Eiköhän aleta juomaan..parikymmentä pientä "karhua" kohta kaadettu..ja nyt pitäisi vaihtaa zz top johonkin vetävämpään..tiedä sitten mihin isäntä päätyy..ehkä raatihuoneenpuistoon karhupatsaan tilalle..
Elä perkele. Jutuistasi päätellen olet kipannut vähintään puoliltapäivin. Pistä Led Zeppelin tai Beatles soimaan ja anna tajun mennä. Puistosta on sangen ikävä herätä. Kerran kävi itselleni sillä viisiin.
Joku heebo vei meikäläisen pyörän, kun olin nukkumassa pensaassa. Tuhruisen "unen" läpi kuulin, kun kaveri selitti, että "tää pyörä pitää viedä poliisilaitokselle". Ja eiköhän perkele se sieltä löytynyt. Ihania ihmisiä
on olemassa.
Aamulla heräsin pensaasta ja lompsin himaan aika masentuneena ja eiköhän isukki kysynyt heti "missä se Uleåborgir on koko yön ollut". Minä siihen että "yhen kaverin luona". "Missä mun pyörä on?", kysyi isäukko. "Se pöllittiin Quattron edestä", selitin.
Isäntä pisti meikäläisen etsimään pyörää ympäri Oulua, ja eihän sitä tietenkään löytynyt. Viikko sen jälkeen menin kyttälaitokselta kyselemään pyörää.
Piti ensin tehdä rikosilmoitus siitä, että pyörä on nussittu. Sitten mentiin poliisitädin kanssa valtavaan halliin, joka oli täynnä kävelykoneita. Ja kas, siellä oli isukin Nopsa. Vähäisen piti selittää poliisitädille yksityiskohtia pyörästä, jotta hän uskoisi, että pyörä on minulle tuttu. Mutta sainpa munamankelin takaisin, kiitos sen laupiaan samarialaisen tai puolivälikankaalaisen, joka oli fillarin kyttälaitokselle toimittanut.
En nyt enää tiedä mihin tämä liittyy, olen sen verran kännissä. Mutta älä lähde kikkailemaan kännissä mihinkään paikkaan, jossa sinulla on mahdollisuus menettää rahasi, puhelimesi ja pahimmassa tapauksessa esteettisyytesi ja vielä pahemmassa tapauksessa henkesi. Pysy himassa ja ota sitä olutta parahin Johnny.