Kalsarikänniketju

  • 5 249 580
  • 66 712

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kyllä se Niina Siljamäki oli ihan hyvännäköinen. Kävi schollin kanssa aikoinaan joku viitisen vuotta sitten to klo 11.45 bodypumpissa. Ihan hyvännäköinen ja erittäin mukava.
No toihan selittää kyllä asian, siis sen etten vaan ole vielä sattunut semmoista näkemään. Mulla kun oli viitisen vuotta sitten aina torstaisin klo 11.30 alkaen alakerran kantisbaarin darts-kisa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ilmoittaudutaampa kalsarikänniketjuun, kun vihdoin ja viimein on saanut avattua muutaman korkin.

Vaimo ja hänen työkaverinsa piti hakea lentokentältä 20.15. ja vasta 21.05 pääsin avaamaan Golden Capin Sparkling Dry -siideripullon ja sen jälkeen on yksi Koffkin mennyt. Edessä olisi vielä 16 Koff-pulloa. Tänä iltana päivitän puolestani tätä ketjua ja huomenna päivittelen.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Tervetuloa play offeihin kärppä!!!Minä suuntaan kohti korin pohjaa..lupaavalta näyttää..kotikerroin siinä 1,05, eli varmat pois..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tänään juuri päätin, että tähän ketjuun ei ole enää asiaa. Vaan kuinka kävikään? No. Kävi sitten niin, että kävin ostamassa tenavalle vaippoja. Ja siitä vaippahyllyltä näkee aina tarjous kaljat. Itse olin niinkuin niitä ei olisikaan, mutta tyttöni, jolle oli vaippoja ostamassa, sanoi monta kertaa siinä, että: Isi kaljaa. No ei siinä muu auttanut kuin ostaa kaljaa. Ja taas riittää juttua jatkoaikaan.

P.S. Kielipoliisit tutkimaan minun kirjoitusta ja äkkiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tänään juuri päätin, että tähän ketjuun ei ole enää asiaa. Vaan kuinka kävikään? No. Kävi sitten niin, että kävin ostamassa tenavalle vaippoja. Ja siitä vaippahyllyltä näkee aina tarjous kaljat. Itse olin niinkuin niitä ei olisikaan, mutta tyttöni, jolle oli vaippoja ostamassa, sanoi monta kertaa siinä, että: Isi kaljaa. No ei siinä muu auttanut kuin ostaa kaljaa. Ja taas riittää juttua jatkoaikaan.

P.S. Kielipoliisit tutkimaan minun kirjoitusta ja äkkiä.

Tänään juuri päätin, että tähän ketjuun ei ole enää asiaa. Vaan kuinka kävikään? No. (predikaatiton lause) Kävi sitten niin, että kävin ostamassa tenavalle vaippoja. Ja siitä vaippahyllyltä näkee aina tarjous kaljat (tarjouskaljat on yhdyssana). Itse olin niinkuin niitä ei olisikaan, mutta tyttöni (sivulauseessa ei predikaattia), jolle oli (persoonamuodon pääte -n puuttuu) vaippoja ostamassa, sanoi monta kertaa siinä, että: Isi kaljaa (isi kirjoitetaan pienellä, mikäli nimesi ei ole Isi, myös predikaatti puuttuu). No ei siinä muu auttanut (tähän pitäisi tulla pilkku) kuin ostaa kaljaa. Ja taas riittää juttua jatkoaikaan (Jatkoaika kirjoitetaan isolla, se on palstan nimi ja erisnimi).
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tiesin, että Uleåborgir tekee sen. Mutta jos lasketaan kuitenkin yksi (kymmentä pienemmät numerot kirjoitetaan kirjaimin) minuutti viestin lukemiseen ja toinen minuutti viestin lähetykseen, niin viidessä minuutissa tuo on vakuuttavaa jälkeä. Tosin herran kirjoituksista läpitihkuineiden tiedonmurusten perusteella arvostan suuresti harvinaisuudessaan säntillistä osaamistaan. Jotain toimituksellista valuuttaa taitaa henkisellä pääomallaan tahkota kovalla kurssilla. Nykyäänhän nimittäin suomen kielen osaaminen ei valitettavan usein näytä sellaisissa hommissa olevan tärkeää millään tavalla.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siitä nyt on aikaa, kun mää olen kouluni käynyt, mutta silti mun mielestäni Uleåborgilta jäi myös huomaamatta sana "tyttöni". Eikös sen pitäisi olla tyttäreni, koska sillä viitataan omaan lapseen, eikä tyttöystävään? Tai sitten virhe on vaippojen ja "vaippojen" ostamisessa.

Juujuu, mää meen takas telkkarin ja lonkerolaatikon luo. Tänään tuleekin Nelosen ainoat hyvät leffat ainakin neljään viikkoon.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
I'm your Tamagotchi
So happy that you love me
And we shall be together, for ever and for every,
Cause I'm your Tamagotchi
I need you to protect me
So that in the night, I can feel allright.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Täällähän alkaa tunnelma lämpeämään...otetaan sille(kin)..pystyyköhän koriin, kun tuli tota vitutuksen aihetta yllättäen..
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli leffojen väliin tauko ja rupesin kanavilla surffailemaan. TV5Mondelta tulee vaihteeksi jotakin cabareeta, (kutsuvieras?)väki istuu fiinisti pöydissään, eri alojen (sirkus)taiteilijat esiintyvät ja ohjelmanumeroiden välillä tuo harmaahapsi keskustelee pöytäseurueensa kanssa. Nyt herää kysymyksiä

- missä helvetissä ovat ranskankielisten kristillisdemokraatit, kokoomuslaiset sun muut päiviräsäset? Tuollahan on kakaroita paikalla, vaikka siellä juopotellaan viiniä ja shamppanjaa, ja saattaapi ohjelmistossa tissikin vilahtaa? Muutenkin ihmisillä vaikuttaa olevan hauskaa.
Siis mitä helvettiä, kuka pelastaisi ranskankieliset kansat?

- miksi tuo kanava esittää tuollaista vanhanaikaista, tekemällä tehtyä ohjelmaa? Mobiilipeli tai uutisikkunat tulisivat taatusti halvemmiksi.

Hulluja nuo gallialaiset.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Aika pohdintoja syntyy ihmisen päähän tähän aikaan...ei siinä sinänsä hauska pointti...tissiä kehiin..sitähän me ensiksi hamuitaan..ja lopuksi..kai..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Guitar Hero2, olut ja viina.. Naapurit voi tänäät haistaa pitkät!

Samat sanat. Ei sitä voi päissään pelata. Tai voihan sitä pelata, mutta ei pärjätä. Meikäläisellä on nyt ollut työn alla kolme päivää expert-tason Panteran Cowboys From Hell... Voi Jeesus Kristus!

No, pari viikkkoa sitten soitettiin Turressa Twist And Shoutia livenä, minä olin kitarassa sekä mikissä ja kaveri soitti haitaria. Soitimme siinä kolmen aikaan aamulla. Mahtoi paritalon naapurilla hieman keittää...

Missä vaiheessa muuten olet itse menossa tuossa jalossa pelissä?
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Mul on vaan olutta kaapissa ja zz top soi, mistä hitosta mä tähän hätään piarasen jonkun guitar heron???!!!
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Joo unohdetaanko kaljan lanttaus ja puhutaan koko yö guitar herosta?Kippis jollekin..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vasta Normaalilla mennään. Aika aloittelija ole, mutta kiksejä saa jo tästäkin tasosta. Missäs tollasia Panteran helmiä saa? Vaikeimmilla tasoilla vaan? Cheers!

Jep, nämä kauhubiisit ilmestyvät vasta kun olet päässyt expert-tasolla siihen vaiheeseen, kun luulet, että nyt se on läpi. Paskat! Siihen tulee viisi kappaletta hakattavaksi. Cowboys From Hell on kuulemma mustikkakiisseliä verrattuna viimeiseen kappaleeseen eli Ozzyn Bark At The Mooniin. Ei voi käsittää miten noista voi päästä läpi!

Starpowerin kanssa pitää olla tarkkana, että pahimmissa paikoissa heittää kitaran ilmaan. Viimeisissä biiseissä sitä starpoweria on saatanan vaikea saada. Siihen ei riitä kahden sormen yhteistyö, pitää olla kolme tai neljä sormea fret-nappuloilla juuri oikeaan aikaan, niin voi saada tähtivoimaa. Niin ja tietenkin rämpytyssormen pitää viuhua täsmälleen oikeissa kohdissa.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Eiköhän aleta juomaan..parikymmentä pientä "karhua" kohta kaadettu..ja nyt pitäisi vaihtaa zz top johonkin vetävämpään..tiedä sitten mihin isäntä päätyy..ehkä raatihuoneenpuistoon karhupatsaan tilalle..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eiköhän aleta juomaan..parikymmentä pientä "karhua" kohta kaadettu..ja nyt pitäisi vaihtaa zz top johonkin vetävämpään..tiedä sitten mihin isäntä päätyy..ehkä raatihuoneenpuistoon karhupatsaan tilalle..

Elä perkele. Jutuistasi päätellen olet kipannut vähintään puoliltapäivin. Pistä Led Zeppelin tai Beatles soimaan ja anna tajun mennä. Puistosta on sangen ikävä herätä. Kerran kävi itselleni sillä viisiin.

Joku heebo vei meikäläisen pyörän, kun olin nukkumassa pensaassa. Tuhruisen "unen" läpi kuulin, kun kaveri selitti, että "tää pyörä pitää viedä poliisilaitokselle". Ja eiköhän perkele se sieltä löytynyt. Ihania ihmisiä on olemassa.

Aamulla heräsin pensaasta ja lompsin himaan aika masentuneena ja eiköhän isukki kysynyt heti "missä se Uleåborgir on koko yön ollut". Minä siihen että "yhen kaverin luona". "Missä mun pyörä on?", kysyi isäukko. "Se pöllittiin Quattron edestä", selitin.

Isäntä pisti meikäläisen etsimään pyörää ympäri Oulua, ja eihän sitä tietenkään löytynyt. Viikko sen jälkeen menin kyttälaitokselta kyselemään pyörää.

Piti ensin tehdä rikosilmoitus siitä, että pyörä on nussittu. Sitten mentiin poliisitädin kanssa valtavaan halliin, joka oli täynnä kävelykoneita. Ja kas, siellä oli isukin Nopsa. Vähäisen piti selittää poliisitädille yksityiskohtia pyörästä, jotta hän uskoisi, että pyörä on minulle tuttu. Mutta sainpa munamankelin takaisin, kiitos sen laupiaan samarialaisen tai puolivälikankaalaisen, joka oli fillarin kyttälaitokselle toimittanut.

En nyt enää tiedä mihin tämä liittyy, olen sen verran kännissä. Mutta älä lähde kikkailemaan kännissä mihinkään paikkaan, jossa sinulla on mahdollisuus menettää rahasi, puhelimesi ja pahimmassa tapauksessa esteettisyytesi ja vielä pahemmassa tapauksessa henkesi. Pysy himassa ja ota sitä olutta parahin Johnny.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Vastataan ihan suomalaisen miehen rehellisyyden nimessä!Hitto kuulostipa hienolta ja jalolta avauslainilta..olen kohta viisi vuotiaan pojan yksinhuoltajaisä . joka tykkää jatkaa iltoja välillä kaljan voimalla jatkoajassa roikkuen..ei ollut tarkoituskan lähteä kölyämään puistoihin, kunhan kaljan voimalla lässytän..kiva silti että joku bailaa tässäkin hengessä..thanks!!
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Surullisenkuuluisaa raskasta viittaa harteillani kannan kai..kohta on toi riivatun kori kumottu..huh..yksinäinen on näköjään juomarin osa...musapuolesta huolehtii/Andy Mckee:Common ground..huomenna varmasti juttu luistaa..tai tiedä minusta..
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Surullisenkuuluisaa raskasta viittaa harteillani kannan kai..kohta on toi riivatun kori kumottu..huh..yksinäinen on näköjään juomarin osa.
Ei se mitään. Kori on 24x33cl, eli noin 8 litraa eli noin 16 puolikasta. No joo, lähinnä tommoinen saunajuomaa janossa. No niin spedet, nyt alkoi lähetys jaappanista.
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Ei se mitään. Kori on 24x33cl, eli noin 8 litraa eli noin 16 puolikasta. No joo, lähinnä tommoinen saunajuomaa janossa. No niin spedet, nyt alkoi lähetys jaappanista.

Alko kiinnostaa että kuinka paljon veljellä on tuo kulutus näin normipäivänä?
 

d2uce

Jäsen
Itse join juuri 0.33l tölkillisen Koffia, sillä ei varmaan tänne ketjuun ole asiaa. Pitänee vielä ainakin toinen hakea jääkaapista, kun ei nukku-ukko tullutkaan vielä, vaikka oletus oli vahva.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Alko kiinnostaa että kuinka paljon veljellä on tuo kulutus näin normipäivänä?
Jos kysytään niin sitten vastataan: Harvemmin sitä punkkupulloa jaksaa juoda viidentoista nollavitosen päälle, mutta jos ei oo punkkua niin kori/päivä on reilua vaikkei tervweellistä. No meneeehän se, ónkx kellään tulta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös