Kalsarikänniketju

  • 5 229 112
  • 66 666

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koirapoika kirjoitti:
No jaa, jos tykkää. Kasvata mieluummin semmoinen amish-parta, se on tyylikäs.
Niin kuin Voitto Liukkonen, mutta pitempi? (vai oliko se Andrew Greenfield?)
 

M10

Jäsen
Koirapoika kirjoitti:
No jaa, jos tykkää. Kasvata mieluummin semmoinen amish-parta, se on tyylikäs.

Itsehän vast`ikään ajoin amish-partani pois. Liian moni sanoi näyttäväni joltain Lindgreniltä. Toivottavasti eivät puhuneet Leif Lindgrenistä.

Musiikki on nyt vaihtunut ikivanhan Primuksen kautta Mastodonin Leviathaniin. Nämä meri-aiheiset systeemit näyttävät toimivan meikäläiselle musiikin kautta aika hyvin. Loistava ranskalainen Gojira-bändihän noudattaa samaa kaavaa laulamalla valaista ynnämuista..

Taidan tästä lähteä Norjan merille salkkareiden Sakun tapaan.
 

Puster

Jäsen
Täällähän on meininkiä kuin jossain kalsarikänniketjussa.

Itsellä menossa kahden litran siideripullo ja jotain kaapista löytyneitä tuliaisia. Sekoitussuhteella erikseen mutta samasta lasista.

Telkkarista tulee krikettiä, pakko ottaa lisää.
 

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Itsellä menossa kahden litran siideripullo ja jotain kaapista löytyneitä tuliaisia. Sekoitussuhteella erikseen mutta samasta lasista.

Mistäs tuommoisia 2L siiderilekoja löytyy?

Nimim..0,5 tölkki on jo iso.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hundijalavesi ja Fun Light.

Voi tsiisus mikä yhdistelmä. Kiittäminen kaveria joka sattui soittamaan juuri kun piti mennä hommaamaan kunnollista lantrinkia. Juorusi vielä sen verran kauan että sai suosiolla unohtaa matkan paikalliseen ruokakauppaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei vittt..si, olisi aamusta asioitakin hoidettavana, mutta nyt taitaa käydä heikosti, olut vie tällähetkellä aika mukavasti.

Onhan puhelimet keksitty

Sir Elwoodin hiljaiset värit - Puunukke on hieno biisi, ettäs tiedäte
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Ei vittt..si, olisi aamusta asioitakin hoidettavana, mutta nyt taitaa käydä heikosti, olut vie tällähetkellä aika mukavasti.

Onhan puhelimet keksitty

Kiva kun muistutit, aamulla pitäs treffata mutsi, ekaa/vikaa kertaa tähän vuoteen , mutta maistuupa punkku ja johnniewalker taas aivan liian hyvältä...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aces High kirjoitti:
Kiva kun muistutit, aamulla pitäs treffata mutsi, ekaa/vikaa kertaa tähän vuoteen , mutta maistuupa punkku ja johnniewalker taas aivan liian hyvältä...

Muistathan olla edustava, jos oksettaa, tee se sitten tyylillä...

Arvokkuus ennenkaikkea.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mäyris, Gears of War ja valkokangas, voiko mies parempaa toivoa! Kymmenen Karhua takana ja vielä muutama kenttä (ja karhu) edessä. Huomenna firman pikkujoulut, mutta soitellen ei siihenkään sotaan lähdetä, eli tänään täytyy pohjustaa... Kippish.
 

Puster

Jäsen
UnBeliever kirjoitti:
Mistäs tuommoisia 2L siiderilekoja löytyy?

Nimim..0,5 tölkki on jo iso.
Samasta liikkeestä mistä nimimerkki Gleb hankki viime viikkoisen laadukkaan viskinsä. Rakkaalla lapsella (eli sillä kaupalla) on monta nimeä, anglosaksit ja muut ignorantit käyttävät nimitystä 'laidel' ja Pohjanmaalla se taitaa olla tuttavallisesti 'liiteri'.

Ei aivan sen tunnetumman siiderimerkin ryhdikkyyttä ja muutenkin ehkäpä hieman liian hapokas nautittavaksi yhdellä kertaa. Menee silti alas pahemmin yskimättä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Huhhuh, en tiedä olisko tää edes oikea ketju tai netti oikea foorumi, mutta eipä tätä pysty vissiin huutelemaan tuolla ulkomaailmassa, missä joku oikeasti tunteekin.

Just lähti likka (noh, nainen taitaa olla parempi ilmaisu), jonka kanssa on tässä tullut neljättä kuukautta jo sählättyä ja urakalla ja ilmottelipa et taitaapi olla raskaana, merkit ainakin on sen laatuiset. Onhan toi riski ollut joskus puheissakin, mutta ei TODELLAKAAN ole ollut tarkoitus aloittaa yhdessä oloa ihan tällä tavalla.
Varsinkaan, kun toinen elää vielä virallisesti avoliitossa ja kummatkin ollaan samassa työpaikassa.. Jotenkin vaan alkomahooli maistuu nyt enemmän ko hyvälle..
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Musiikkia ja viinaa täällä hyvä meininki!!! Vittu on. Nyt aletaan loiventaan sitruunaliköörillä ja vedellä, aivan sama. Huomenna ajokunnossa kuten aina. Saatana. 1997.

EDIT: Ässälippis väärinpäin, ässähuivi oikeinpäin, ässäpaita päin helvettiä.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Eikö bozik ole vieläkään kirjoittanut selitystä tapaukselleen?
Tulin nyt tähän kesken jääneen oluen ääreen. Tuli kiire lähteä autolla pariksi tunniksi yhteen pikkubaariin ottaa pari niin en ehtinyt tuota sitten kuin vain aloitella. Kohta näkyy ankkoja telkkarissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Sir Elwoodin hiljaiset värit - Puunukke on hieno biisi, ettäs tiedäte
Tiedän. Mutta pakko nokittaa vielä hienommalla:

CMX - Tähdet sylissään

Ja paskat. Yks mäyräkoiran pentu vielä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Leon kirjoitti:
pakko nokittaa vielä hienommalla:

CMX - Tähdet sylissään

Nokitus:

Second Future - Confusion

Vitut toi kuitenkaan kellekään aukea. Raman kotinauhat sitten.. No jos ei nekään niin Dance Nation - True conviction.

Ja sit ma meen nukkuun.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei saa nokittaa ihan eri genrellä. Tai vedän Toolilla päähän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään olin yhdessä marketissa ihan vaan ruokaostoksilla. Ja sitten mä huomasin sen. Siis 12päkki Koffia maksoi vain 6.70e, eli siis ilman pantteja 5.50, joten yhden pullon hinnaksi tulee vain noin 0.45 senttiä. Siis ihan uskomattoman halpaa. Mitä enemmän tota ostais, sitä enemmän säästäis. Ja ainahan mulle ilmainen raha kelpaa. Ja opiskelijoillahan on aina tiukkaa, sanoo jotkut. No pakko kait sitä oli ostaa, vaikkakaan alunperin ei ollut tarkoitus ostaa kaljaa ollenkaan. Tai no oli mulla jo korissa sellainen pieni laatikollinen tummaa Kozelia, kun niiden mukana olis saanut lasinkin, mutta mä vein ne takas omaan hyllyyn.

Ja mitäkö on nyt mielessä?
No arvaahan sen mitä miehellä on viikonloppuna mielessä tähän aikaan yöstä, vittu. Tekee mieli, himottaa, haluttaa. Onneks on sitä vielä monta pulloa jäljellä.

Yhdessä kallion kuppilassakin tuli käytyä alkuillasta, mut lähdin pois kun siellä oli niin feikkiporukkaa.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pete2004 kirjoitti:
Tänään olin yhdessä marketissa ihan vaan ruokaostoksilla. Ja sitten mä huomasin sen. Siis 12päkki Koffia maksoi vain 6.70e, eli siis ilman pantteja 5.50, joten yhden pullon hinnaksi tulee vain noin 0.45 senttiä. Siis ihan uskomattoman halpaa. Mitä enemmän tota ostais, sitä enemmän säästäis.


