Kalsarikänniketju

  • 5 245 159
  • 66 698

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alamummo kirjoitti:
Taitaa toi punkku tehdä tehtävänsä ja meikäläisen kalsarikännäilyt loppuvat tähän. Meen itkemään itseni uneen. Nyyyyhh...

Höpöhöpö. Rokki raikaamaan ja asenne kohdilleen niin ilta on vielä todella nuori.

Nyt alkaa pyörimään Metal - A Headbangers journey. Palaan raportin kanssa muutaman tunnin kuluttua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MINÄ EN KOSKAAN MILLOINKAAN TULE LAUSUNTOJA ANTAMAAN, SILLÄ NIIDEN TAKAA PETOLLISUUS SOI!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ted Raikas kirjoitti:
MINÄ EN KOSKAAN MILLOINKAAN TULE LAUSUNTOJA ANTAMAAN, SILLÄ NIIDEN TAKAA PETOLLISUUS SOI!

itse pelkään pyöriviä sähkökoneita. sen takia joudun ottamaan pari olutta rohkaisuksi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Padis kirjoitti:
Ted Raikas kirjoitti:
MINÄ EN KOSKAAN MILLOINKAAN TULE LAUSUNTOJA ANTAMAAN, SILLÄ NIIDEN TAKAA PETOLLISUUS SOI!

itse pelkään pyöriviä sähkökoneita. sen takia joudun ottamaan pari olutta rohkaisuksi.

"Ei ollut kotia
kotia matkan jälkeen mennä
mennä lämpimään sisälle
sisälle piikatyttöön käydä"

Noh, viime lauantain janoiselta etko-jatko-porukalta kuin ihmeen kaupalla jäi hieman yli kossupullollisen verran voimajuomaa ja tänään kun uuden hienon Kauppakeskus Pasaatimme kujia kävelin ja Sokokseen menin, tarttui koriini kaksi purkkia glögiä ja tuli sitten maistettua sitä jouluista, lämmintä juomaa Koskenkorvalla terästettynä ja ai että ku on hyvvee...(Ai niin, voiks tähän samaan laittaa Vitutusketku-kamaa myös? SaiPa hävis. Hitto vie, mutta voi sitten kiikkustuolissa muistella, että vot´hävittiin tuleville Suomen mestareille. :D )

Tässä kalsarikänniröinnissä on vaan se paha puoli, että ei ole Kauko Röyhkän biisin sanoin, sitä "Pikku enkeliä, joka auttais saappaat pois mun jalasta.."
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ted Raikas kirjoitti:
MINÄ EN KOSKAAN MILLOINKAAN TULE LAUSUNTOJA ANTAMAAN, SILLÄ NIIDEN TAKAA PETOLLISUUS SOI!

Capsit ok.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vision kirjoitti:
Nyt alkaa pyörimään Metal - A Headbangers journey. Palaan raportin kanssa muutaman tunnin kuluttua.

Oli ihan asiallinen pätkä jonka parasta antia olivat norjalaisten bändien haastattelut. Tekijä on vielä kova bodomin fani ja \../ symbolin isä ja äiti avautuivat meikäläiselle.
 

M10

Jäsen
vision kirjoitti:
Oli ihan asiallinen pätkä jonka parasta antia olivat norjalaisten bändien haastattelut. Tekijä on vielä kova bodomin fani ja \../ symbolin isä ja äiti avautuivat meikäläiselle.

Mitä norjalaisia bändejä siellä haastateltiin? Extol kenties?

Saanko kirjoittaa tänne, vaikka rikoin kalsarikännejä kahdella oluella tuossa paikallisessa? Mukavaa oli kyllä ja tuli tavattua taas uusi Jatkoajan nimimerkki (Dante).

One for the road..

Kuuntelussa juuri nyt: At the Drive in - Relationship of Command

punk-hardcore-metal -yhdistelmä toimii helvetin rytmikkäästi tässä kollaboraaiossa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
Mistä tuo on?

CMX Musiikin ystävälliset kasvot 97

Ei jaksa enään quottailla joten komppaan aceman81 : Jos tämä peilikuva kertoo mihin suuntaan kehitys meni niin hajotan kasvoni. Potkii niin saakelisti.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sniper kirjoitti:
(kai nettipokeri lasketaan kalsarikänniksi, vaikka siinä tavallaan muiden kanssa tekemisissä ollaankin?)

Tottakai lasketaan. Itsekin lätkin muutaman jaon menemään jotka paikkaillaan joskus tulevaisuudessa. Onneksi en pelaa nordicille säännöllisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pete2004 kirjoitti:
No pakko kait sit on jatkaa tää loppuilta yksikseni.

Kyllä se tästä. Lankomies tuli yllättäen kylään ja nyt se jo kuorsaa tuossa sohvalla. Mutta ei sillä ole väliä, se on hieno mies. Sen systeri (siis tämä minun vaimo) tulee vasta yöllä kotiin, tässä ehtii kaikenlaista.
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
lisää viinaa

Juomassa toista päivää, yksinään.. Mikä on aina hienointa. Mut vittu joutuu silti vääntäytymään työpaikalle, kun kotona ei ole nettiä. Kello on varttia vaille kymmenen ja mie olen jo nyt tuhannen päreissä... Ja huomenna töihin
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
vision kirjoitti:
Jos tämä peilikuva kertoo mihin suuntaan kehitys meni niin hajotan kasvoni. Potkii niin saakelisti.
Kehitymme. Viilaamista, mutta tämän lauseen kanssa ei leikitä :)
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mäyräkoira ja ottelukierroksen tutkiskelua netistä käsin. Elämä on ihanaa, varsinkin toisen päivän humalassa.
 

J.Petke

Jäsen
Täältä ilmottaudutaan mukaan harjoituksiin. Huomenna vapaapäivä ja töistä suoraan Alkon kautta kotio. Mukaan tarttui punkkua, 7,5% lonkeroa ja joku ranskalainen siideripullo. Varmuuden vuoksi Ärrältä vielä Red Bullia niin voi jotain paukkuakin koittaa tehdä. Tästä ei puutu enää mitään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jospa tässä nyt tohtis muutaman oluen juomaan, hankin kuunneltavaksi Sir Elwoodin Hiljaiset värit-pändin Puunukke albumin, ihan hyvää matskuva.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Jospa tässä nyt tohtis muutaman oluen juomaan, hankin kuunneltavaksi Sir Elwoodin Hiljaiset värit-pändin Puunukke albumin, ihan hyvää matskuva.
Juu, tänään nautitaan hieman. Lähinnä glögiä ja sitten todennäköisesti hieman tiukempaakin.

Vinkkinä Mielikuvitushahmolle ja muillekin kalsareita harrastaville, että tänään on siemailun ohessa hyvä mahdollisuus perehtyä Mestis-kiekkoon. Urheilukanavalta tulee Kookoo-Heki ja ainakin itse ajattelin sitä seurailla lasinpohjan läpi. Eikä maksa mitään. Mitä nyt vähän viheltää.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmoittaudutaan kanssa joukkoon, tosin mitään vähäisiä määriä ei ole tarkoitus juoda, vaan perinteiset perseet olalle kännit. Jos tuota mestis peliä tuossa alkais vilkuileen tässä sivussa. Olutta ja vodkaa löytyy, näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
bozik kirjoitti:
Vinkkinä Mielikuvitushahmolle ja muillekin kalsareita harrastaville, että tänään on siemailun ohessa hyvä mahdollisuus perehtyä Mestis-kiekkoon. Urheilukanavalta tulee Kookoo-Heki ja ainakin itse ajattelin sitä seurailla lasinpohjan läpi. Eikä maksa mitään. Mitä nyt vähän viheltää.

Mistähän seuraan kun tässä taloyhtiö kehitysmaan talossa ei näy tuollaiset hienoudet, enkä talousihmisenä ole kehdannut tuhlata arvokkaita oluenhankintaropojani mihinkään antennidigiboksiin. Jos ostankin sen itseltäni salaa itselleni joululahjaksi.

Kuitenkin pysyttelen mukana tunnelmassa mukana huutelemalla sopivaksi katsomiini väliköihin Jutimaisia "höhö, kato!" välihuomautuksia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Kuitenkin pysyttelen mukana tunnelmassa mukana huutelemalla sopivaksi katsomiini väliköihin Jutimaisia "höhö, kato!" välihuomautuksia.
;) Tunnelmahan se on tärkein. Voi jesus että alkoi hymyillyttämään kun pohdin noita juurikin Jutin kommentteja. Aiheeseen liittyen, Mestis-pelien selostajat ovat ainakin aikaisemmilla kausilla olleet todella hyviä. Tällä kaudella en ole vielä pelejä töllöstä katsellut.

Shelterille iso peukku. Tuossa on asennetta, kuka tietää tuleeko tässä itsekään kovin sivistyneesti tissuteltua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös