikolla ;)Kuka nyt jostain Espoosta välittää.
Onko sulla oikeasti rahaa maksaa tämä paska takaisin? KVG mitä sieltä saa.Karjala takaisin saatana.
Kokkolan Hermeksen A-juniorit tulevat teille sparraamaan yhden pelin, jos se nyt siitä on kiinni. Kaikki tehdään kaverin vuoksi.Sieltä voisi löytyä joku lätkäjoukkue jonka Ässätkin voittaa.
Ja ketjun aiheeseen, muutin suunnitelmaani ja poistun baariin, anteeksi ja hyvää yötä kaikille tasapuolisesti.
Siis, 200 cadillacia oli ihan jees doccari, 68 show täyttä rautaa, Viva Las Vegas hävetti ja nyt alkaa 'Elvis, that's the way it is' mikä on tyhmästi suomennettu 'Tämä on Elvis', koskapa 'This is Elvis' on ihan eri elokuva.Minä, pullo wiskiä ja Elvistä telkkarissa. Näin se menee lauantai-ilta tällä kertaa.