Pete pliis, auta muita oluen ystäviä ja kerro mistä löytää noin taloudellisesti pätevän mäyriksen?
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeihki kirjoitti:
Pete pliis, auta muita oluen ystäviä ja kerro mistä löytää noin taloudellisesti pätevän mäyriksen?
Itä-Helsingistä löytyy parikin Smarkettia joista tolpan löytää todella halvalla. Mm. Rastilan Smarketissa taitaa hinta olla 6,60€
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeihki kirjoitti:
Pete pliis, auta muita oluen ystäviä ja kerro mistä löytää noin taloudellisesti pätevän mäyriksen?
No tossa Itiksen Citymarketissa mä itse kävin. Vois melkein kuvitella sun olevan siellä profiilisi mukaisissa hommissa, heh.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Älkää täyttäkö lasiani. Silti tahdon kertoa.

Tahdon kertoa oluesta. Olenhan USA:ssa, jossa tuotettua olutta on tavattu väittää vesitetyksi. Ja pitäkää vittu päänne kiinne te jotka olette tutustuneet paikallisiin pienpanimoihin. Nyt puhutaan keskiverrosta. Oluesta ja ihmisestä. Puhutaan siitä jannusta/jannuttaresta, joka luulee että KFC on kanaa. Puhutaan siitä hehkeästä keskilännen ihrakeijusta. Juuri hänestä, jonka perse laahaa maata puoli korttelia mahaläskien perässä. Hänestä, joka luulee, että se, että Roseanne sanoo kansallisessa televisiossa Macissä syömisen olevan jokaisen oikeus, tarkoittaa että on OK näyttää samalta kuin Roseanne. Ja hänen miehestään. Hänestä jonka kallonmuotoon tulevien aikojen antropologit yhdistävät CAT-lippalakin. Hänestä, joka luulee, että JFK on kanaa. Joka luulee, että Chevrolet oli yksi presidenteistä. Heistä me puhumme tänään. Ja heidän oluestaan.

He juovat Coorsia. Tämän sanon, enkä sanomaani kadu. Pimeimpänä hetkenäni, kun tajuntani putkinäkö ulottuu vain omaan riittämättömyyteeni, saatan väittää, että he juovat Coors Lightia. Hulluutta, sanovat eräät, enkä minä heitä siitä moiti. Mitä voi moinen väite muuta olla kuin vähäpäisen miehen rienausta? Eikö Yhdysvaltainkin vähäosainen kansanosa ansaitse arvostuksemme? Mikä oikeuttaa meidät heidät leimaamaan? Ei mikään, sanon teille. Se, mitä tapahtuu aikuisen ihmisen ja täysikasvuisen kotieläimen välillä, on hänen ja sen välinen asia. Coors Light ei ole. Hänen eikä sen asia. Coors Light on ihmiskunnan asia.

Olen kuullut puhuttavan vesitetyistä oluista. Monet oluet, eurooppalaisetkin, ovat saaneet maineen, jonka mukaan ne maistuvat ikään kuin oluelta, jonka sekaan on laskettu vettä. Olen ennen hymähtänyt noille syytöksille. Olen itse vaaleiden lagerien ystävä. En erityisesti perusta voimakkaan makuisista oluista. Ainakaan, jos aion nauttia oluita useamman, kuten lähes aina aion. Näin olen sysännyt koko vesitetty olut –ongelman jonnekin taka-alalle, kuin se olisi vain Velkopovichky-ponnarihomojen tekemällä keksimä ongelma.

Tänään join Coors Lightia.

Se.. olut.. maistui.. vähemmältä kuin vesi. Se maistui vähemmältä kuin ei mikään. Se.. olut.. tuntui kuin imevän kaikki maut itseensä. Ja, tämän vannon teille, se ei tyytynyt siihen. Se imi itseensä kaiken hyvän ja kauniin. Se imi itseensä Carlsbergilla hankitun nousuhumalani.

Se vei minulta kaiken kauniin ja puhtaan.. se vei minulta kalsarikännin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Leon kirjoitti:
Niin kuin Voitto Liukkonen, mutta pitempi? (vai oliko se Andrew Greenfield?)
Juuri semmoinen, pitkähkö malli mieluusti. Siihen kun yhdistää klassiset Hitler-viikset niin johan on komistus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös